Hans van Liempd Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Dit topic is nogal eens van naam veranderd, het is eigenlijk de bedoeling om een soort samenvatting van je belevenissen op het forum te maken. Ook andere muziekbelevenissen zijn natuurlijk welkom. Ooit heette dit topic "hoe laat stoppen we er mee". Dit was het begin.............. Ik vandaag om 11:30. Ik ben naar een musical "Jesus Christ Superstar" geweest (amerikaanse groep van zo'n 40 man en vrouw). Draait morgen ook nog in Uden er was vandaag nog voldoende ruimte. Aanrader voor musical liefhebber (ben er zelf geen). Morgen is er weer een dag. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Ik ben nog klaarwakker,meestal varierend van 24.00/0.1.30u. IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 1:30 en ik word nu al moe. 2 uur naar bed standaard. Nog even wat muziek opzetten en ik dommel zo in slaap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Beste, Is nu 2-50 en ik ben er nog Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Stoppen?? ik begin net Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Ik vandaag om 11:30. Ik ben naar een musical "Jesus Christ Superstar" geweest (amerikaanse groep van zo'n 40 man en vrouw). Mogge Hans, Altijd gedacht dat ik een matineus typetje was, maar dat jij om 11.30 uur al een hele musical achter de kiezen hebt, daavan kijk ik op In welk theater begint men zo vroeg? Of bedoel je wellicht 23.30 uur Met uitgeslapen groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 mei 2003 Author Report Share Posted 7 mei 2003 Dick Dit begon om 20:00 uur en was in Theater Markant in Uden. Zoals ik al schreef, vanavond nog 'n keer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Dick Zoals ik al schreef, vanavond nog 'n keer. Beste Hans, Neen, dat schreef je niet Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Nou stoppen doe ik dus meestal voor 23:00 want ik moet er toch ook weer vroeg uit en heb geen zin om als zombie rond te lopen of om nog meer koffie te drinken dan dat ik nu al doe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 mei 2003 Author Report Share Posted 7 mei 2003 ik stop er nu mee. Leukste items voor vandaag: Kermit zijn ESL en uithoudingsvermogen (om niet te posten) worden behoorlijk op de proef gesteld. Krell is blijkbaar toch niet echt verslagen....?? Houdoe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Ik meld me bij deze af: 2:24 uur (volgens de klok van m'n PC). Tot morgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Voor mij wordt het nu ook eens tijd. Bob Dylan is aan zijn laatste nummer bezig en ik hoor mijn vriendin sinds 2 minuten al snurken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 ik kijk of hier nog iets zinnigs gepost word en ga dan de hond uilaten ,ff biertje zuipen en dan pitten{ben dan wel een uur verder} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door Turbomarco:ik kijk of hier nog iets zinnigs gepost word en ga dan de hond uilaten ,ff biertje zuipen en dan pitten{ben dan wel een uur verder} Arme hond... Moet ie om half 2 nog gewekt worden om ff te pissen... Ach, moet ie maar geen hond zijn hoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Ik meld me af... Nee ik ga niet slapen, ik ga een weekend naar m'n ouders. Zal waarschijnlijk weinig/niet op het forum zitten... Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 mei 2003 Author Report Share Posted 9 mei 2003 Uiteindelijk ga toch maar weer slapen, diegene die nog ingelogd zijn doen dat blijkbaar ook. Vandaag Piedpipers nog eens beluisterd, toch zeker niet ontevreden. Ook het verhaal over de perfectperformers begint me steeds meer te boeien. De vraag van vandaag..... Wie is in Godsnaam (sorry) Spiekerboer. Wie kent hem persoonlijk. Houdoe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 10 mei 2003 Report Share Posted 10 mei 2003 Gefeliciteerd Ome Henk, Want hoewel ik fan ben van een ander kluppie (zie 'locatie') houden ik en velen in het hele land ook altijd een beetje van jouw club, dat altijd minstens in het eerste rijtje van de eredivisie thuis hoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 10 mei 2003 Report Share Posted 10 mei 2003 Dit forum kan toch ook wel heel leuk zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 10 mei 2003 Report Share Posted 10 mei 2003 Now its time to say goodnight Good night Sleep tight Now the sun turns out its light Good night Sleep tight Dream sweet dreams for me Dream sweet dreams for you Good night Good night Everybody Everybody everywhere Good night Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 mei 2003 Author Report Share Posted 11 mei 2003 Waarom?????? gaat die PA (disco) altijd zo verschrikkelijk hard. Ik heb vanavond mijn portie laag weer gehad, en wel snoeihard. Ik was blij dat ik kon gaan. Dit is toch niet uit te houden..... Of word ik te oud?? Metallica op vol vermogen (ik schat 110 dB) is toch meer iets voor Henrie, voor mij hoeft dit echt niet z Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Welke gek zit er zondags op dit tijdstip alweer achter z'n pc? Je zal maar ff naar Hamburg willen ..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 mei 2003 Report Share Posted 12 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Waarom?????? gaat die PA (disco) altijd zo verschrikkelijk hard. Ik heb vanavond mijn portie laag weer gehad, en wel snoeihard. Ik was blij dat ik kon gaan. Dit is toch niet uit te houden..... Of word ik te oud?? Metallica op vol vermogen (ik schat 110 dB) is toch meer iets voor Henrie, voor mij hoeft dit echt niet z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 mei 2003 Author Report Share Posted 12 mei 2003 Ik dacht dat jij van Hard rock hield, en de meeste mensen vinden dit pas snoeihard mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 mei 2003 Author Report Share Posted 12 mei 2003 Ik houd er toch maar mee op. Vanmorgen om 6:40 opgestaan, de hele dag gewerkt, en daarna nog een keuken gesloopt. Ik vind het wel prima zo. Wat mij vandaag opviel was dat er op het Array topic op HIFI.nl helemaal niet gereageerd is. Hifi.nl op z'n best. Ik kom daar toch steeds minder. Hear is het leuker. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 mei 2003 Report Share Posted 12 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Ik dacht dat jij van Hard rock hield, en de meeste mensen vinden dit pas snoeihard mooi. Ik hou wel van hard rock (maar niet alleen maar van hard rock), en snoeihard (live) is dat het leukst idd. Maar dan wel met oordoppen in. Gek genoeg (?) klinkt het dan het best. Het hoog klinkt dan niet meer zo schel en het laag voel je toch wel. Prima, niks meer aan doen. Maar het laagste laag dat ik tot nu toe live heb meegemaakt (en voor mij de verassing van Pinkpop vorig jaar), was bij het optreden van Lamb. Ik stond helemaal vooraan en ik werd echt helemaal weggeblazen. En het hoog was helemaal niet slecht (kwam denk ik ook doordat het buiten was en niet in een tent ofzo). Mooiste optreden van PP vorig jaar, m.i. Weltrusten Hans, en tot morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts