Jump to content

lekkernijen...

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Hoi Ome Henk.

Drop met bier vind ik niet zo'n geslaagde combinatie eek.gif:P net zo min als haring met slagroom. Er zijn hier mensen die dit gerecht op aswoensdag eten (tijdens het traditionele "hering sjelle" na de carnaval). Dit is ook weer een uitvlucht om nog een extra dag carnaval te kunnen vieren (inclusief onnoemelijk blokhoofd) :rolleyes:

Persoonlijk hou ik het liever bij de italiaanse keuken (hoeft geen pizza te zijn) en natuurlijk de limburgse pizza, te weten vlaai :D . Om de dorst te lessen doet een pot overheerlijk belgisch bier wonderen, liefst een dubbele pater ofzo. :)

Een zakje drop op z'n tijd gaat d'r best in. Helaas ben ik niet zo'n bierdrinker, maar meer cola light of een lekker vruchtensapje!

Gisteren nog in het dorp een stuk Limburgse appel-kruimelpizza met cappucino genuttigd, maar verder ben ik ook niet zo'n gebaktype.

Ik hou wel van lekker eten, maar probeer dat altijd met wat gezonds te combineren.

H

Vervelend. Al ettelijke keren in Sneek geweest en elke keer weer voorgenomen om zo'n bankiertje uit te proberen, maar op een of andere manier wordt ik telkens door een bepaald persoon opgehouden. Die vent blijft maar doorratelen :P waardoor ik iedere keer pas na 5 uur bij de Bankier aanbeland. eek.gif:rolleyes:;)

Geplaatst door sodejuu:

Vervelend. Al ettelijke keren in Sneek geweest en elke keer weer voorgenomen om zo'n bankiertje uit te proberen, maar op een of andere manier wordt ik telkens door een bepaald persoon opgehouden. Die vent blijft maar doorratelen    :P waardoor ik iedere keer pas na 5 uur bij de Bankier aanbeland.     eek.gif     :rolleyes:     ;)

Vraag me af wie 'ie daarmee bedoelt? confused.gif Toch niet mij? confused.gif Ik ben nl. de rust zelve! ;):D

Geplaatst door Audiopaul:

Vraag me af wie 'ie daarmee bedoelt? Toch niet mij?    confused.gif Ik ben nl. de rust zelve!    ;)    :D

Jij praat toch nooit :P;) Laatste keer zat je ook constant op je klok te kijken van :"het is bijna 5 uur!!!" eek.gif:P;)

Het (andere) zwarte goud!

Ik heb altijd een groot blik drop in huis, dus Ome Henk kan tevreden zijn.......................... :D

FF on topic: laat op de avond een zwoel nummer van Nina Simone of Ella Fitzgerald en een Portje in de hand, ook erg lekker ;)

• 2 weeks later...