Jump to content

Sony

siep
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door siep:

Soms krijg je wel eens het idee dat er een ietsie pietsie laagdunkend over Zonie word gedacht.

Maar hoeveel van jullie goochems luistert elke dag naar sony apparatuur zonder het zelf in de gaten te hebben.

:rolleyes:

So ny dan toch!!

Simon

Geplaatst door richard 1:

Volgens een audiolegende zou zonder mevrouw Sony de doorsnede van een cd maar 11 cm zijn in plaats van 12 cm.

Hoezo confused.gif. Konden die bazen een uur dat ZoNie-gekrijs aanhoren :rolleyes::P:D;).

Mevrouw wil altijd meer :Deek.gif:P

Hoe komen ze nou weer aan die maat??

Het gat is afgeleid van een dubbeltje.

Is die 12cm de gemiddelde penis lengte in japan?? oops!! :D:)

Groeten SImon

Geplaatst door seoman:

Hoe komen ze nou weer aan die maat??

Het gat is afgeleid van een dubbeltje.

Is die 12cm de gemiddelde penis lengte in japan?? oops!! :D:)

Groeten Simon

Weet je echt niet hoe ze aan die maat komen confused.gif

In eerste instantie hadden ze bedacht dat en 1 uur aan muziek op moest kunnen (is al meer dan een LP). De cd zou dan kunnen volstaan met een diameter van 11cm. Toen kwam "Mevrow ZoNie" en die vond het maar niks dat een of ander stuk van Beethoven ( confused.gif ) ofzo niet op 1 cd kon en weer in 2en gehakt moest worden. Dat stuk duurde nl 74'. Ze hebben daarom 1cm eraan geplakt zodat dat werk w

Dan doe ik ook maar een duit in de zak:

Met zeer veel plezier draai ik regelmatig vinyl op m'n Sony PS-X800 Linear Biotracer. Highend uit de 80-er jaren. Je zou bijna vergeten dat het een Sony is: geweldige afwerking, doet het nog steeds. En belangrijker nog, kan zich meten met de betere draaitafel van nu.

Om het allemaal nog erger te maken luister ik ook nog regelmatig via een versterker FA50ES.

Groeten (ook aan Sodeju),

Henk

Geplaatst door Henk&audio:

Dan doe ik ook maar een duit in de zak:

Met zeer veel plezier draai ik regelmatig vinyl op m'n Sony PS-X800 Linear Biotracer. Highend uit de 80-er jaren. Je zou bijna vergeten dat het een Sony is: geweldige afwerking, doet het nog steeds. En belangrijker nog, kan zich meten met de betere draaitafel van nu.

Om het allemaal nog erger te maken luister ik ook nog regelmatig via een versterker FA50ES.

Groeten (ook aan Sodeju),

Henk

Dank je wel :D Ook voor de mentale steun :P;)

Geplaatst door siep:

Soms krijg je wel eens het idee dat er een ietsie pietsie laagdunkend over Zonie word gedacht.

Maar hoeveel van jullie goochems luistert elke dag naar sony apparatuur zonder het zelf in de gaten te hebben.

:rolleyes:

Bijna elke dag - dat wil zeggen, ik heb een Sony TV, waar ik wil eens naar kijk.

Mijn vader heeft echter wel componenten van Sony, en hij is er tevreden mee. Maar hij wil er ook niet te veel geld aan uitgeven.

Geplaatst door Sodejuu:

Weet je echt niet hoe ze aan die maat komen confused.gif

In eerste instantie hadden ze bedacht dat en 1 uur aan muziek op moest kunnen (is al meer dan een LP). De cd zou dan kunnen volstaan met een diameter van 11cm. Toen kwam "Mevrow ZoNie" en die vond het maar niks dat een of ander stuk van Beethoven ( confused.gif ) ofzo niet op 1 cd kon en weer in 2en gehakt moest worden. Dat stuk duurde nl 74'. Ze hebben daarom 1cm eraan geplakt zodat dat werk w

Ik heb zelf jarenlang Sony gehad. Ik vond het er leuk uitzien toendertijd. En zeker de ES serie zag er strak uit.

Heb jarenlang van een Sony ES cdspeler (XA33ES) kunnen genieten, maar deze heeft het veld moeten ruimen voor een Denon DVD3800. O ja, ik had jaren geleden een mobieltje van Sony, een cmd100 geloof ik, maar dat is alweer 5 jaar of meer geleden.

En de TV niet te vergeten, een breedbeeld sony van alweer 3 jaar oud.

Geen afscherming?

Nou en!! Moet je die afstand zien!!

Dit ziet er heel goed opgebouwd uit.

Ik wist niet dat sony dat kon.

Als ik dat vergelijk met mijn mf XA50 en/of xa200 dan ziet dit er beter uit!! :(

Groeten Simon

Geplaatst door seoman:

Geen afscherming?

Nou en!! Moet je die afstand zien!!

Dit ziet er heel goed opgebouwd uit.

Ik wist niet dat sony dat kon.

Als ik dat vergelijk met mijn mf XA50 en/of xa200 dan ziet dit er beter uit!! :(

Groeten Simon

Kijk iemand met verstand van zaken :)

Hier vind je meer pics http://www.avland.co.uk/sony/tafa777es/

Maar alle gekheid op een stokje tis gewoon best een leuk amp voor het geld (2000 euro), kan best meedoen met Marantz, MF en dergelijke.

Zo en nu op naar de olliebollen!