Jump to content

Correct heeft het niet

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Duck-Twacy:

Las dit net op hifi http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=2736

Zal maar geen grap maken over een ontevreden klant. Steden als Antwerpen, Rotterdam worden toch steeds onveiliger.

Maar ja dat was Venlo dus ook

Er wordt hier in Rotterdam per dag wel iets of iemand vermoord. Zie totaal niet wat dit met Correct te maken heeft. Zou hifi.nl nou ook al ruzie met Correct hebben en een beetje stemmingmakerij maken? Denk dat Correct het niet leuk vind om zo genoemd te worden. Het eerste de beste ranzige roddelblaadje is er nix bij. Wat een bullshit zeg. mad.gif

ik begrijp al helemaal niet dat er op een schietpartij gereageert word.

het is tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld dat er per dag iemand woord dood geschoten.

over een jaar of tien zal denk ik de helft van nederland met een wapen lopen.

gaan we een beetje de john wayne uithangen.

want zolang je met open armen word ontvangen in de gevangenis zal het wel zo blijven in dit land.

ze moeten in dit land eens een voorbeeld nemen aan de film pappilon.

en inderdaad hier word ik niet vrolijk van mad.gif

Geplaatst door telefunken:

...ze moeten in dit land eens een voorbeeld nemen aan de film pappilon.

Dan zullen ze een strafkolonie moeten inrichten op een van de Antillen, Suriname is niet meer beschikbaar. Overigens geeft het wel een stuk werkgelegenheid op die eilanden en het probleem met de bolletjesslikkers kun je daar oplossen.

Geplaatst door telefunken:

ze moeten in dit land eens een voorbeeld nemen aan de film pappilon.

en inderdaad hier word ik niet vrolijk van    mad.gif

Of "Clockwork Orange". Daar zit tenminste nog een muzikaal (audiofiel?) tintje aan ;)

Tjemig hoe oud zijn die film wel niet zeg. Er is dus niets nieuws onder de zon.

Wat hoogst genant aan het betreffende "nieuws" op hifi.nl is is dat de forummers uiterst autoritair het recht op off-topic ontzecht is en de "bazen" zelf dus lekker wel off-topic gaan op de frontpage.

Geplaatst door richard 1:

Dan zullen ze een strafkolonie moeten inrichten op een van de Antillen, Suriname is niet meer beschikbaar. Overigens geeft het wel een stuk werkgelegenheid op die eilanden en het probleem met de bolletjesslikkers kun je daar oplossen.

wat denk je zou het tuig niet op 1 eiland kunnen zoals texel kunnen ze elkaar daar lekker af maken.

kunnen onze kinderen ook weer gewoon sneeuwballen gooien.

Ik heb net een berichtje gezet op de site van hifi (bij Algemene Onderwerpen). Ook ik vind het schandalig zo'n nieuwsbericht. Wat denk je? Bij mijn berichtje staat het icoon 'gesloten onderwerp'.

Voor mij hoeft hifi niet meer.

Manus

Reactie van Hifi ontvangen (zie forum daar, onder Algemene Onderwerpen). Probleem wat mij betreft de wereld uit.

Manus