Jump to content

Pakketje uit Denemarken

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Dit lijkt me erg veel Andre.

Een kennis van mij liet voor ongeveer 1200 euro een compleet jachtje van een meter of 7,5 van noord Denemarken naar Friesland brengen met een oplegger.

Zelf heb ik een paar jaar geleden in het kader van een project eens een aantal Compaq servers met beelscherm over heel Europa laten vervoeren door DHL. Kosten ongeveer 400 gulden van NL naar bv Spanje (per server). Naar de andere landen was in de zelfde orde.

Ik ben eerder in Denemarken geweest en het is daar inderdaad net Nederland, maar dan schoon :rolleyes:

1600km heen en weer rijden kost ruim 100 liter brandstof (Euro), dat loopt dus ook flink op eek.gif

Is een ferry geen optie, Stenaline bijv. ?

Een zware vracht vervoeren zal wat lastig worden, maar wieweet....

Andr

BTW ... overbuurman is wijnhandelaar, had advertentie geplaats in regiokrantje of een trucker een pallet wilde ophalen die in Frankrijk moets worden opgehaald. Had zeker een dozijn reactie's gekregen van truckers die dat wel wilde doen tegen een redelijk bedrag .... misschien een tip voor je ? Dus truckers die daar vanwege hun werk in de buurt kwamen .... en even omrijden niks uitmaakte

groetjes weer John :)

Geplaatst door John:

BTW ... overbuurman is wijnhandelaar, had advertentie geplaats in regiokrantje of een trucker een pallet wilde ophalen die in Frankrijk moets worden opgehaald. Had zeker een dozijn reactie's gekregen van truckers die dat wel wilde doen tegen een redelijk bedrag .... misschien een tip voor je ? Dus truckers die daar vanwege hun werk in de buurt kwamen .... en even omrijden niks uitmaakte

groetjes weer John       :)

Goed idee. Een andere mogelijkheid is om zich daar in de buurt bevindende transportbedrijven te bellen met de vraag of ze binnenkort op Rotterdam rijden, en of ze voor 150 euro even een "klusje" erbij willen pakken. ;)

Misschien komt het apparaat dan wel in

Geplaatst door Henno Appel:

Goed idee. Een andere mogelijkheid is om zich daar in de buurt bevindende transportbedrijven te bellen met de vraag of ze binnenkort op Rotterdam rijden, en of ze voor 150 euro even een "klusje" erbij willen pakken.      ;)

Misschien komt het apparaat dan wel in

Ik heb inmiddels vernomen dat ik de spullen ook in Hamburg kan ophalen, dat klinkt al en stuk beter :D

Het is nog steeds een dag rijden, maar het is goed te doen :)

De plaats in Denemarken is nabij Skanderborg.

Andr

Geplaatst door John:

grote van vracht en gewicht ??? wil je dat ik even navraag of ga je naar Hamburg ??

groetjes John

Het wordt Hamburg John, bedankt voor het aanbod cool.gif

Andr

Geplaatst door Sander:

Ik dacht zelf meer aan de Dynaudio Arbiter voor/eindversterker...

De Gryphon is ook zo'n zware jongen?

Oh, heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt?

Jullie zitten er flink naast :D

Andr

Voor iemand die " speedy " voor z'n naam heeft staan is dit toch een enigzins vreemde vraag? :D

Ik had er,voor dat geld dan,een fijne trip van gemaakt want kwijt ben je het toch.

Enuuh,daar komt bij dat,je zeker weet dat het pakje in het eind-traject in de beste handen is,nl de jouwe...... :D

En op de weg terug is dat een fijn vooruitzicht zo'n nieuw verworven pakkie op de achterbank......maarja,wie ben ik confused.gif:D

-- Hans