Jump to content

Teac VRDS10 info

John
 Share

Recommended Posts

hallo,

Gisteren heb ik een Teac VRDS10 aangeschaft, weet toevallig iemand waar ik nog documentatie kan vinden op internet omtrent de werking van het VRDS principe, technische specificatie's en waar misschien een gebruikers handleiding te downloaden is ? Of moet ik hiervoor toch bij Teac zelf aankloppen ?

De heer die deze Teac verkocht had er alleen nog de doos bij helaas, verder speelt de Teac heerlijk vol en beter dan ik had verwacht. Geen slechte deal dus, nog meer mensen die deze speler gebruiken en ook tevreden zijn hierover misschien ? :)

groetjes ;)

• 1 month later...

Hallo,

Ik heb de Teac ook gehad,leuke speler met bovenal een mooi loopwerkje.

Misschien heb ik het boekje nog wel,ik zal vanavond eens even gaan zoeken.

De speler heb ik naderhand overigens uitgerust met een van Medevoort (DA 222) dac,dat speelde beduidend beter.

Mvg,IKKE :D:D

hallo , zou wel fijn zijn als ik hem compleet kon maken cool.gif een nieuwe handleiding ect ... is wel nog wel te verkrijgen maar de kosten hiervan zijn gewoon belachelijk duur. :(

Ben ook zeer tevreden over deze speler en een losse dac komt misschien nog wel in de toekomst, ligt een beetje eraan hoe ik de draaitafel weer ga ervaren... :rolleyes: die ik deze week nog krijg . Bevalt dit goed dan blijft de Teac gewoon zo doorspelen en stop ik mijn geld in opwaardering van dit analoge gebeuren cool.gif

Geplaatst door Hi-Fifi:

Hallo,

Ik weet bijna zeker dat analoog het wordt!

MvgIKKE

je hebt wel erg veel vertrouwen erin :D ben ook wel optimistisch over mijn draaitafeltje :rolleyes: maar heb totaal geen idee hoe het thuis gaat uitpakken op mijn eigen set........to be continued

Geplaatst door Hi-Fifi:

Hallo John,

Handleiding is pleite.

mvg ikke

toch bedankt voor de moeite, feitelijk heb ik ze ook niet meer nodig, zo'n complexe speler is het nu ook weer niet

;)