The Koosjer connection Posted 28 december 2002 Report Share Posted 28 december 2002 Rund,als je met ...... dus,pas op met je vingers,maar vooral op je oren dat geld natuurlijk ook voor de olie-bollen pan. je staat er elk jaar weer versteld van hoeveel keuken branden er uit breken zo om die tijd. dat brengt mij met deze link naar... juist!,de tijd en die tijd is weer aangebroken om weer stil te staan bij het af,en komende jaar. laat het een beter jaar worden dan het afgelopen jaar,met gezondheid een ieder zal er zeker nog wel 'n duizend wensen bij kunnen zetten,maar dat lezen we wel hier. en ook al is het reeds duizend maal gezegd,ik doe het toch maar nog een keer. een gezond nieuw jaar! -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 december 2002 Report Share Posted 28 december 2002 Hoi Hans, Dat vuurwerk van jullie hebben we hier gelukkig niet. Bovendien ben ik niet zo'n vuuwerkmens. Voor mij hoeft het niet BTW: Over de lokatie waar je zit, zo ver weg ligt Heel helemaal niet. Van hieruit is het zo'n 10km in vogelvlucht Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 december 2002 Author Report Share Posted 29 december 2002 Geplaatst door Sodejuu: BTW: Over de lokatie waar je zit, zo ver weg ligt Heel helemaal niet. Van hieruit is het zo'n 10km in vogelvlucht maar als je een Heel klein vogeltje bent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts