Sodejuu Posted 10 mei 2001 Report Share Posted 10 mei 2001 Ik heb pas geleden eens de fronten van mijn B&W Nautilus 804's afgehaald en tot mijn verbazing was er eentje niet zo fraai afgewerkt. De siliconenlaag achter de middentoner vertoonde een lelijke draai en verdween zelfs op een plaats helemaal uit het zicht. Nu had ik dat gemeld bij Poulissen A/V center in Roermond, waar ik ze heb gekocht en die had het doorgegeven aan de importeur, die beweerde dat dat wel ter plekke te repareren was. Nou zou vandaag de vertegenwoordiger komen en die zei dat hij de speaker toch maar even moest meenemen, omdat het toch niet zo ging zoals hij had gedacht. Nu ben ik mij speaker een week kwijt en ben nu aan gewezen op een stel Allure 3 die ik nog had staan. (mijn CDM1's staan op dit moment bij een vriend) wel even een tegenvaller. Ik moest even uithuilen. Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
rob Posted 10 mei 2001 Report Share Posted 10 mei 2001 sodejuu, dat is niet zo mooi. Het is wel gunstig dat ze er nu de tijd voor nemen en dat het 100% in orde gemaakt wordt. De middentonen zullen ze wel helemaal opnieuw monteren, is je speaker weer als nieuw!! Klinkt het des te beter als ze weer terug zijn, dan weet je weer wat een genot dergelijke speakers zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert K. Posted 10 mei 2001 Report Share Posted 10 mei 2001 Hier heb je een zakdoekje. Veel sterkte toegewenst. En het had erger gekunt!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jansssensss Posted 12 mei 2001 Report Share Posted 12 mei 2001 zal ook wel lekker "matchen" zijn 1 speaker mee nemen. goed voor je stereo beeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 juni 2010 Report Share Posted 5 juni 2010 Gelukkig is alles wel weer goed gekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 7 juni 2010 Report Share Posted 7 juni 2010 zal ook wel lekker "matchen" zijn 1 speaker mee nemen. goed voor je stereo beeld. Ik heb een jaartje geleden of zo mijn Thiel 2.3 ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts