Audiopaul Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Hoi allen, Wie weet er wat te vertellen over de Benz Micro Glider Series 2? Het element is er in drie versies: de L2 (uitgangsspanning 0,3 mV), de M2 (uitgangsspanning 0,8 mV) en de H2 ( uitgangsspanning 2,5 mV). Ik heb hierbij een lichte voorkeur voor de M2 t.o.v. de L2. En weet ook iemand wat de winst is t.o.v. m'n huidige element in de Leonardo, nl. de Goldring Eroica LX? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Beste Paul, Kijk in je mailbox en je zult ervaring lezen..... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 december 2002 Author Report Share Posted 14 december 2002 Ha, bedankt voor je mail! Uit het relaas blijkt echter dat de heren beter te spreken zijn over de Benz Micro Ace. De Glider zou weer wat analytischer en feller zijn dan de Ace. Maar ja, hoe zou dat in mijn set uitpakken met de Glider? Duidelijk is in ieder geval al wel dat ook de Ace, die ook al een tijdje mijn aandacht heeft, al een verbetering geeft t.o.v. de Eroica LX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Ha die Paul, Zo blijkt maar weer eens............ Zelf denk ik er een beetje anders over , maar ik heb natuurlijk wel veel langer naar de verschillen kunnen luisteren dan........... De Glider is helderder , meer detail,verfijnder,opener,juister,meer lucht tussen de instrumenten,warmer,rustiger. Maar ja smaken verschillen en de prijs ook. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Geplaatst door Haudio:Beste Paul, Kijk in je mailbox en je zult ervaring lezen..... MvG, Haudio Zeg haudio kan je het mij ook toe mailen. Speel nu zelf 2 weken met de ACE. Het heeft echt 25 elpees geduurt voordat die ingespeelt was. Wij hebben wat afgeklaagt bij Haudio. Komt allemaal goed zei die, nou wij hadden er een hard hoofd in. Maar ik denk dat hij wel gelijk krijgt, zoals zo vaak. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Ha die Peter, De Ace zal zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Hai, Toch ongelooflijk dat ik net in Hifi.nl hetzelfde over de Lehmann heb verteld - exact mijn ervaring,ik dacht dat ik een miskoop had gedaan. Even voor mijn idee, hoeveel kost zo'n Ace en Glider eigenlijk. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Geplaatst door carl:Hai, Toch ongelooflijk dat ik net in Hifi.nl hetzelfde over de Lehmann heb verteld - exact mijn ervaring,ik dacht dat ik een miskoop had gedaan. Even voor mijn idee, hoeveel kost zo'n Ace en Glider eigenlijk. Groet, Carl Ha die Carl, Tja , wat zo is is zo Het duurt altijd te lang....en als je van een nieuwe voorversterker of element uitgaat dan bedenk je je wel 5 keer vordat je er geld voor geeft. Dat maakt het ook vrij moeilijk om een objectief oordeel over de desbetreffende komponenten te verkrijgen. Heel veel niet ingespeelde komponenten worden vergeleken. Tja das dan jammer, want dat is geen vergelijk en dat weet jij uit eigen ervaring blijkt. Toch zijn er nog steeds fabrikanten die niet ingespeelde komponenten ter beoordeling bij mij achterlaten met de verzekering het is ingespeeld,..........nee dus. Inderdaad het verschil is erg groot.. MvG, Haudio PS 580,00/885,00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts