Jump to content

VPI TNT Hotrod X

siep
 Share

Recommended Posts

Een plaatje van de nieuwe TNT draaitafel.

(Als de link tenminste goed werkt)

user posted image

Grootste verschil met de "oude" Hotrod is dat er nu 2 motors worden gebruikt en het geheel is iets compacter geworden.

En wat betreft de prestaties, ik denk er liever niet aan terug ,het zou een te grote aanslag op het banksaldo vergen.

Guest okki-nokki

Siep, Jammer dat die plaatjes niet zichtbaar zijn voor mij.Heb gehoord over de nieuwe HotRod.Het heeft een vliegwiel met daarin als aandrijving twee motoren.Het chassis heeft eenandere samenstelling evenals het plateau, de voeten zijn kleiner en verwerkt in het chassis.De arm is een verdere verbetering van de `scout`arm.Het lager is eveneens sterk verbeterd(stiller)Deze machine is gepresenteerd op de New York Show j.l.Ben daar niet geweest heb al deze wijsheid van horen zeggen.Echt een speler voor

MMMM als je op website klikt moeten de plaatjes toch tevoorschijn komen.

Overigens is de foto gemaakt op de New York show.En heb ik met eigen ogen dit stukje handwerk mogen zien en horen.

Als ik me niet vergis is het plateau hetzelfde gebleven maar is het lager wel weer verfijnd.

Wat betreft de luchtvering is deze gelijk gebleven alleen is de positie veranderd,ipv aan de zijkant nu meer geintegreerd in het chassis.

De arm is overigens de JMW 12.5 en is al langer leverbaar.

De "Scout" arm is iets geheel anders,een uitgeklede 10 oftewel de JMW 9.

Wat geheel nieuw is,is de aandrijving.

2 motoren drijven via het vliegwiel het plateau aan.

En je kunt je "oude" TNT in near HT X uitvoering brengen.

Er komt in augustus/september een upgrade kit voor bestaande TNT's.

De draaitafel incl.arm en SDS voeding werd op de show aangeboden voor $10.000 dus dat zal de gangbare prijs wel zijn.

Ik heb begrepen dat het een hele mooie speler is, hij heeft in diverse test de rega p3 en de pro-ject perspective eruit gespeeld. ;) Wat een gaaf ding!!!!!!

Kent iemand de spelers van Avid, dat zijn ook van die mooie stukjes techniek.