seoman Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Live zou muzikaler moeten zijn maar dat is het ook niet. Gisteren voor 't eerst het gelders orkest gehoord en gezien. De solo cellist was geweldig. Dat was muzikaal!!! Heb me trouwens kapot gelachen om de koppen die die trok tijdens het spelen. Maar het slag werk was vaak kut. Dat klonk off beat. Verder erg mooi allemaal. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Geplaatst door Jitze: een heel bijzonder verschijnsel is dat bij een groep luisteraars, het gehoor blijkt te worden beinvloed door het logo op de apparaten en/of de vormgeving. Hiervoor heb ik tot mijn spijt nog geen logische verklaring kunnen vinden. Groet Jitze WOW. haarscherpe waarneming Jitze, En, je komt ze niet alleen in winkels tegen ik heb zo m'n vermoedens dat ze er hear ook tussen zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: Gewoon alle merkjes afplakken Geen goed plan. Da's niet goed voor de handel. Het licht uit doen is ook geen goed plan. Een van mijn dealers heeft mij eens toevertrouwd dat de meeste mensen met hun ogen kopen: Het moet passen bij het bankstel. Daar heeft ie op zich geen moeite mee, hij wil ook beleg op zijn brood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Geplaatst door Ruud: Die dus ook ja, al vind je zoiets lang niet in elke winkel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 18 maart 2003 Report Share Posted 18 maart 2003 Hallo, Ik denk dat de muzikaliteit vooral aan de basis ligt. Dus bij de muzikanten. Ik zal even een voorbeeld opnoemen om een idee te geven wat ik met muzikaal bedoel. Ik ben in het bezit geweest van een Marantz CD 10 speler en een Meridian CD 206 DS,qua niveau aardig gelijk. De Meridian liet mijn inziens meer horen,er was meer lucht en rust in het beeld t.o.v. de CD 10. Maar in vergelijk klonk de Meridian (daardoor?) erg klinisch c.q. analytisch. De Marantz klonk dus misschien wat "rauw",maar ik vond 'm daardoor wel muzikaler. Heb ik hiermee een impressie gegeven met wat ik o.a. versta onder muzikaler? Zoniet,dan helaas! Deze tekst is absoluut niet bedoeld om het een of ander te promoten!! Mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 maart 2003 Report Share Posted 18 maart 2003 dag ,buurman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 19 maart 2003 Report Share Posted 19 maart 2003 Hallo, Mijn stamplaats is geen OBl meer,wel van mijn ou(we)ders. Daar zit ik ook veel op het web,dus laat het zo. Beter een goede buur dan een verre vriend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts