Jump to content

errug rustig op haifi punt enel

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Vind ik ook. :rolleyes:

Valt me ook op, dat bijna de hele vaste kern van vroeger niet meer komt. eek.gif

HiFi.nl zal dat niet veel schelen, maar het is toch zo. ;)

Het magie van dat forum is zo goed als verdwenen, zonde. Terwijl ik nooit zo over dat forum wou spreken. :(

Nu maar hopen dat het beter wordt wanneer het off-topic forum komt plus de overige kleinere dingen. :rolleyes:

Ik had het in een andere topic hier ook al aangegeven dat het daar zo rustig was. eek.gif

Het is inderdaad te hopen dat een "off-topic" rubriek weer een beetje een "magneet-functie" gaat vervullen. Ons voorstel betreffende richtlijnen liggen reeds bij JP en Hans. We hopen dat het niet te lang gaat duren. ;)

Geplaatst door Kermit:

Het waren toch maar 30 man op de 5000 verschillende bezoekers per week. Dus daar kan het niet aan liggen....

Maar jammer is het wel dat het zo veranderd is. Als straks het forum van Jasper er weer is, dan hebben we er twee waar we op kunnen reageren.

Wel 30 van de top 50 posters en dat scheelt een........twee slokken op een borrel ;)

Paul

Gegeven de ontwikkelingen en de reacties van JP heb ik er geen vertrouwen meer in. Uiteindelijk is het resultaat tot nu toe vrijwel nihil. Ik kijk nog wel op hifi.nl en ik log af en toe even in om te kijken of er nog PM's zijn, maar posten? Ho maar. Daar is te veel voor gebeurd en voel ik mij als 'senior' forum-lid te weinig serieus genomen. Denk bijvoorbeeld aan al onze postings op het oude forum.

Ik hoop van harte dat jullie als moderator het off-topic gedeelte een succes kunt maken, maarruh... ik zie mijzelf ook daar niet meer terugkeren.

Ik heb het gevoel dat HiFi.nl een foutje begaan zijn, vanaf hun bestaan.

Voor HiFi.nl wordt altijd als voorbeeld de site van Tweakers.net gebruikt.

Valt me op(kom ik niet nu pas achter hoor ;)), is dat ze allebij in 1999 zijn begonnen. En wie is groter en bekender? :rolleyes:

Oke, ik kende HiFi.nl eerder dan Tweakers.net, terwijl computers mij eerder interesseerde dan HiFi. confused.gif:rolleyes::D

Toch zouden ze min of meer een beetje van hun af moeten kijken, ook al is de HiFi wereld totaal anders dan de computer(ICT) wereld.

Het bedrijf Xingo waar HiFi.nl van is, doet volgens mij teveel zaken tegelijk, zodat bijvoorbeeld het forum goed draaiende te houden.

Dus denk ik maak een soort van een forum team, die alleen over het forum hoeft te denken. Het HiFi.nl Forum Crew. :)

Oh ja, Xingo maakt wel erg mooie sites. eek.gif

p.s.

Iemand van HiFi.nl zou vast en zeker dit wel lezen ;)

Geplaatst door Lars:

Dus denk ik maak een soort van een forum team, die alleen over het forum hoeft te denken. Het HiFi.nl Forum Crew. :)

Oh ja, Xingo maakt wel erg mooie sites. eek.gif

p.s.

Iemand van HiFi.nl zou vast en zeker dit wel lezen ;)

Met zo'n forum verdient hifi.nl in eerste instantie geen geld.

Daarom wordt off-topic straks ook gemod door de aktievoerders, want die kosten hifi.nl nix :D

Ook kunnen ze heel goed van het forum aflezen wie hun doelgroep is en wat die precies zoekt.

Helaas gaat dit nu de kant van de geringe marges op :D

Oh ja, ik zag ergens "IP gelogd" staan eek.gif

Greetinx

Andr

Geplaatst door Henno Appel:

Dat denk jij. :)

In onze richtlijnen aan JP hebben Paul en ik onszelf een riant salaris in het vooruitzicht gesteld. :)cool.gif

Als off-topic uiteindelijk toch niet doorgaat weten jullie dus waarom :D

Haha, je kunt het altijd proberen natuurlijk ;)

Henk, IP gelogd betekent dat jouw IP-nummer (van je internetprovider) ergens is genoteerd bij Hear.nl.

De mijne dus ook, in principe is daarmee de user (klant van provider) te achterhalen, al laat onze nick daar geen twijfel over bestaan :D

Dat mailtje stuurt JP me (ons eek.gif ) toch wel :D

Greetinx

Andr

Geplaatst door Paul Jenner:

Zo bedoel ik 't maar, he he he. Altijd weer in voor de ranzige kant van de zaak die Sherwin. Tis dat die jongen zijn best doet om serieus speakers te bouwen, want anders ...

Paul.

Ik zie hier gewoon een paar AQ luidsprekerkabels in, niks offtopic dus :D