JSA Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Hallo, Als ik m'n cdspeler ontkoppel resulteert dit in positieve zin. Maar zou het ook zin hebben om je cdbrander te ontkoppelen als je een cd brand of ript? Iemand dat al eens gedaan? Of zit het hier straks tussen de *oren*? Want een pc kast met al die fans, veroorzaakt volgens mij nogal ongewenste trillingen ,maar ik weer niet in hoeverre een brander kritisch is bij het branden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door JSA:Hallo, Als ik m'n cdspeler ontkoppel resulteert dit in positieve zin. Maar zou het ook zin hebben om je cdbrander te ontkoppelen als je een cd brand of ript? Iemand dat al eens gedaan? Of zit het hier straks tussen de *oren*? Want een pc kast met al die fans, veroorzaakt volgens mij nogal ongewenste trillingen ,maar ik weer niet in hoeverre een brander kritisch is bij het branden. Dan zet je toch ff de fans in je computer uit tijdens het branden Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Dan zet je toch ff de fans in je computer uit tijdens het branden Da's het beste natuurlijk Of je gebruikt een externe scsi brander zoals ik Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 mei 2003 Author Report Share Posted 4 mei 2003 Is er nog iemand die er wel wat zinnigs over kan vertellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Ik denk dat het alleen een meetbaar resultaat zal opleveren. Op het gehoor zul je dus geen verbeteringen horen. Een cd brander, voor in de pc, is namelijk gebouwd en berekend op trillingen die zich in een computerkast bevinden waneer de computer aan staat. Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 16 mei 2003 Report Share Posted 16 mei 2003 Ik kan me niet voorstellen dat verdere apparaten in een PC kast nadelige invloeden hebben op de uiteindelijk kwaliteit van de gebrande CD. Ikzelf brand al wat jaartje,s en heb nog niets kunnen bespeuren. Wat naar mijn idee wel een nadelige invloed kan hebben is een te kleine voeding in de pc of eentje met slechte elco,s en JAA die zijn doorgaans niet zo best. Wat ik zelf ook nooit doe is applicaties starten tijdens het branden just in case Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts