Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Wow Bron: Arduman.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 En wat een zielige verzameling muziek bij zo'n installatie. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik vind die fauteuil wel tegenvallen, waar is de elektrische bediening? Hier is het lijstje: CD Transport: CEC TL 0 Mk. II D/A Converter: Kondo Ongaku Power amps: 4 x Tenor 75 Speakers: Kharma extended (with external crossover) Exquisite 1A with Diamond tweeter and Enigma cable (for all internal wirings) Speaker cables: Kharma Enigma Interconnects: Kharma Enigma Digital Cable: Kharma Enigma Power Cords: David Elrod EPS2 signature and EPS3 signature Power Conditioner: Audio Magic Stealth and Stealth digital Vibration Platforms: Silent Running Audio Ohio class XL, Polycrystal spikes Room Treatment: In addition to the previous set-up there are now 4 x ASC Cube Towers at 4 corners http://www.arduman.com/aa/Sayfalar/adnans/adnans.htm Ik zou niet graag zo'n set in Turkye hebben staan, want nergens is de netspanning slechter dan daar En wat te denken van de zomer, met al die buizen, zweet zweet Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik vond zijn vorige speakers mooier. Alleen een beetje overdreven dat hij zijn complete set heeft vervangen voor een nieuwe. Maar de meeste op die site zijn van die patsers, vooral die ene met zijn supersubwoofer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk:Zou ie het alleen hebben om indruk te maken Of kom ik nu een ietsie bietsie jaloers over... Hoe kun jij hier nou jaloers op zijn Henk? Er is niet eens een vinylspeler bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik vraag me wel af hoe die luisterruimte klinkt! De kamer lijkt op de foto z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik denk dat Ome Henk hier wel jaloers van moet zijn. http://www.arduman.com/aa/Sayfalar/mahmut/mahmut.htm Ik laat geen foto's zien, want deze man heeft 2 top(of gewoon dure) sets. Dus even klikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door pjotr:Hoe kun jij hier nou jaloers op zijn Henk? Er is niet eens een vinylspeler bij Misschien volgend jaar weer als hij z'n huis compleet voor RF heeft afgeschermd Tenslotte heeft hij tot nu toe elk jaar een compleet nieuwe audioset "nodig" Dit is echt niet normaal meer...... Het lijkt Willem de Patser wel En hij is nog getrouwd ook!! Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul:Ik vraag me wel af hoe die luisterruimte klinkt! De kamer lijkt op de foto z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Author Report Share Posted 18 augustus 2002 Hoe kun jij hier nou jaloers op zijn Henk? Er is niet eens een vinylspeler bij Die heeft ie weggedaan. Ome Henk's nachtmerrie btw. Hij had een Clearaudio Reference maar klaagde over RFI-instraling op z'n phonotrap. Ach, dan gooien we de Clearaudio van 30 ruggen toch maar de deur uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Nouja, dit is gewoon ziek, ik vraag me af of je nog wel muziek ipv aparatuur luistert met zo'n set... En ik hoop dat de beste man wat meer cd's heeft dan dat stapeltje.... ( hmm dit klinkt ook best jaloers ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Author Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Skiffer:Nouja, dit is gewoon ziek, ..... ( hmm dit klinkt ook best jaloers ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Dit lijkt al wat meer op een cd-collectie Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Tja, ik heb de foto ook vaker gezien. "beetje" overdone, vindt ik. Lijkt me nog knap lastig stofzuigen, 't gedeelte van de kamer achter de speakers. Dan mot je wel oppassen dat je niet struikeld over die 'brandweerslangen'! 't is waarschijnlijk weer zo'n gast die Te veel verdiend en niet weet waar ie met als z'n geld heen moet Hier heb je nog zo iemand. Alleen al zijn luidsprekers kostten al meer dan mijn koopwoning! (heb ik weleens gezien/beluisterd op Krell bij een HiFi-zaak in Weerdinge!) Als ik zo even op de foto kijk naar zijn set,dan schat ik dat er toch al gauw voor een paar ton in huis staat. (maakt me nieuwsgierig hoe/waar ie woont) Groeten, Alco (zucht, wanneer komt er een einde aan die hitte,pfff ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Hoe steekt 'ie de open haard trouwens aan, m.b.v. een polsstok over de set heen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Author Report Share Posted 18 augustus 2002 Oh ja, dat is die kerel met die Wilson Grand Slam's. Hij was nog niet tevreden over het laag en heeft speciaal voor zichzelf door Wilson een Sub laten bouwen. (Staat rechts naast die pilaar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ja, absurd !!! Als ik me niet vergis, heeft die zaak die de Wilson 'Grand Slamm' in huis heeft, 1 set verkocht in 4 jaar tijd. Met zulke speakers ben je volgens mij wel min of meer veroordeeld tot levenslang vrijgezel zijn! (low WAF) Groet'n, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Author Report Share Posted 18 augustus 2002 Misschien dat Anja ze w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Alco: (maakt me nieuwsgierig hoe/waar ie woont) Hoe: Heel erg groot, ik dacht ik een penthouse, de kamer waar deze set staat is ook super groot. Maar niet echt een ideale ruimte. Waar: Dat weet ik niet meer, maar zal wel ergens in Instanbul zijn ofzo. Ik ben niet bij hem langs geweest, helaas. Maar deze set staat ook beschreven op de site van de audioclub van Griekenland en daar stonden meer foto's van zijn woonkamer, waar deze set staat. [update] Ik heb de site van de audioclub Athene gevonden, dus wel in Griekenland. Audiophile Club Of Athens, zoals ze zich noemen. Moet je maar eens even rond kijken is best wel leuk. [/update] Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Als ik zo even op de foto kijk naar zijn set,dan schat ik dat er toch al gauw voor een paar ton in huis staat. Denk eerder aan een miljoen of 1,5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik ken de site Lars (al enkele jaren), maar die site is bij mij vaak ontzettend traag,zodat de lol er al gauw af is. Persoonlijk vind ik foto's van iemand's set vaak erg interessant. Die absurde high-end installaties vindt ik echter minder boeiend. Op audioreview heb je dus ook zo'n 'members gallery' met persoonlijke foto's van diverse HiFi-sets die bij mensen thuis staan. Wat me vaak opvalt is dat de Amerikaanse sets vaak bestaan uit veel en vooral grote apparatuur en luidsprekers. (maarja, daar staan de Amerikanen natuurlijk ook wel enigszins om bekend, groot,groter,grootst!) Ik vindt (foto's van) een wat eenvoudiger set vaak mooier. Zoiets als dit: Nice.. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Alco:...Wat me vaak opvalt is dat de Amerikaanse sets vaak bestaan uit veel en vooral grote apparatuur en luidsprekers. (maarja, daar staan de Amerikanen natuurlijk ook wel enigszins om bekend, groot,groter,grootst!) Een doorsnee Amerikaanse huiskamer is doorgaans wat groter dan wat wij hier in Europa gewend zijn, ook absorberen de slappe wanden van het houtskelet bouwsysteem dat vaak wordt toegepast veel laagenergie. Dit kan voor een deel de Amerikaanse smaak naar grote luidsprekers met krachtige versterkers verklaren. Maar inderdaad, het geeft niet hoe het eruit ziet als het maar groot is en veel chroom heeft. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door richard:Een doorsnee Amerikaanse huiskamer is doorgaans wat groter dan wat wij hier in Europa gewend zijn, ook absorberen de slappe wanden van het houtskelet bouwsysteem dat vaak wordt toegepast veel laagenergie. Dit kan voor een deel de Amerikaanse smaak naar grote luidsprekers met krachtige versterkers verklaren. Maar inderdaad, het geeft niet hoe het eruit ziet als het maar groot is en veel chroom heeft. Richard Kijk eens naar MTV Cribs, daar kun je zien wat al die versjesopzeggers met hun knete aan huizen kopen. en als je hun stereosetje ziet ga je janken. De ene Zonie knommel naast de andere, zolang het maar licht geeft en aan knoppen kan draaien. Ik vind die supersets prachtig om te zien, maar ik kan niet geloven dat iemand die zoiets heeft staan, zichzelf nog serieus kan nemen. BTW: Leuk zo'n rekje met cd's. Moet je alleen niet hier in de buurt wonen, want dan willen ze er nog wel eens uitrammelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirtyherrie Posted 23 augustus 2002 Report Share Posted 23 augustus 2002 Ik verbaas me iedere keer weer over hoe deze mensen ,met een topset ,hun spullen hebben neergezet.Tussen de luidsprekers ,te weinig koeling en foute racks,noem maar op. Zal de lengte van de kabels belangrijker zijn dan het goed opstellen?Ik denk het niet! Marc Henno,die sub van wilson heet de XS en is gewoon te koop.Je moet er wel nog een x-over en een versterker bijkopen. Al dat gedoe voor een beetje extra laag Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFB Posted 23 augustus 2002 Report Share Posted 23 augustus 2002 Zou die meneer in die stoel met de cd-verzameling en de 801 matrixjes zich wel realiseren dat alle misschien veel anders en beter klinkt als hij geen stoel met zo'n hoge leuning zou hebben.....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts