Jump to content

GA VOOR PUUR!!!!

nando
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Arnie:

.................    confused.gif    confused.gif    mad.gif

wel een mooie tuner trouwens, is hij er ook in zwart??

Geen idee... Er staat er 1 te koop trouwens (zie 2e hands), dus als je interesse hebt... Moet je wel voor naar Uden (Brabant)...

nou nee, niet direct interesse sorry... :rolleyes: (gewoon nieuwsgierig ;) ) ik vraag me trouwens ook af of zo'n relatief prijzige tuner nou zoveel beter is als een wat goedkopere, het blijft radio.

hoe is het trouwens met jou tuner Henrie??? is hij z'n val alweer te boven?

Geplaatst door Arnie:

nou nee, niet direct interesse sorry...    :rolleyes: (gewoon nieuwsgierig    ;)  ) ik vraag me trouwens ook af of zo'n relatief prijzige tuner nou zoveel beter is als een wat goedkopere, het blijft radio.

hoe is het trouwens met jou tuner Henrie??? is hij z'n val alweer te boven?

Mijn tuner (voor zover je van tuner kunt spreken; tis eigenlijk een midiset) doet het wel. Hij is ook (wat dat betreft) nooit stuk geweest. Alleen de displayverlichting is (nog steeds) stuk. Ik ben vorige week op pad geweest voor felle witte LEDjes, maar die waren toen op. Ik ga morgen denk ik ff weer kijken. Ga toch nog de stad in en heb een vrije dag. Tijd zat dus...

Over dure tuners gesproken: http://www.hear.nl/2003/classifieds/upload/21500.jpg[/u RL]

(klik op het plaatje)

Nieuwprijs

Een prijzige tuner beter dan een goedkope? Bij mij wel! De verandering van Marantz st-40 naar de x-plora was als van 2x mono naar stereo cd geluid. Nu is het natuurlijk nog geen cd kwaliteit die tuner en dat zal het denk ik ook nooit worden (technische beperking van kabel denk ik) maar het is echt beter.

Het kan nog steeds niet op tegen de ruim 50 jaar oude buizen radio van mij pa... dat is pas radio luisteren!

nando

Dat puur is overigens volledig toeval... Hij is niet programeerbaar (tekst) maar Rebecca gaf dit woordje op het display.

nando

Sommige tuners zijn blijkbaar toch errugg geliefd....

Ik was laatst in een winkel waar een onbekende "klant", onlangs een van s'werelds beste (en zeer prijzige) tuners had gejat!

(in een moment waarop er even niemand in de zaak was waarschijnlijk. (wat daar nog wel 'ns wil gebeuren)

Als ik me niet vergis was dat de Nat-01 (maar dan een wat oudere versie met grotere draaiknop)

Naim%20NAT01%20PSU.JPG

Tja, ik blijf 't zonde vinden zoveel geld voor een tuner, althans.... in Nederland.

Tenzij je bijvoorbeeld alleen klassiek liefhebber bent, aangezien radio-4 klankmatig nog wel goed is, maar de rest....

zucht :rolleyes:

(over 't muziek-aanbod zelf maar te zwijgen)

Groeten,

Alco cool.gif