Jump to content

Mijmeringen bij het stoppen....!!!!

Recommended Posts

Geplaatst door Hans van Liempd:

Ik kon het niet laten, even kijken hoe die sessie bij erik was...

Helaas weinig reactie.

Ik denk dat er wat afgesproken is.

Spido zal als eerste wel reageren...!!!

Welterusten.

:D

Maar zoals je ziet, nog steeds niet

:D:D:D:D:D

Paul, was dit je laatste, of je eerste post..??   :)

Hans dit was mijn eerste post, moest iemand wegbrengen naar schiphol, zodoende.

We sliepen nog zo lekker en de kinderen waren zalig stil

;)

Een draaitafel voor Erik, wat een sensatie....

Goedbedoelde adviezen volop, alleen soms wat tegenstrijdig.

Ook de PP demo is tot een andere conclusie gekomen dan Klaas gehoopt had. Ik heb Spido vandaag ook niet op het net gezien, alleen vanmorgen even). In elk geval geen reacties.

Ik denk dat hij bang is dat hij er van langs krijgt.

Kortom, het songfestival is afgelopen (het "zingen" tenminste). Dus ik stop er hier maar weer mee.

Houdoe

Na een hele tijd niets zie ik tot mijn schrik opeens 5 sterren onder mijn naam. Zou dat nu van iemand zijn waartegen ik iets aardigs heb geschreven of omdat ie vind dat ik positieve bijdragen lever ? Ik zelf gebruik het meestal als afreageer kamertje, als ik een post nodeloos grievend vind (in relatie tot het lijdend voorwerp) dan geef ik snel een - (1 sterren) stem. Pas als ik meerdere malen een verassende positieve post heb gezien geef ik een + (vijf sterren) stem daartussen in kies ik niets.

Ook de PP demo is tot een andere conclusie gekomen dan Klaas gehoopt had. Ik heb Spido vandaag ook niet op het net gezien, alleen vanmorgen even). In elk geval geen reacties.

Houdoe

Hoi hans,dit is mijn eerste berichtje in onderwerp van vandaag

;) maar ik heb onze aliaskoning ook nu gezien

Alleen nog geen reacties. :( Moet wel kwijt dat ik me kan plaatsen in recensies over topic van het jaar, en nee dan bedoel ik niet speedy's A wekelijkse recensies maar echt DE PP. Erik krijgt van mij ook een dikke pluim!!!!!!!!!!!! ;)

Geplaatst door Yoyo:

Na een hele tijd niets zie ik tot mijn schrik opeens 5 sterren onder mijn naam. Zou dat nu van iemand zijn waartegen ik iets aardigs heb geschreven of omdat ie vind dat ik positieve bijdragen lever ? Ik zelf gebruik het meestal als afreageer kamertje, als ik een post nodeloos grievend vind (in relatie tot het lijdend voorwerp) dan geef ik snel een - (1 sterren) stem. Pas als ik meerdere malen een verassende positieve post heb gezien geef ik een + (vijf sterren) stem daartussen in kies ik niets.

????????

eek.gif nieuwe vriend(in) of zoiets???? ;)

PS Haakjes zijn bloedserieus bedoeld :o

aangezien ik persoon niet ken

Paul,

"Yoyo is al eens bij mij geweest met z'n vrouw kinderen en vriendjes.

Uiteindelijk is er ook nog gedanst en muziek van de zangeres zonder naam gedraaid.

Het viel niet mee om te concentreren, de kinderen waren zo druk..."

Bovendien heeft een van zijn kinderen zijn luidspreker gemold.

Nee ik denk dus "vriendin".

:rolleyes:

Ik moet er weer mee stoppen, morgen om 5 uur op.

Niet veel te doen vandaag op 't forum.

Geen PP discussies meer, de draaitafel van Erik ligt stil. En veeeeeel minder bezoekers.

Houdoe en waarschijnlijk tot donderdag.

:)

De onzin topics vieren hoogtij.

Hoe is dit te stoppen ???

Pas maar op met wat je wenst; over een paar maand is het hear hardstikke rustig en dan verlang je weer terug naar die goeie ouwe(hoer) tijd.

Geplaatst door Yoyo:

Pas maar op met wat je wenst; over een paar maand is het hear hardstikke rustig en dan verlang je weer terug naar die goeie ouwe(hoer) tijd.

Veel onderwerpen staan inderdaad opdit moment nogal onder spanning ja, bijv een speakerbouwer die zijn werkelijke naam niet kwijt wil (en naar nu blijkt ook terecht), een open ###### op dit forum (maar wel wat netter met de teks als de spiekerbouwer), welkom dus. Maar verder iets nieuws?????????????? Nee dus vandaag, gewoon lekker luisteren naar de laatse CD van Roxy Music maar.

Lekker wijntje en knuffels erbij, dag kan niet meer stuk

:D

Nee, dan ik....

ben bij erik geweest, Kermit was er ook.

hele leuke avond gehad. Er is toch verschil tussen Quad en Array.

Erik is zich nog aan het bezinnen en aan het bijkomen, het verschil was wel erg groot....

Nee, dan ik....

Erik is zich nog aan het bezinnen en aan het bijkomen, het verschil was wel erg groot....

Kan ik me na vorige week bij je te zijn geweest goed voorstellen.Ben benieuwd op de ESL's?????????

;)

Nee, dan ik....

Hoe verbazend, Kermit mag zeker thuis niet meer naar binnen..... :D

In het voordeel van ?????

Gaat Kermit zich nu ook eens bezinnen?

Andr

Geplaatst door Kermit:

Deze kikker bezint zich voortdurend. Maar ik ben veel standvastiger. Ik verander pas bij een verbetering en niet bij een verschil. Wat niet wegneemt dat ik enorm kan genieten van de spullen van iemand anders, ook al is het dan niet 'mijn set' Er is zoveel moois, ook buiten de werelden van Krell, Aragon, Infinity en Quad. Ik heb de indruk dat iemand die zich een set aanschaft die goed bij zijn akoestische omstandigheden past (luidsprekrs) vaak met veel minder financiele inspanningen een werkelijk prachtig resultaat heeft.

PS - Ik werd thuis ontvangen door een vriendin met strakke leren lieslaarzen, een strak kort leren rokje en nog wat wat van dat soort spul. Dus om je vraag te beantwoorden: ik kwam er 'thuis' dus prima in (weten jullie gelijk waarom ik de pont moest halen).           ;)

kun je nagaan wat een klein wereldje andre heeft.

;);):)

Volgens mij is Hans is iets vergeten :D

Spido was even weg, of toch niet confused.gif

De spanning bij Erik liep hoog op, of toch niet confused.gif

Spido hoorde lage tonen bij Erik, of ..... ?

Erik hoort dingen niet onder of boven zich, ligt dat aan zijn symmetrische oren of aan zijn eigen psychologie ..... ?

Andr