Lars Posted 26 februari 2002 Report Share Posted 26 februari 2002 Er is een winkel in Deventer die heet Bep Dylan. http://www.bepdylan.nl Ik zag die zondag avond, nadat ik uit eten was geweest. Was heel toevallig. Ik kende die weinkel ook helemaal niet, maar kent iemand die winkel wel en heeft er heel misschien ook ervaring mee? Ze verkopen daar LP's, singles en CD's, die CD's waren nog goedkoper dan in een bekende CD winkel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 3 maart 2002 Author Report Share Posted 3 maart 2002 Niemand die ooit in Deventer is geweest en toevallig ook in deze winkel? Naam van de straat weet ik niet, maar hij zit ver achteraan aan de rechterkant van de Brink als je naar de Waag loopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 5 maart 2002 Report Share Posted 5 maart 2002 Geplaatst door Ome Henk:'K ben nog nooit in Deventer geweest... Groetnis, Henk Ik ben wel in Deventer geweest, maar niet in deze winkel Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts