Jump to content

Tweedehands Naim versterkers

Willem
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Haudio:

Dag AudioPaul en Sodejuu,

Het is geen probleem om de draaitafel achter neer te zetten.

En er daar naar te kijken.

Wat ik wel even kwijt wil er zit jammer genoeg een element in die lang niet goed genoeg is voor de draaitafel.

Een Goldring van het jaar nul een 820 die niet erg goed is zeg maar gerust slecht voor in een draaitafel die met een goedkopere arm al op 3000,00 gulden zit op dit moment.

Jou Technicks is wel 52 X beter maar de arm en draaitafel is wel top.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Dan breng ik het element wel weer mee of zoek me bij jouw een nieuwe uit. Allemaal geen probleem ;). Ik moet dan wel ook nog een aangepaste prepre hebben, want de NAD PP1 is wel leuk, maar hoort zeker niet meer in deze klasse.

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Audiopaul,

DAt mobieltje werd op die manier wel noodzakelijk. Ook toen ik op m'n werk nog meer te doen kreeg, waardoor ik langer mocht blijven (lees: later thuis).

Ik kom zeker nog een keertje bij je luisteren. Als ik naar Louis Raatjes (Art Speak) ga in Ommeren kan dat ook wel dacht ik, hoewel ik er rekening mee moet houden dat ik dan ook nog naar Stefan moet. eek.gif

Sodejuu, de uitnodiging staat in ieder geval!

Kijk maar wanneer, de komende weken is alleen een beetje moeilijk omdat ik weer op cursus moet voor m'n MCSE-update (W2k). Enne... daarna komt Ruud nog op bezoek (ik ben je niet vergeten, Ruud) of ging ik nou eerst naar Ruud? (weet je trouwens al meer over de Sirius, Ruud?)

Enne... Sodejuu, duik maar alvast onder de vensterbank, want deze jongen komt in oktober richting Veldhoven! :D

Geplaatst door Ruud:

Hai Audiopaul,

Wacht met spanning op een mailtje van Haudio.

Afspraak ook nog niet vergeten (witte wijn ook niet), komt als de Sirius er is.

Volgens mijn telling haast 0 :):)

Ha die Ruud,

Ik durf het bijna niet te vertellen maar ze hebben mij vandaag gebeld.

Het schijnt dat Jochen Rake gebeld heeft dat er een Sirius bijna klaar was en wanneer ze hem kwamen ophalen of moest hij hem brengen.

De man is vreselijk bang om iets te versturen !

Is misschien wel terecht , waar het allemaal precies van afhangt weet ik niet maar ze vertelden mij dat ik het nog niet aan jou moest vertellen voor alle zekerheid.

Je weet maar nooit , dus deze boodschap vernietigt zichzelf in 40 seconden.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Hoi Willem,

Een Marantz CD63KI kombineert prima met 'n Naim Nait. Deze heb ik zelf ook gehad,voordat ik de Naim CD3.5 kocht.

(2e hands te koop bij www.xperienced-audio.nl voor 700,-) Deze heeft bovendien 't voordeel dat je met de AB van de CD-speler 't volume kunt regelen.

Ik zou niet onder 't niveau van de Marantz CD63KI gaan als ik je was,want dan doe je de Nait echt te kort.

Hoewel er ook een Teac is voor slechts 450,- , 't ding ziet er vreselijk goedkoop uit,

maar klinkt zeer goed. (type weet ik zo niet)

Succes.

Groeten,

Alco.