Duck-Twacy Posted 25 augustus 2002 Report Share Posted 25 augustus 2002 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 25 augustus 2002 Report Share Posted 25 augustus 2002 Heren Duck, Speedy en Werk (en Bart), Als kompleet onwetende betreffende de hele voorgeschiedenis van dit alles, wil ik jullie meegeven dat ik geen onvertogen woord heb kunnen ontdekken in de "Transtecberichten". Wat mij betreft is het dan ook een raadsel waarom er zoveel ophef over is. Ik denk dat iedereen die ervaring heeft met luister- en presentatieshows wel iets raars heeft meegemaakt. Mag je daar dan niet over praten? Lijkt me sterk; daar is een forum toch ook voor? Ik kan me nog goed herinneren dat er naar aanleiding van de laatste Doelen-Lente-HiFiShow ook wat z Link to comment Share on other sites More sharing options...
callas Posted 9 september 2002 Report Share Posted 9 september 2002 Het is al met al een kwestie van goed fatsoen en respect. Het is nou eenmaal zo dat een bepaalde groep of een bepaald percentage van de mensen in het algemeen, vreemde omgangsvormen heeft zodra er sprake is van anoniemiteit. De verleiding om lekker overal tegen aan te schoppen via het toetsenbord, je gelijk te halen voor wat betreft je persoonlijke keuzes, en ( nog erger) dat doet door anderen te schofferen, cq in de zeik te zetten. ook ik wil graag mijn passie voor hifi (of highend zo je wilt) delen met een ieder. ook ik heb meer dan 20 jaar ervaring, ook op velerlij deel gebieden. Het is dan ook zeer plezierig om anderen te helpen, en daardoor geinspireerd op een 'forum' virtueel mensen te ontmoeten met dezelfde passie. Het is dan een uitdaging aan een ieder om een bijdrage te zijn, en niet te vervallen in gelijkhebberij, meningen, en interpretaties. vooral het laatste is nogal eens van toepassing. Interpretaties zijn hele bladen aan gewijd: Story, Prive, Weekend, etc. Dat deze een enorme oplage hebben bewijst dat mensen zich erin wentelen.. Willen we de Hear en de Hifi sites alsnog niet zien verbleken tot een soap serie, dan is het leuk om eens te kijken op de Audiogon en de AtmaSphere site, waar op een zeer goede voet wordt gecommuniceerd. Tja waarom zou dat hier in NL niet kunnen ? Het hele Transtec komt gewoon op hetzelfde neer: respect hebben, werkelijk luisteren naar wat er gezegd wordt en niet interpreteren. Dan valt alles wel mee, en blijkt iedereen van goede wil te zijn, achteraf. Ik kijk het eea nog weer eens even aan, mocht het niet meer inspireren op beide sites dan is het net als een TV, knopje om, en zinvollere dingen doen in je leven. cq de naald laten zakken, en genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 september 2002 Report Share Posted 9 september 2002 Geplaatst door callas:Het is al met al een kwestie van goed fatsoen en respect. ... Ik kijk het eea nog weer eens even aan, mocht het niet meer inspireren op beide sites dan is het net als een TV, knopje om, en zinvollere dingen doen in je leven. cq de naald laten zakken, en genieten. Wel Ron (neem ik aan), De discussie rond Transtec wil ik niet opnieuw aanzwengelen, alles wat ik daarvan vind en over kwijt wil kan een ieder her en der terugvinden. Ik hoop dat je hier vaker zult "posten". Uit je homepage leid ik af dat je iemand met veel interesse voor audio en muziek bent. Dus zeker een aanwinst voor het Hear forum. Welkom en hopelijk tot zien (of lezens) Ronald Mos (Niet dat minder ervaren leden minder welkom zijn, natuurlijk). Link to comment Share on other sites More sharing options...
callas Posted 10 september 2002 Report Share Posted 10 september 2002 Dank je Duck, met Vinyle groeten. ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts