Visser Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 Advertentie: Dit is de nieuwe verbeterde versie van de beroemde An-Vz. Het heet voortaan Ksl-Vz(Kondosound Laboratories). Het is pure zilver met puur zilvere Anp plugen van Kondo. Het is een State of Art niveau! Door de tijd heen wordt het mooier en vloiender,een organische beleving!! Voor vocale muziek en akoestische repertoire (klasiek,jazz,wereldmuziek absoluut het mooiste wat er is!! Voor een fractie van de advies prijs! Kan bij mij beluisterd woorden voor siriueze belangstlende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 Geplaatst door Visser:Advertentie: Dit is de nieuwe verbeterde versie van de beroemde An-Vz. Het heet voortaan Ksl-Vz(Kondosound Laboratories). Het is pure zilver met puur zilvere Anp plugen van Kondo. Het is een State of Art niveau! Door de tijd heen wordt het mooier en vloiender,een organische beleving!! Voor vocale muziek en akoestische repertoire (klasiek,jazz,wereldmuziek absoluut het mooiste wat er is!! Voor een fractie van de advies prijs! Kan bij mij beluisterd woorden voor siriueze belangstlende! Zal een (duur?) kabeltje zijn denk ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 Interlinks! http://www.audionote.co.uk/cabs.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 Geplaatst door Visser:Advertentie: Dit is de nieuwe verbeterde versie van de beroemde An-Vz. Het heet voortaan Ksl-Vz(Kondosound Laboratories). Het is pure zilver met puur zilvere Anp plugen van Kondo. Het is een State of Art niveau! Door de tijd heen wordt het mooier en vloiender,een organische beleving!! Voor vocale muziek en akoestische repertoire (klasiek,jazz,wereldmuziek absoluut het mooiste wat er is!! Voor een fractie van de advies prijs! Kan bij mij beluisterd woorden voor siriueze belangstlende! In ieder geval geen Nederlandse taalcursus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 Door de tijd heen wordt het mooier envloeiender,een organische beleving!! En waardoor zou dit komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 rot toch lekker op met die reclames.. als je het zo wilt doen moet je er maar voor betalen net als ieder ander... voor niets gaat de zon op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 23 februari 2003 Report Share Posted 23 februari 2003 Geplaatst door Visser: Door de tijd heen wordt het mooier en vloeiender,een orgastische beleving!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Is een advertentie. Hoort niet in deze rubriek thuis, dacht ik zo. Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visser Posted 24 februari 2003 Author Report Share Posted 24 februari 2003 Jullie zijn wel een beetje simpel zeg. Dit is mijn advertentie niet, ik vond deze op de 2e hands sectie en bgreep er geen zak van wat deze persoon wilde verkopen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Beste Visser, Als je 't topic helemaal leest zie je dat we weldegelijk begrepen wordt dat je niet weet wat er in de advertentie bedoeld wordt en dat het niet jouw advertentie is. Reageer dan ook eens normaal. Als je dat niet kunt, gooi je je hengel beter ergens anders uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visser Posted 24 februari 2003 Author Report Share Posted 24 februari 2003 Uit de reactie van gitaarwerk en manus lees ik toch iets anders. En jij kan commentaar hebben op mijn reactie maar die van jou is redelijk uit de hoogte alsof jij hier de baas bent een beetje overdreven lijkt me... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Geplaatst door Visser:Uit de reactie van gitaarwerk en manus lees ik toch iets anders. En jij kan commentaar hebben op mijn reactie maar die van jou is redelijk uit de hoogte alsof jij hier de baas bent een beetje overdreven lijkt me... Nou Sodejuu doet echt niet heel erg uit de hoogte. Misschien net iets te agressief Wat hij bedoelt is denk ik dat jij meteen iedereen 'een beetje simpel' noemt, terwijl er wel degelijk normaal gereageert is. Of waren die reacties niet voldoende om te snappen wat er verkocht werd? Dat er daarna wat melige replies komen, maakt dan toch niet meer uit? Of moeten we 12 pagina's serieus gaan vollullen over die advertentie? Lijkt me ook niet helemaal nodig... No hard feelings... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Dalkiran Amsterdam, Noord Holland 1016 ep Nederland Zoals ik al zei, geen Nederlandse taal cursus Voor een "leek" op audiogebied is het inderdaad een niet erg duidelijke advertentie, wel duidelijk dat het een kabel is maar niet wat voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Geplaatst door Visser:Uit de reactie van gitaarwerk en manus lees ik toch iets anders. En jij kan commentaar hebben op mijn reactie maar die van jou is redelijk uit de hoogte alsof jij hier de baas bent een beetje overdreven lijkt me... Wel uitdelen, maar niet kunnen incasseren. Dat is toch een redelijk teken van zwakte. Van mij mag je posten wat je wil, maar hou het netjes a.u.b. Om iedereen voor simpele uit te maken, daar zit niemand op te wachten. Je hebt gelijk dat ik wat te agressief gereageert heb, was niet de bedoeling, maar denk eerst na voordat je wat neerkalkt. Het sterke aan dit forum is dat er geen moderator nodig is om de zaak in het gareel te houden. Dat doen de leden zelf wel en dat willen we graag zo houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visser Posted 24 februari 2003 Author Report Share Posted 24 februari 2003 O.K. zal mensen niet meer uitmaken voor simpel. Wat betreft Sodeju: Sorry hoor maar nu doe je weer uit de hoogte, je plaats jezelf weer boven anderen alsof jij de scheidsrechter bent die de punten bij houdt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Geplaatst door Visser:O.K. zal mensen niet meer uitmaken voor simpel. Wat betreft Sodeju: Sorry hoor maar nu doe je weer uit de hoogte, je plaats jezelf weer boven anderen alsof jij de scheidsrechter bent die de punten bij houdt Kan zijn, is echter niet mijn bedoeling. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden en/of duidelijk maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 februari 2003 Report Share Posted 24 februari 2003 Ach als je al ruim 1,5 jaar staat ingeschreven en al 2800+ posts hebt geschreven, dan mag je wat mij betreft best een beetje voor scheidsrechter spelen. Wie weet nou beter hoe het hier op het forum aan toe gaat, een nieuweling of een 'veteraan' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 25 februari 2003 Report Share Posted 25 februari 2003 Geplaatst door Visser:Jullie zijn wel een beetje simpel zeg. Dit is mijn advertentie niet, ik vond deze op de 2e hands sectie en bgreep er geen zak van wat deze persoon wilde verkopen!!! hehe..dan is het wat anders ik merk vaak genoeg dat mensen hier hun spullekes promoten (op fora algemeen) posten ze 1 ding en laat verder niets meer van horen dat je et zo bedoelde had je er dan even bij moeten zetten vind ik.. ik forum al een kleine 8 9 jaar, en ik word schijtziek van mensen die dat soort dingen doen, ik dacht dat jij ook zo iemand was, maar niet dus. Exuses, no hard feelings? ps.. Sodeju is een toffe peer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 25 februari 2003 Report Share Posted 25 februari 2003 ps.. Sodeju is een toffe peer slijmbal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 25 februari 2003 Report Share Posted 25 februari 2003 Geplaatst door Gitaarwerk: ps.. Sodeju is een toffe peer ...En zijn broer Sodejuu ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 25 februari 2003 Report Share Posted 25 februari 2003 Geplaatst door Ruud:[QB]Dalkiran Amsterdam, Noord Holland 1016 ep Nederland Zoals ik al zei, geen Nederlandse taal cursus QB] U bedoelt: geen cursus Nederlandse taal Met melige groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts