Jump to content

Mijmeringen

dick jansen
 Share

Recommended Posts

Ach Dick, je hebt nog niet alle positieve gebeurtenissen gelezen zie ik :D

Wat te denken van iemands plan om mijn flatje in rook te doen opgaan, heel gezellig, een kikker die toch maar niet meer actief is op dit forum, hopelijk komt hij erachter waarom en niet te vergeten het massale zelfbeklag dat dit forum siert :)

Wat dat betreft is internet een pracht-uitvinding voor de immer anonieme Hollanders.

Ik ben ook wel aan zo'n uitje toe, weg van de bekrompen Nederlandse geest en eens op m'n gemak bekijken en beluisteren hoe onze buren dat nou doen, leven met elkaar bedoel ik dan.

Andr

Dick je bent je roeping misgelopen, je had reisverslaggever moeten worden :D

Tja Dick, wat je ver haalt is altijd lekkerder. Net als met die koe die altijd de grassprietjes net buiten het hekje moet hebben ;) Over je ontboezemingen over ons calvinistische polderlandschap heb ik toch wel een kleine aanmerking. Misschien dat het in de polder niet zo verheffend is, maar ga in Amsterdam ook eens een paar operacaf

Geplaatst door dick jansen:

....

Wat is dat toch, dat sommige volken hun dagelijkse sores vertalen in ballades en hartverscheurende liederen, terwijl anderen (zoals wij) niet verder komen dan onderuitgezakt op een terras zittend of hangend aan de tap griepend en chagrijnig afgeven op ons welvarende bestaan?

Als immer met blijde groet,

Zou ik ook wel eens willen weten, zeker gezien het gezever ook op dit forum............

Groet Jitze

Geplaatst door Pjotr:

Jopie toch confused.gif Lees zijn postings nog eens een keertje door :D;)

Bij mij kun je tenminste wel tussen de regels door lezen :D:P

Ik ben zo jong als ik me voel, kun je nagaan hoe oud een oude zeikert zich voelt Jopie :D

Andr