Jump to content

wedden.

jopie
 Share

Recommended Posts

En als Ben & John terug keren ;)

Ben vertoeft hier ergens btw.

Hoe langer offline, hoe kleiner het percentage bij Hifi.nl en hoe hoger het percentage hier.

Die 3 berichten over naalden en buisjes overspoelen we wel met andere praat cool.gif

Greetinx

Andr

Geplaatst door Edwin Snoek:

Zo te zien heeft je deze opmerking gelijk alweer een ster gekost.    :rolleyes:    :D   :D

Edwin

Ach, ik zie dat het stemgemiddelde verandert als het aantal stemmen stijgt, wiskundig gezien had ik 4,6 sterren grin.gif

Ik ben nu andere dingen aan t sparen bij Hifi.nl cool_.gif

Greetinx

Andr

Geplaatst door joopie:

dat straks 80 procent  naar www.hifi.nl  terug gaat...............................

let op mijn woorden.

Nou Joopie, dat waag ik te betwijfelen. Ik heb weliswaar een PC'tje met een aantal OS'sen en browsers een kolen en een atoomverbinding, maar als ik mij al zou willen aanmelden dan krijg ik dat niet voor elkaar.

Het ding is al wel een half jaar oud dus zal ie wel doorgesmeerd moeten worden.

Wie kan hier zo hard spelen dat de webmaster daar wakker wordt. http://www.hifi.nl/nieuwsa2.php?id=

web page

Zie je dat er geen nummer achterstaat !! Een database-je zonder id-nummer is geen databaasje.

Gemiste kans Hifi.nl. Opnieuw beginnen en fatsoenlijke checkprogrammatuur installeren. Gaarne ook een knoppenist die een en ander ook nog kan bedienen.

PHP is namelijk zo eenvoudig dat het moeilijk is te bedienen als je Microsoft softw. gewend bent

mvg

Gert