Jump to content

HIFI Forum

Franks
 Share

Recommended Posts

Franks,

Heel erg fijn dat je de moeite neemt om hier te komen vertellen dat je het andere forum beter vindt, maar deze discussie hoort wel onder Algemene onderwerpen en niet onder Audio thuis, dus de discussie wordt naar AO gemoved...

Je bent hier natuurlijk van harte welkom en we staan open voor suggesties.

Het Hear Team

Geplaatst door Skiffer:

Ik vind het hier anders prettig, weinig onzin, men gaat netjes met elkaar om (op hifi.nl werden mensen erg snel voor rotte vis uitgemaakt).

Laten we dat vooral zo houden :D;)

Tevens dat op hifi.nl nauwelijks of nooit mods langskwamen stoorde me.

Als we ons met ze

Geplaatst door Franks:

Veel uitgebreider, handiger in gebruik, leesbaarder, veeeeeeel meer leden dus veel meer kennis

Je doet net alsof veel leden een voordeel is maar ik vindt 't momenteel erg onoverzichtelijk te worden. 't begint steeds meer op een chat box te lijken. is leuk hoor als je zelf meedoet. Maar om het nou op een forum op te slaan zodat iedereen die een topic interessant vindt die chat berichtjes te moeten door worstelen!? Nee niet direct wat ik zoek in een forum.

Handiger?? en leesbaarder?? Nou hier kan ik al helemaal niet in mee. Maar zal wel gewenning zijn.

Meer kennis ja op zich wel maar komen we daar nog aan toe dan??

Niets mis mee hoor!! hifi.nl maar ik zit liever here.nl :)

Groeten Simon

Geplaatst door Franks:

Veel uitgebreider, handiger in gebruik, leesbaarder, veeeeeeel meer leden dus veel meer kennis

Van die veeeeeel meer leden blijven zo erg weinig over denk ik zo. Op dit forum voel ik me ook prima thuis, of het nieuwe HiFi-forum weer zo aardig wordt weet ik niet, zeker als het off-topic geklest niet meer in een apparte rubriek kan maar dus verweven wordt met de gangbare onderwerpen. Wat de leesbaarheid van HIFi.nl betreft werd dit wel eens behoorlijk aangetast door de lappen plaatjes die leden in hun signs zetten.

Richard

Geplaatst door HEAR:

Franks,

Heel erg fijn dat je de moeite neemt om hier te komen vertellen dat je het andere forum beter vindt, maar deze discussie hoort wel onder Algemene onderwerpen en niet onder Audio thuis, dus de discussie wordt naar AO gemoved...

Je bent hier natuurlijk van harte welkom en we staan open voor suggesties.

Het Hear Team

over hartelijkheid gesproken.

bravo

:):):Pcool.gif

Geplaatst door Duck-Twacy:

Ik zie nog geen oude berichten. Waarschijnlijk nog niet allemaal gecensureerd       :)

Kan wel zijn Duck, maar ze hebben voorlopig een Parse error in /home/domains/eigen/hifi.nl/www/nieuwsa2.php op regel 561. Althans op mijn PC'tje.

Dat is toch wel een beetje slordig vind je niet ?

Ik kom er niet doorheen met al m'n verschillende browsers.

Mogelijk weten ze niet dat er bij het gebruik van de PHP structuur zoals zij die gebruiken een IDnr. moet worden opgegeven.

Hopelijk zien ze het snel. Ik blijf in ieder geval hier als het mag.

Wederom geldt mijn devies.

p.s.

Kan je daar je posting ook een kleurtje geven ?

mvg

Gert

Geplaatst door Ruud:

Aan de andere kant, is hij nou de enige die het snapt   confused.gif    confused.gif

Nee hoor!! cool.gif En de hifi-ers komen er van zelf wel achter dacht ik zo. :D