Jump to content

Sony

siep
 Share

Recommended Posts

Soms krijg je wel eens het idee dat er een ietsie pietsie laagdunkend over Zonie word gedacht.

Maar hoeveel van jullie goochems luistert elke dag naar sony apparatuur zonder het zelf in de gaten te hebben.

:rolleyes:

Ha die Paul,

Ik neem aan dat je dan wel in degaten hebt dat ut iets met sony is.

Nee ik ben bloed seriejeus man.

Zelfs op het high-end nivoo zonder dat je het weet naar sony apparaten luisteren.

Ik weet zeker dat ik in m'n hoofdset niks van ZoNie heb zitten. In m'n slaapkamerset speelt weldegelijk iets van ZoNie. M'n 2e TV is ervan en ook de laserunit van de Yamaha cdspeler komt uit hetzelfde huis. Voor de rest heb ik het toch aardig weten uit te bannen eek.gif:P:D

Geplaatst door Sodejuu:

Ik weet zeker dat ik in m'n hoofdset niks van ZoNie heb zitten. In m'n slaapkamerset speelt weldegelijk iets van ZoNie. M'n 2e TV is ervan en ook de laserunit van de Yamaha cdspeler komt uit hetzelfde huis. Voor de rest heb ik het toch aardig weten uit te bannen eek.gif:P:D

Sodejuu,

Tel je de CD's en LP's ook mee van Sony?

Maarten :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Geplaatst door Maarten:

Sodejuu,

Tel je de CD's en LP's ook mee van Sony?

Maarten :rolleyes:

Geplaatst door Audiopaul:

Nee, die vergeet 'ie voor het gemak maar even! :P:D

Natuurlijk vergeet ik die en dat wil ik eigenlijk ook. Normaliter zijn alle ZoNie cd's te hard opgenomen, dus klippen bij de klippen van de hel. CBS is ook van ZoNie (sinds 19??). De opnames van voor het ZoNietijdperk waren aanzienlijk beter (zolang het geen top40 meuk betrof) :P:D;)

Geplaatst door Sodejuu:

Natuurlijk vergeet ik die en dat wil ik eigenlijk ook. Normaliter zijn alle ZoNie cd's te hard opgenomen, dus klippen bij de klippen van de hel. CBS is ook van ZoNie (sinds 19??). De opnames van voor het ZoNietijdperk waren aanzienlijk beter (zolang het geen top40 meuk betrof) :P:D;)

Ja ja, laat je maar gaan, gooi het er maar uit..... :P:D

Shoot, even kofie drinken 1 telefoontje gepleegd,je komt terug en de berichtjes stapelen zich op.

Ik zat in m'n onschuld een lp'tje te beluisteren,Grace Jones's Victor was a jazz musician en dacht, klinkt lekker.

Binnenhoesje gepakt en eens kijken wie er mee speelt, leuke blazers sectie overigens, en toen viel het oog op het volgende.

PCM Digital Recording Equipment van je raad het al Sony.

En sorry sodeju, maar je kunt dit spul op elk willekeurig label tegenkomen :D

Dus heren vanavond maar lekker luisteren.

To sony or not to sony that's the question

Of verpest ik nou de avond voor sommige lezers.

Ach zetten we gewoon Eric Clapton Unplugged op, LP natuurlijk of zou dit soms ...... neeeeeee kom nou ze zullen toch geen...... of mischien ook weer wel

Ik zal Sodeju toch niet knock out getikt hebben? confused.gif

He maar es een Pink Floydje opzetten.

Mmmm the wall lijkt me wel wat.

Pik ik gelijk de best persing die er bestaat,Japans Vinyl.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SNY/CBS t'zal toch niet eek.gif