Jump to content

Mijmeringen bij het stoppen....!!!!

Recommended Posts

Hallo Hans,

Ik vind net dit topicje (ja ik ben niet zo alert) en vraag me af is de insteek dat jij hier mijmert en de rest daar een beetje op reageert of is het de bedoeling dat iedereen hier een beetje door elkaar heen mijmert.

Ik zag dat het ook werd gebruikt door sommigen als prikklok om zich af te melden. Dat zal allicht niet de bedoeling zijn. Het geeft natuurlijk wel een goede (of niet zo'n goede, t'is hoe je dat bekijkt) indruk van het leefpatroon van deze personen.

Groeten yoyo

Hallo Yoyo,

Volgens mij is het voor de lol en mag iedereen meedoen. Een beetje serieus is het soms natuurlijk wel, dat mijmeren voor het slapengaan.

:)

Ik zie dan altijd de hoes van Donald Fagen's The Nightfly voor me

1735.jpg

Vanavond heb ik eigenlijk niet zoveel mijmeringen. Ik luister relaxed Simon and Garfunkel - The Concert in the Central Park.

Ik heb eens verwerkt wat me de afgelopen tijd allemaal is overkomen. Het hoogtepunt was denk ik de aanschaf van de King's, ik kan maar moeilijk wachten tot dat ze komen!

Het dieptepunt is ongetwijfeld mijn andere hobby, FC Groningen. Na vrijdag met 2-1 bij Ome Henk's liefde te hebben verloren was het dinsdag raak in Kerkrade, 5-1 verlies. Ik was erbij zoals ik overal bij probeer te zijn, Groen Wit zit nou eenmaal erg diep geworteld. Op de terugweg krijg ik vlak voorbij Roermond pech met de auto, de radiateur kapot, dankzij de ANWB (gelukkig was ik lid) ben ik 3,5 uur later weer onderweg. Half vijf was ik thuis, half zeven gaat de wekker! Het was de 5e keer binnen 50.000 km dat mijn hagelnieuw aangeschafte auto mij laat staan, ik ben hier echt zwaar gefrustreerd door. Wat is het dan lekker dat je even lekker een mooi stuk muziek kunt opzetten.

Geplaatst door Puur:

Het dieptepunt is ongetwijfeld mijn andere hobby, FC Groningen. Na vrijdag met 2-1 bij Ome Henk's liefde te hebben verloren was het dinsdag raak in Kerkrade, 5-1 verlies. Ik was erbij zoals ik overal bij probeer te zijn, Groen Wit zit nou eenmaal erg diep geworteld.

Er staat mij vaag iets van bij dat een paar FC Groningenspelers een Krell hadden of zoiets.

;)

Trouwens fantastisch dat je altijd meegaat met de uitwedstrijden. Ik heb wel een aantal jaren een seizoenkaart gehad van een zekere club, maar met de uitwedstrijden meegaan heb nooit op kunnen brengen. De leeftijd? Maar volgend jaar wel weer een kaart (kon dit jaar erg veel zondagen niet, dus het had weinig zin).

:)

En dan vraag ik me toch af, zouden er tussen de netkabels/filters net zoveel verschillen hoorbaar zijn als tussen de pp's ?

Trouwens die Donald Fagan die mijmert niet; die zit gewoon in een zware depressie of hij heeft net een briefje gevonden dat z'n vrouw bij hem weg is.

Geplaatst door Hans van Liempd:

Wat een soap hier zeg.  :)

Nou.. je moet er toch niet aan denken dat in al die postings inhoudelijk hoge kwaliteit tekst bevatten; dan werden het zware avonden om alles bij te houden. eek.gif

PS Ik ben blij dat je die trema van de a hebt gehaalt. Dat stoorde mij toch wel een beetje ;)

Niet OSM.... (ons soort mensen).

Always those negative vibes ... Ik dacht dat we een positieve benadering hadden.

Ga je trouwens naar de Interzum morgen

Slaap wel

Yoyo

Ik kon het niet laten, even kijken hoe die sessie bij erik was...

Helaas weinig reactie.

Ik denk dat er wat afgesproken is.

Spido zal als eerste wel reageren...!!!

Welterusten.

:D

Maar zoals je ziet, nog steeds niet