jopie Posted 27 augustus 2002 Report Share Posted 27 augustus 2002 dat straks 80 procent naar www.hifi.nl terug gaat............................... let op mijn woorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 27 augustus 2002 Report Share Posted 27 augustus 2002 Als de history beschikbaar is wel, ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 27 augustus 2002 Report Share Posted 27 augustus 2002 En als Ben & John terug keren Ben vertoeft hier ergens btw. Hoe langer offline, hoe kleiner het percentage bij Hifi.nl en hoe hoger het percentage hier. Die 3 berichten over naalden en buisjes overspoelen we wel met andere praat Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 28 augustus 2002 Report Share Posted 28 augustus 2002 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 augustus 2002 Report Share Posted 28 augustus 2002 Vind het hier al aardig stil worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 augustus 2002 Report Share Posted 28 augustus 2002 Geplaatst door Edwin Snoek: Zo te zien heeft je deze opmerking gelijk alweer een ster gekost. Edwin Ach, ik zie dat het stemgemiddelde verandert als het aantal stemmen stijgt, wiskundig gezien had ik 4,6 sterren Ik ben nu andere dingen aan t sparen bij Hifi.nl Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 28 augustus 2002 Report Share Posted 28 augustus 2002 Geplaatst door joopie:dat straks 80 procent naar www.hifi.nl terug gaat............................... let op mijn woorden. Nou Joopie, dat waag ik te betwijfelen. Ik heb weliswaar een PC'tje met een aantal OS'sen en browsers een kolen en een atoomverbinding, maar als ik mij al zou willen aanmelden dan krijg ik dat niet voor elkaar. Het ding is al wel een half jaar oud dus zal ie wel doorgesmeerd moeten worden. Wie kan hier zo hard spelen dat de webmaster daar wakker wordt. http://www.hifi.nl/nieuwsa2.php?id= web page Zie je dat er geen nummer achterstaat !! Een database-je zonder id-nummer is geen databaasje. Gemiste kans Hifi.nl. Opnieuw beginnen en fatsoenlijke checkprogrammatuur installeren. Gaarne ook een knoppenist die een en ander ook nog kan bedienen. PHP is namelijk zo eenvoudig dat het moeilijk is te bedienen als je Microsoft softw. gewend bent mvg Gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nbs Ayre Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts