Hans van Liempd Posted 13 mei 2003 Author Report Share Posted 13 mei 2003 Erg druk vandaag op het forum, alleen erg weinig postings (tussen 22:45 en 23:15) Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 mei 2003 Author Report Share Posted 15 mei 2003 Het was kort, maar ook niet erg interessant, weinig "dynamische" inzendingen. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Hallo Hans, Ik vind net dit topicje (ja ik ben niet zo alert) en vraag me af is de insteek dat jij hier mijmert en de rest daar een beetje op reageert of is het de bedoeling dat iedereen hier een beetje door elkaar heen mijmert. Ik zag dat het ook werd gebruikt door sommigen als prikklok om zich af te melden. Dat zal allicht niet de bedoeling zijn. Het geeft natuurlijk wel een goede (of niet zo'n goede, t'is hoe je dat bekijkt) indruk van het leefpatroon van deze personen. Groeten yoyo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Hallo Yoyo, Volgens mij is het voor de lol en mag iedereen meedoen. Een beetje serieus is het soms natuurlijk wel, dat mijmeren voor het slapengaan. Ik zie dan altijd de hoes van Donald Fagen's The Nightfly voor me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Vanavond heb ik eigenlijk niet zoveel mijmeringen. Ik luister relaxed Simon and Garfunkel - The Concert in the Central Park. Ik heb eens verwerkt wat me de afgelopen tijd allemaal is overkomen. Het hoogtepunt was denk ik de aanschaf van de King's, ik kan maar moeilijk wachten tot dat ze komen! Het dieptepunt is ongetwijfeld mijn andere hobby, FC Groningen. Na vrijdag met 2-1 bij Ome Henk's liefde te hebben verloren was het dinsdag raak in Kerkrade, 5-1 verlies. Ik was erbij zoals ik overal bij probeer te zijn, Groen Wit zit nou eenmaal erg diep geworteld. Op de terugweg krijg ik vlak voorbij Roermond pech met de auto, de radiateur kapot, dankzij de ANWB (gelukkig was ik lid) ben ik 3,5 uur later weer onderweg. Half vijf was ik thuis, half zeven gaat de wekker! Het was de 5e keer binnen 50.000 km dat mijn hagelnieuw aangeschafte auto mij laat staan, ik ben hier echt zwaar gefrustreerd door. Wat is het dan lekker dat je even lekker een mooi stuk muziek kunt opzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Geplaatst door Puur: Het dieptepunt is ongetwijfeld mijn andere hobby, FC Groningen. Na vrijdag met 2-1 bij Ome Henk's liefde te hebben verloren was het dinsdag raak in Kerkrade, 5-1 verlies. Ik was erbij zoals ik overal bij probeer te zijn, Groen Wit zit nou eenmaal erg diep geworteld. Er staat mij vaag iets van bij dat een paar FC Groningenspelers een Krell hadden of zoiets. Trouwens fantastisch dat je altijd meegaat met de uitwedstrijden. Ik heb wel een aantal jaren een seizoenkaart gehad van een zekere club, maar met de uitwedstrijden meegaan heb nooit op kunnen brengen. De leeftijd? Maar volgend jaar wel weer een kaart (kon dit jaar erg veel zondagen niet, dus het had weinig zin). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Nu nog even naar 'Radio Bergeikkk' luisteren, van 0.45 tot 1.00 uur op Radio 1. Je raakt echt verslaafd aan die gekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2003 Author Report Share Posted 16 mei 2003 Bergeijk ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 16 mei 2003 Report Share Posted 16 mei 2003 Kom je soms uit Brabant.....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 mei 2003 Author Report Share Posted 16 mei 2003 Ja, en ik ga er nu mee stoppen. Het verhaal van Picoso over de HVT toestand in Baarn, kon mij deze keer het meeste boeien. Zo kan forummen dus ook. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 mei 2003 Author Report Share Posted 17 mei 2003 Leuk, zo'n topic over filters dan wordt er tenminste gereageerd! Verder is het vanavond toch erug rustig.. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 mei 2003 Author Report Share Posted 18 mei 2003 Toch eens kjken of ik in Brabant ook niet wat mensen bij elkaar kan krijgen voor een netkabelsessie. Verder komt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 welk verhaal van picoso? game. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 En dan vraag ik me toch af, zouden er tussen de netkabels/filters net zoveel verschillen hoorbaar zijn als tussen de pp's ? Trouwens die Donald Fagan die mijmert niet; die zit gewoon in een zware depressie of hij heeft net een briefje gevonden dat z'n vrouw bij hem weg is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Dan mijmert ie denk ik over toen z'n vrouw nog bij hem was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 19 mei 2003 Author Report Share Posted 19 mei 2003 Wat een soap hier zeg. het zijn denk ik allemaal echte GTST liefhebbers. Ik stop er dus maar weer mee. Kwa audio valt er weinig te beleven. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Wat een soap hier zeg. Nou.. je moet er toch niet aan denken dat in al die postings inhoudelijk hoge kwaliteit tekst bevatten; dan werden het zware avonden om alles bij te houden. PS Ik ben blij dat je die trema van de a hebt gehaalt. Dat stoorde mij toch wel een beetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 mei 2003 Author Report Share Posted 20 mei 2003 Wel . . . . . . . . . te . . . . . . . . . rust . . . . . . . en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2003 Report Share Posted 20 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Wel . . . . . . . . . te . . . . . . . . . rust . . . . . . . en Nu al weer? Nou, slaap lekker dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 Tja morgenvroeg moet ik om 9:00 in Keulen zijn... Dus ik stop er nu ook maar weer mee. Er gebeurt trouwens weinig, ik heb een topic gemaakt op Hifi.nl over "kil op hifi.nl". Tig vertoningen, en Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Niet OSM.... (ons soort mensen). Always those negative vibes ... Ik dacht dat we een positieve benadering hadden. Ga je trouwens naar de Interzum morgen Slaap wel Yoyo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 mei 2003 Author Report Share Posted 23 mei 2003 Inderdaad Yoyo, ik had daar een afspraak, verder weinig van die beurs gezien. Hang en sluitwerk, matrassen en parketvloeren, het was er allemaal, en nog veel meer. Heel mooie spullen, helaas geen audio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 mei 2003 Author Report Share Posted 24 mei 2003 Ik kon het niet laten, even kijken hoe die sessie bij erik was... Helaas weinig reactie. Ik denk dat er wat afgesproken is. Spido zal als eerste wel reageren...!!! Welterusten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 mei 2003 Author Report Share Posted 24 mei 2003 Wat 'n dag, wat 'n dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 24 mei 2003 Report Share Posted 24 mei 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Ik kon het niet laten, even kijken hoe die sessie bij erik was... Helaas weinig reactie. Ik denk dat er wat afgesproken is. Spido zal als eerste wel reageren...!!! Welterusten. Maar zoals je ziet, nog steeds niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts