SpeedyAndr Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Stel ik koop daar bij een particulier apparatuur met een gewicht van 70kg, dan kost verzenden maarliefst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Hoi Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Dit lijkt me erg veel Andre. Een kennis van mij liet voor ongeveer 1200 euro een compleet jachtje van een meter of 7,5 van noord Denemarken naar Friesland brengen met een oplegger. Zelf heb ik een paar jaar geleden in het kader van een project eens een aantal Compaq servers met beelscherm over heel Europa laten vervoeren door DHL. Kosten ongeveer 400 gulden van NL naar bv Spanje (per server). Naar de andere landen was in de zelfde orde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 mei 2003 Author Report Share Posted 7 mei 2003 Ik ben eerder in Denemarken geweest en het is daar inderdaad net Nederland, maar dan schoon 1600km heen en weer rijden kost ruim 100 liter brandstof (Euro), dat loopt dus ook flink op Is een ferry geen optie, Stenaline bijv. ? Een zware vracht vervoeren zal wat lastig worden, maar wieweet.... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Voor 500 euro haal ik he wel voor je op Maar het is inderdaad erg veel geld. gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 BTW ... overbuurman is wijnhandelaar, had advertentie geplaats in regiokrantje of een trucker een pallet wilde ophalen die in Frankrijk moets worden opgehaald. Had zeker een dozijn reactie's gekregen van truckers die dat wel wilde doen tegen een redelijk bedrag .... misschien een tip voor je ? Dus truckers die daar vanwege hun werk in de buurt kwamen .... en even omrijden niks uitmaakte groetjes weer John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Geplaatst door John:BTW ... overbuurman is wijnhandelaar, had advertentie geplaats in regiokrantje of een trucker een pallet wilde ophalen die in Frankrijk moets worden opgehaald. Had zeker een dozijn reactie's gekregen van truckers die dat wel wilde doen tegen een redelijk bedrag .... misschien een tip voor je ? Dus truckers die daar vanwege hun werk in de buurt kwamen .... en even omrijden niks uitmaakte groetjes weer John Goed idee. Een andere mogelijkheid is om zich daar in de buurt bevindende transportbedrijven te bellen met de vraag of ze binnenkort op Rotterdam rijden, en of ze voor 150 euro even een "klusje" erbij willen pakken. Misschien komt het apparaat dan wel in Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 Geplaatst door Henno Appel: Goed idee. Een andere mogelijkheid is om zich daar in de buurt bevindende transportbedrijven te bellen met de vraag of ze binnenkort op Rotterdam rijden, en of ze voor 150 euro even een "klusje" erbij willen pakken. Misschien komt het apparaat dan wel in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 ( denk aan douane ect ) invoeren van ect .... 't valt binnen de Europese unie, geen douane-formaliteiten meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 mei 2003 Author Report Share Posted 8 mei 2003 Ik heb inmiddels vernomen dat ik de spullen ook in Hamburg kan ophalen, dat klinkt al en stuk beter Het is nog steeds een dag rijden, maar het is goed te doen De plaats in Denemarken is nabij Skanderborg. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Misschien een Gryphon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 mei 2003 Author Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door John: grote van vracht en gewicht ??? wil je dat ik even navraag of ga je naar Hamburg ?? groetjes John Het wordt Hamburg John, bedankt voor het aanbod Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 mei 2003 Author Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Sander: Ik dacht zelf meer aan de Dynaudio Arbiter voor/eindversterker... De Gryphon is ook zo'n zware jongen? Oh, heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt? Jullie zitten er flink naast Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Voor iemand die " speedy " voor z'n naam heeft staan is dit toch een enigzins vreemde vraag? Ik had er,voor dat geld dan,een fijne trip van gemaakt want kwijt ben je het toch. Enuuh,daar komt bij dat,je zeker weet dat het pakje in het eind-traject in de beste handen is,nl de jouwe...... En op de weg terug is dat een fijn vooruitzicht zo'n nieuw verworven pakkie op de achterbank......maarja,wie ben ik -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene Wesselius Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 70KG je maakt ons wel nieuwschierig Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 nee ,jongens , ik denk dat andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 mei 2003 Author Report Share Posted 9 mei 2003 Het juiste antwoord van deze quiz is nog niet gegeven. De eerste tip is dat het om 2 even zware dozen gaat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 10 mei 2003 Report Share Posted 10 mei 2003 Hahaha, Ik weet het allang, en sterker nog ik ga mee naar Hamburg :) Slaaaaammmmmmmmmmm :) :) Degene die het voor zondag as. raad krijgt van mij een setje Harmonic sustain 2 interlinks kado! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 mei 2003 Author Report Share Posted 10 mei 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Even in m'n olifantengeheugen graven, wat jij eigenlijk nog wilt hebben. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts