Jump to content

even huilen!

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Ik heb pas geleden eens de fronten van mijn B&W Nautilus 804's afgehaald en tot mijn verbazing was er eentje niet zo fraai afgewerkt. De siliconenlaag achter de middentoner vertoonde een lelijke draai en verdween zelfs op een plaats helemaal uit het zicht. Nu had ik dat gemeld bij Poulissen A/V center in Roermond, waar ik ze heb gekocht en die had het doorgegeven aan de importeur, die beweerde dat dat wel ter plekke te repareren was.confused.gif

Nou zou vandaag de vertegenwoordiger komen en die zei dat hij de speaker toch maar even moest meenemen, omdat het toch niet zo ging zoals hij had gedacht.frown.gif

Nu ben ik mij speaker een week kwijt en ben nu aan gewezen op een stel Allure 3 die ik nog had staan. (mijn CDM1's staan op dit moment bij een vriend) wel even een tegenvaller.

Ik moest even uithuilen.redface.gif

Greetz,

Sodejuu

sodejuu, dat is niet zo mooi.

Het is wel gunstig dat ze er nu de tijd voor nemen en dat het 100% in orde gemaakt wordt.

De middentonen zullen ze wel helemaal opnieuw monteren, is je speaker weer als nieuw!!

Klinkt het des te beter als ze weer terug zijn, dan weet je weer wat een genot dergelijke speakers zijn.

• 9 years later...