seoman Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Is niet voor iedereen weg gelegt, zo'n dag of weekeind muziek. Maar ik ga naar een festival in spanje en natuurlijk naar lowlands. Maar daar ging 't niet over. Ik was vandaag bij een aggregaat verhuurbedrijf die lowlands van electronen moet voorzien. Raad eens.......... 10,000,000 Watt das best veel. Nee niet alleen voor de muziek, ook voor de biertap. Ongelovelijk. Maar daar ga ik me niet mee bemoeien als ik daar ben. Dan vallen er dooien. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door seoman: Maar daar ga ik me niet mee bemoeien als ik daar ben. Dan vallen er dooien. Groeten Simon verstandig, stel je voor....... de muziek ver beneden de maat en de biertap op hol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Lowlands is me te duur. Of er moeten echt heel erg grote bands komen (die ik interessant vind), maar ik geloof dat ze meer dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 mei 2003 Author Report Share Posted 6 mei 2003 En iedereen maar denken "Drommelsch het regent". Blijk ik het te zijn met een screwdriver. Buma stemra is trouwens een van de sponsers Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Vind dat je voor 100 euro naar heel veel optredens kunt. Ik ben er dus weer dit jaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Geplaatst door JSA:Vind dat je voor 100 euro naar heel veel optredens kunt. Ik ben er dus weer dit jaar Ja, alleen staat er zoveel tegelijk te spelen. En als er maar weinig is dat ik echt wil zien, dan vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nederbelg Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Ik ga naar Pinkpop (de maandag) en Werchter (de zaterdag). Leuke optredens om mijn energie kwijt te kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Geplaatst door Nederbelg:Ik ga naar Pinkpop (de maandag) en Werchter (de zaterdag). Leuke optredens om mijn energie kwijt te kunnen. Bang dat die 10.000.000 watt niet genoeg zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts