yoyo Posted 2 juni 2003 Report Share Posted 2 juni 2003 Net vier dagen weggeweest. Het zat niet mee, want wat doe je als je niet met de audio-hobby bezig kunt; juist ja BBQ-en. Laat ik nu net op een camping terecht komen waar je niet mag BBQ-en. Daar zit je dan, 4 dagen zonder hobby's.... Hans, let goed op waar je terechtkomt, je kunt daar ook al niet forummen, dus zorg dat je je andere hobby wel kunt bezigen op je vakantieadres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 juni 2003 Author Report Share Posted 16 juni 2003 Ben weer terug van vakantie..... De hele vakantie aan de spanning van Erik gedacht. Blijkt die toch in de buurt van de 240 Volt te liggen. Gelukkig is er dus niks mis met de Array's. Maar nu stop ik ermee, vandaag terug uit Frankrijk, en morgen weer werken. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 juni 2003 Author Report Share Posted 20 juni 2003 't is vanavond helemaal niks...... zelden zo weinig beweging gezien, als er tot nu toe tien inzendingen zijn is het veel. tzal wel zomer zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:'t is vanavond helemaal niks...... zelden zo weinig beweging gezien, als er tot nu toe tien inzendingen zijn is het veel. tzal wel zomer zijn. Ja, het is verdacht rustig... Zou er een meeting zijn of zo Bij Andre of zo, voor z'n nieuwe Aragons? Of z'n nieuwe netsnoeren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 juni 2003 Author Report Share Posted 20 juni 2003 kga maar stoppen.....gaaaaaaaaap...... wat saaaaaaai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 juni 2003 Author Report Share Posted 24 juni 2003 Er komt gelukkig weer wat leven, al is het nog errug zomers. Dag vogels, dag bloemen, dag kindertjes... tot de volgende keer.... Houdoe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 27 juni 2003 Author Report Share Posted 27 juni 2003 tis nog steeds zomer..... kga maar eens slapen.... tot morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 juni 2003 Report Share Posted 29 juni 2003 Ga je hier nog ff mijmeren Hans? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 29 juni 2003 Author Report Share Posted 29 juni 2003 Nadat ik de belgische bieren van m'n buurman moest opdrinken dacht ik.... kom laat ik eens op ons forum kijken. Er gebeurt nog steeds niet veel. Op m'n elementen topic is een klein beetje leven (de meningen verschillen tenminste). Spido on tour is ook zo'n topic waar af en toe nog wat gepost wordt. Maar verder... gewoon zomer. Ik hoop dat het snel weer gaat vriezen (wat betrefd dit forum tenminste). Zo is het niet alles. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 juni 2003 Report Share Posted 29 juni 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Nadat ik de belgische bieren van m'n buurman moest opdrinken dacht ik.... kom laat ik eens op ons forum kijken. Er gebeurt nog steeds niet veel. Op m'n elementen topic is een klein beetje leven (de meningen verschillen tenminste). Spido on tour is ook zo'n topic waar af en toe nog wat gepost wordt. Maar verder... gewoon zomer. Ik hoop dat het snel weer gaat vriezen (wat betrefd dit forum tenminste). Zo is het niet alles. Houdoe. Van mij mag het ook wel vriezen... Vind het maar benauwd weer de laatste dagen. Waarom kan het in Nederland nou nooit eens gewoon droog weer zijn, 25 graden, af en toe een zonnetje en boven alles: een lage luchtvochtigheid!!! Doe mij maar de winter, daar kun je je tenminste op kleden... Trouwens, had ik maar zo'n buurman die Belgische biertjes bij mij komt 'lozen'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 1 juli 2003 Report Share Posted 1 juli 2003 Mijmeringen bij het stoppen; tsja wat moet ik daar nu van zeggen. Na een tijdje niet op dit forum geweest te zijn zie ik nu dat alle levensbedreigingen van de 2 S'en totaal verdwenen zijn.Bij Hifi.nl hebben ze daar moderators voor. Hier moet het door de leden zelf gebeuren???? Vreemd blijf ik het wel vinden.Nu maar eens een tijdje doormijmeren of het de moeite waard blijft om op dit forum nog mededelingen te plaatsen. Gr. Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 1 juli 2003 Report Share Posted 1 juli 2003 Geplaatst door paul demo:.Bij Hifi.nl hebben ze daar moderators voor. Dat is nogal lief uitgedrukt, ik vind het meer amerikaanse legersergeanten. Zelfs in het grand cafe krijgen mensen regelmatig uitbranders dat ze off-topic gaan. Terwijl dat juist de plek zou moeten zijn voor de wat minder gestructureerde off-topic "gesprekjes". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 juli 2003 Author Report Share Posted 6 juli 2003 Laat ik nog maar eens een mijmering plaatsen.... Het is duidelijk dat er veel forummers op vakantie zijn. Het is gewoon errug rustig zeg maar. Een kat hier, en een kat daar, en daar blijft het dan bij. Mischien ga ik wel Quad's 63 kopen....?? Of mischien doe ik dat als ik een echte luisterruimte heb. Voorlopig eerst genieten van wat ik heb, dan op vakantie, en dan zien we wel weer verder. Houdoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts