Willem Posted 24 augustus 2001 Report Share Posted 24 augustus 2001 Hallo Weet iemand misschien in welke winkels ze tweedehands Naim versterkers verkopen? alvast bedankt Met groeten van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 24 augustus 2001 Report Share Posted 24 augustus 2001 Jazeker,Willem. Een goede HiFi-zaak en Naim-kenner bij uitstek,waar ze vaak nog volop 2e hands Naim hebben is Rinsma HiFi in Lippenhuizen.(Fr) Als 't goed is heeft Rinsma nog 'n 2e hands Naim Nait-2 voor 1200,- staan. Adres: Rinsma HiFi De Buorren 27 8408 HG Lippenhuizen tel: 0513 - 461554 Art in Sound had laatst nog 'n Nait-3 voor 750,-,maar ik vrees dat die inmiddels wel verkocht is. Verder zou je ook nog kunnen kijken op www.phonologic.com en dan "dealers". Dan krijg je een opsomming van alle Naim-dealers in Nederland. Die kun je dan evt bellen of ze 2e hands nog iets hebben staan. Als Naim-liefhebber/bezitter weet ik dat 't vrij moeilijk is om aan 2e hands Naim audio te komen. (maarja,dat zie ik dan maar als 'n goed teken) Succes. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 25 augustus 2001 Author Report Share Posted 25 augustus 2001 Bedankt voor je reactie Alco, Ik zag dat er ook een dealer zit in Leiden, en dat is vrij dicht bij voor mij. Naar Friesland gaan zal iets moeilijker zijn. Met groeten van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 Leiden...mooi als je me daar een adres dan wel telefoon nummer zou kunnen verschaffen. Ik woon nl. in Alphen a/d Rijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 27 augustus 2001 Author Report Share Posted 27 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Willem, Je wordt heus niet opgewacht ofzo hoor!!! Groetnis, Henk Gelukkig maar, Ome Henk Kan er misschien toch nog naar toe! Maar het punt is gewoon dat het niet zo makkelijk is om er met het openbaar vervoer naar toe te gaan, voor mij dan. met groeten van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 27 augustus 2001 Author Report Share Posted 27 augustus 2001 Geplaatst door Avallon:Leiden...mooi als je me daar een adres dan wel telefoon nummer zou kunnen verschaffen. Ik woon nl. in Alphen a/d Rijn Hallo Avallon, ik heb het adres van die zaak verkregen op de site www.phonologic.com, deze site werd door Alco genoemd in zijn bericht. met groeten van Willem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 28 augustus 2001 Report Share Posted 28 augustus 2001 Ook bij Ruad Amsterdam staat een Naim set op de plank, zal er eens naar luisteren......... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 augustus 2001 Report Share Posted 28 augustus 2001 Klopt, Jitze Maar dat is nou net de oude NAP90 eindversterker,als ik 't goed heb. DIt was Naim's eerste poging om 'n budget eindversterker te maken. Het was een minder geliefde versterker onder de Naimaholics. maar ik moet toegeven,dat ik ze nog nooit heb gehoord, 't zijn dus meningen van andere Naim-liefhebbers. ps: als je ze hebt beluisterd,meld je dan je bevindingen effe,en met welke speakers en kabel je geluisterd hebt ? Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 augustus 2001 Report Share Posted 28 augustus 2001 Ajjjjj, 1 keertje maar, Ome Henk ? slik...sweet....I give up, geen idee ! met welke dan ? Groet'n, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 28 augustus 2001 Report Share Posted 28 augustus 2001 Geplaatst door Alco:Ajjjjj, 1 keertje maar, Ome Henk ? slik...sweet....I give up, geen idee ! met welke dan ? Groet'n, Alco Volgens mij vast geen Klipsch en Monster maar watttttttt dan wel ?? Haudio, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Es tut mir leid, ...Geen idee..... Ik weet niet wat Ruad voor merken in huis heeft.. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Ha die Alco, Jitze heeft zelf een buizenversterker met daarvoor een Ariston draaitafel mod. met een Moerch 1 puntsgelagerde arm massa instelbaar en een Benz Micro MC element . En een paar Klipsch Heresy luidsprekers en daar tussen Monster kabel en /of Harmonic Technologie interlinks of andere. Vandaag een Michell Syncro met een Linn arm Akito + Goldring element binnen gekregen. Geen hout maar Acryl misschien wat voor jou Alco ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Is het deze? Mooi dingetje, hoor! Zo te zien zit er bij deze een Rega-arm op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Ha die AudioPaul, Tjeetje , hoe krijg je het voorelkaar om zo snel exact het juiste plaatje erbij te toveren ! Waar haal je het vandaan en hoe weet je dat dat hem/haar het is. De enige 2 verschillen zijn andere arm ipv Rega een duurdere Akito Mk 5 en een vilten groene mat die erbij zit en er ook af kan. Was jij al of ben jij nu al een kenner. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Geplaatst door Haudio:Ha die AudioPaul, Tjeetje , hoe krijg je het voorelkaar om zo snel exact het juiste plaatje erbij te toveren ! Waar haal je het vandaan en hoe weet je dat dat hem/haar het is. De enige 2 verschillen zijn andere arm ipv Rega een duurdere Akito Mk 5 en een vilten groene mat die erbij zit en er ook af kan. Was jij al of ben jij nu al een kenner. MvG, Haudio Ha, Haudio Laat die mat er maar af, zonder is 'ie veel mooier! Ik was al wel een klein beetje een kenner, want ik luister m'n hele leven al naar platen en ben nooit van m'n geloof afgestapt! En nu geloof ik helemaal sinds m'n nieuwste liefde... de Transrotor Leonardo! Hier is 'ie nu nog maar eens, m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Wow, het ziet er in elk geval al indrukwekkend uit. Als die ook n og zo klinkt als die uitziet, is het helemaal mooi. Ik denk alleen dat Alco 'm niet wil hebben, omdattie geen hout eraan heeft zitten. Ik zie dit ding weldegelijk zitten, mits die ook klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Geplaatst door sodejuu:Wow, het ziet er in elk geval al indrukwekkend uit. Als die ook n og zo klinkt als die uitziet, is het helemaal mooi. Ik denk alleen dat Alco 'm niet wil hebben, omdattie geen hout eraan heeft zitten. Ik zie dit ding weldegelijk zitten, mits die ook klinkt. Ha, Sodejuu! Mooi, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 WAUW, Haudio,da's inderdaad wel 'n beautie maar,....ik heb gisteren even een experiment gedaan,door de bovenste helft (nouja,iets minder dan de helft, 25cm) van m'n rack te ontkoppelen van 't onderste gedeelte. Hierdoor kwam zowel de versterker als de CD-speler zo'n 25cm lager te liggen,en dat was wel te merken! Opeens werd 't beeld ruimtelijker en de plaatsing stabieler. Blijkbaar stond 't rack + daarop 'n versterker toch meer in de weg van de speakers als ik dacht. Als ik nou niet zo'n lastige kamer had en en bijv. 't rack op 'n adere plek neer kon zetten,dan wist ik 't wel... Desondanks,bedankt voor de tip,Haudio. (nu zit ik weer helemaal verlekkerd naar die foto te staren ) Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Geplaatst door Audiopaul: Ha, Sodejuu! Mooi, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Dag Sodejuu, Natuurlijk maakt het verschil als je je LP's groen maakt ! Want normaal gesproken zijn ze zwart. En als je ze groen maakt dan hebben ze een andere kleur ! Sodejuu, je zou eerst het lektuur wat Carl heeft achtergelaten voor jou moeten lezen. En dan weet je zeker dat de michell wel wat voor je is. Want daar staat toevallig ook iets over in bovendien is dit dood materiaal + een sub-chassis. Och , je leest het wel. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Geplaatst door Haudio:Dag Sodejuu, Natuurlijk maakt het verschil als je je LP's groen maakt ! Want normaal gesproken zijn ze zwart. En als je ze groen maakt dan hebben ze een andere kleur ! Sodejuu, je zou eerst het lektuur wat Carl heeft achtergelaten voor jou moeten lezen. En dan weet je zeker dat de michell wel wat voor je is. Want daar staat toevallig ook iets over in bovendien is dit dood materiaal + een sub-chassis. Och , je leest het wel. MvG, Haudio Thanx voor de info. Kun je de Michel daar houden tot volgende week donderdag? Dan lees ik wel ter plekke dat artikel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Geplaatst door sodejuu: Thanx voor de info. Kun je de Michel daar houden tot volgende week donderdag? Dan lees ik wel ter plekke dat artikel. Sodejuu, vergeet je groene viltstift niet als je naar Sneek gaat! (........en je Wegenwachtpasje!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Geplaatst door Audiopaul: Sodejuu, vergeet je groene viltstift niet als je naar Sneek gaat! (........en je Wegenwachtpasje!!) De groene stift zat al in de planning en het WW-pasje zit vastgekit in m'n portemonee, nummer ingeprogrammeerd in m'n mobieltje en oproepbaar via voicedial (GELOEIENDE!!!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Geplaatst door sodejuu: De groene stift zat al in de planning en het WW-pasje zit vastgekit in m'n portemonee, nummer ingeprogrammeerd in m'n mobieltje en oproepbaar via voicedial (GELOEIENDE!!!!) Wauw, Sodejuu, heb je t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Dag AudioPaul en Sodejuu, Het is geen probleem om de draaitafel achter neer te zetten. En er daar naar te kijken. Wat ik wel even kwijt wil er zit jammer genoeg een element in die lang niet goed genoeg is voor de draaitafel. Een Goldring van het jaar nul een 820 die niet erg goed is zeg maar gerust slecht voor in een draaitafel die met een goedkopere arm al op 3000,00 gulden zit op dit moment. Jou Technicks is wel 52 X beter maar de arm en draaitafel is wel top. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts