Hi-Fifi Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Ik denk dat we allemaal weleens apparatuur in huis hebben gehad,waarvan we na het verkopen ervan toch wel spijt kregen. Ikzelf heb m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 zoom 1205 FX unit (zeker audio apparatuur ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Ik heb eerlijk gezegd nergens spijt van. Dat komt omdat alles wat ik weg heb gedaan of echt kaduuk was, of ergens goed terecht is gekomen (ie, nog steeds wordt gebruikt). Zo staat mijn oude Vestel 70cm TV waar ik heel veel van mijn DVD's op heb gekeken nu bij mijn oma thuis, en ze is er heel gelukkig mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door Gitaarwerk:zoom 1205 FX unit (zeker audio apparatuur ) Ik heb ook een zoom pedaaltje, hij ruist alleen heel erg Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Volgens mij is er niets waar ik spijt van heb gehad. Gewoon telkens wanneer mijn budget het toeliet weer wat verbeterd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Je kunt geen spijt hebben van een beslissing die je op dat moment goed overwogen hebt. Toch ? Dus wel... Van de volgende aankopen had ik, achteraf spijt: Audio Analyse PA60 Lamda 'granaat' Sonus Faber 'Conertino' Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk:Spijt BTW: Ik heb 'm nog steeds. Ik heb ooit geprobeerd de AVR te omzeilen, maar dat is lastig te realiseren. De gehele interne comm. gaat met een I Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Achteraf wel eens spijt dat ik een Micro Seiki snaaraangedreven draaitafel een maand na aanschaf heb ingeruild voor een Technics DD. Is wel erg lang geleden (zat nog op de middelbare school). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Ik heb niet echt spijt gehad van aankopen. Een paar keer heeft apparatuur mij geleerd hoe het niet moet, dit is uiteindelijk zeer waardevolle informatie gebleken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie V. Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Ooit een Behringer Equalizer gekocht voor in mijn studiorack, Behringer dat is eens maar nooit meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu: Idd. Philips VR969. Een prachtige S-VHS videorecorder met een AUTOMATSCHE VOLUME REGELING tijdens opname. Deze killt elke dynamiek in de film. Mijn god, wat heb ik me daar vaak aan ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door Robbie V.:Ooit een Behringer Equalizer gekocht voor in mijn studiorack, Behringer dat is eens maar nooit meer Hoezo niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 De aankoop van een yamaha cd-speler... Bleek toch niet zo mooi te klinken dan dat ik dacht Maar dat is alweer een tijdje geleden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Alco:Van de volgende aankopen had ik, achteraf spijt: Audio Analyse PA60 Lamda 'granaat' Sonus Faber 'Conertino' Wat rammelde er volgens jou dan aan die Sonussen ? Geplaatst door Sodejuu:Philips VR969. Een prachtige S-VHS videorecorder met een AUTOMATSCHE VOLUME REGELING tijdens opname. Deze killt elke dynamiek in de film Uitstekend geschikt dus als processor voor radio-uitzendingen en voor level egalisatie ingeval van zo'n 100 stuks cd wisselaar Geplaatst door Robbie V.:Ooit een Behringer Equalizer gekocht voor in mijn studiorack, Behringer dat is eens maar nooit meer Ging ie kapot of beviel het geluid je niet ? Voor het geluid zou ik zo'n ding ook nooit kopen, maar wel zeer geschikt voor in de side-chain van een compressor natuurlijk ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Ik kan me zo niet bedenken waar ik spijt van heb... nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Ik had enorme spijt van de aanschaf van een 2e hands Cyrus 2 + PSX. Had dat ding blind gekocht op aanraden van een vriend. Nooit meer doen dus. Vond het na 2 maanden veel luisteren niet klinken. Geen midden, boemige bas, alleen het hoog was strak. Ik weet dat Cyrus veel vrienden heeft maar ik ben daar niet bij! Na 3 maanden ingeruild op een Unison Research Unico. Nog nooit zo blij geweest! Viva Italia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Vond het na 2 maanden veel luisteren niet klinken. Geen midden, boemige bas, alleen het hoog was strak. Ik weet dat Cyrus veel vrienden heeft maar ik ben daar niet bij!Na 3 maanden ingeruild op een Unison Research Unico. Nog nooit zo blij geweest! Viva Italia He, da's merkwaardig Gripen, Ik heb zelf ook een tijdje een Cyrus 2 gehad, en vond 't een van de betere versterkers die ik in huis gehad heb gehad. (beter dan de Cyrus-3) De Cyrus-2 & PSX staat er wel min of meer om bekend dat ie ongekend stabiel is en de speaker als een wurgslang onder controle heeft. hmm,weird maar goed, de Unico is idd een mooie versterker. Wat rammelde er volgens jou dan aan die Sonussen ? Ik heb zelden zo snel spijt gehad van een aankoop als bij de Sonussen. Ergens is 't gewoon m'n eigen stomme schuld. Ik had m'n versterker wel meegenomen naar de zaak waar ik de SF's heb gekocht, en aldaar aangesloten op een CDspeler, van min of meer 't zelfde niveau als de mijne, klonken ze voortreffelijk. Echter,.... ik heb ze na 't luisteren in de winkel direct besteld, aangezien ze niet op voorraad waren en ik 't demo-paar niet mee mocht hebben. Dat was dus my big mistake, want thuis klonken ze echt voor geen meter.Ook na een aantal weken nog niet. Het midden was prima, maar 't hoog te terughoudend en 't laag allesbehalve terughoudend, maar juist veeeels te veel. Bij 't minste geringste leek de flat op z'n funderinge te beven Nou lag dat dus meer aan m'n kamer/akoestiek dan aan de speaker,maar toch... Een maand of 3 later heb ik ze met zo'n 400,- Euro verlies weer verkocht... M'n huidige Diapason's zijn dag en nacht verschil met de SF's. Van de Audio-Analayse kreeg ik spijt, omdat ze hun later verworven reputatie begonden waar te maken. oftewel,....om de zoveel tijd mankementen: vervorming,kanaal dat uitvalt, of wat dacht je van een op hol geslagen volumeknop, die binnen enkele seconden 't volume opschroeft tot maximaal! En van de Lamda 'Granaat' heb ik spijt, omdat 't zooo'n mooi ogende speaker was in geloogd grenen, maar wat klonk dat ding uiteindelijk beroerd. (was ook niet zo duur, maar toch) That's it. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Alco:That's it. Groeten, Alco Meer niet? Valt me tegen van je, Alco! En ik...spijt?.....nee hoor! Ik beschouw m'n "aankopen, upgrades en miskleunen" uit het (verre) verleden gewoon als "leerproces". En ook nu geldt nog steeds voor mij dat een mens nooit te oud is om te leren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 ook niet als je 100 bent.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Alco: Ik heb zelden zo snel spijt gehad van een aankoop als bij de Sonussen. Ergens is 't gewoon m'n eigen stomme schuld. Ik had m'n versterker wel meegenomen naar de zaak waar ik de SF's heb gekocht, en aldaar aangesloten op een CDspeler, van min of meer 't zelfde niveau als de mijne, klonken ze voortreffelijk. Echter,.... ik heb ze na 't luisteren in de winkel direct besteld, aangezien ze niet op voorraad waren en ik 't demo-paar niet mee mocht hebben. Dat was dus my big mistake, want thuis klonken ze echt voor geen meter.Ook na een aantal weken nog niet. Het midden was prima, maar 't hoog te terughoudend en 't laag allesbehalve terughoudend, maar juist veeeels te veel. Bij 't minste geringste leek de flat op z'n funderinge te beven Nou lag dat dus meer aan m'n kamer/akoestiek dan aan de speaker,maar toch... Een maand of 3 later heb ik ze met zo'n 400,- Euro verlies weer verkocht... M'n huidige Diapason's zijn dag en nacht verschil met de SF's. Van de Audio-Analayse kreeg ik spijt, omdat ze hun later verworven reputatie begonden waar te maken. oftewel,....om de zoveel tijd mankementen: vervorming,kanaal dat uitvalt, of wat dacht je van een op hol geslagen volumeknop, die binnen enkele seconden 't volume opschroeft tot maximaal! En van de Lamda 'Granaat' heb ik spijt, omdat 't zooo'n mooi ogende speaker was in geloogd grenen, maar wat klonk dat ding uiteindelijk beroerd. (was ook niet zo duur, maar toch) That's it. Groeten, Alco ach ja alco wat je nu hebt is toch helemaal top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door jopie: ach ja alco wat je nu hebt is toch helemaal top. Maar voor hoe lang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu: Idd. Philips VR969. Een prachtige S-VHS videorecorder met een AUTOMATSCHE VOLUME REGELING tijdens opname. Deze killt elke dynamiek in de film. Mijn god, wat heb ik me daar vaak aan ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Spijt van aankopen heb ik wel degelijk gehad. Met name een SONY DAT recorder de dtc 55 es wat een ellende met die drop outs en het gewoon slechte analoge deel in deze recorder waardoor een externe DAC wel noodzakelijk was. Spijt van wegdoen heb ik niet gehad van de TAE 1000 en 2000 speel dozen meer niet. Spijt had ik ook niet van het wegdoen van mijn buizenversterker een velleman kit welke geheel gemodificeerd en heel leuk was maar waar ik me groen en geel aan ergerde daar de buizen toch wel snel heen gingen. Waar ik wel spijt van had was het wegdoen van een TAN80 destijds . Ik vond de buizen zo goed klinken dat ik het niet nodig vond er 2 te behouden. Gelukkig heb ik er weer eentje terug kunnen kopen en die gaan voorlopig dus niet weg net als de rest van mijn set Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Waar ik wel spijt van had was het wegdoen van een TAN80 destijds Daar is de Tan 80 weer. Maar Don jij had er toch 2? Zover ik me nog kan herinneren had jij een champagne kleurige Tan 80, en een zwarte uitvoering. Heb je er daarvan eentje weggedaan? Ik denk wel dat jij spijt hebt van die 2 Akai draaitafels, die jij zelfs met een weddenschap op het forum niet aan de straatstenen kwijtraakte. Dat moet toch vreten zoiets. {grapje} Over spijt gesproken, ik kan niet echt zeggen dat ik van een aankoop spijt heb gehad. Ik heb altijd eerst uitgebreid getetst thuis of het wel matcht met de rest van de set. En dan ging ik pas tot aankoop over, of niet. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Daar is de Tan 80 weer. Maar Don jij had er toch 2? Zover ik me nog kan herinneren had jij een champagne kleurige Tan 80, en een zwarte uitvoering. Heb je er daarvan eentje weggedaan? HA HA HA die Edwin is het niet vergeten hoor . Ik heb een van de akai draaitafels weg gegeven aan iemand die er heel blij mee was en nog steeds is. Na het weg doen van de TAN 80 in het zwart heb ik inderdaad een champagne kleurige gekocht welke ik weer ruilde tegen een zwart exemplaar. Deze zijn nu identiek daar ze beide al een keer het licht hebben gezien en ja Edwin ik ben er nog steeds heel blij mee de klank blijft me verbazen en niet allen mij. Kijk maar eens naar de tan77 (dezlefde alleen met VU meters) en lees de recenties er maar eens op na van diegene die hem hebben . Jammer genoeg maakt sony niet meer van zulke apparatuur in die prijsklasse heel jammer. Ik denk wel dat jij spijt hebt van die 2 Akai draaitafels, die jij zelfs met een weddenschap op het forum niet aan de straatstenen kwijtraakte. Dat moet toch vreten zoiets. {grapje} Over spijt gesproken, ik kan niet echt zeggen dat ik van een aankoop spijt heb gehad. Ik heb altijd eerst uitgebreid getetst thuis of het wel matcht met de rest van de set. En dan ging ik pas tot aankoop over, of niet. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts