Jump to content

Audiofiele trends in het nieuwe jaar

Zee
 Share

Recommended Posts

Elk jaar worden we verblijd met nieuwe producten op audiogebied die een (al dan niet vermeende) wonderlijke uitwerking hebben op de geluidsweergave. Wat zou het komend jaar ons gaan brengen?

Ik doe alvast een tweetal suggesties:

1. Audiofiele kleding

Deze kleding voorkomt hinderlijke reflecties van het geluid op ons lichaam (vlak bij je oren!!). Resultaat is een veel schoner geluid met met een veel betere pinpointing van de individuele instrumenten.

2. Audiofiele voedingssupplementen

In de body building wereld reeds lang in gebruik, maar om onverklaarbare redenen nog niet in de audio winkels gesignaleerd. Deze speciaal op de audiofiel gerichte poeders dienen te worden opgelost in snakeoil en tweemaal daags te worden ingenomen.

Verder allemaal een voorspoedig 2003 toegewenst!

Zee

Surroundbehang. Dit behang is ter vervanging van luidsprekers. Ongelofelijke WAF. Verkrijgbaar in elke kleur en design. Geeft een super geluid vanaf elke plek, dus ideaal voor surroundtoepassingen. Geen 5.1, 6.1 of zelfs 7.1 of 10.2 maar oneidig veel sound overal vandaan. :D;)

(ook verkrijgbaar als klankmuurverf) :P

Geplaatst door Sodejuu:

Surroundbehang. Dit behang is ter vervanging van luidsprekers. Ongelofelijke WAF. Verkrijgbaar in elke kleur en design. Geeft een super geluid vanaf elke plek, dus ideaal voor surroundtoepassingen. Geen 5.1, 6.1 of zelfs 7.1 of 10.2 maar oneidig veel sound overal vandaan. :D;)

(ook verkrijgbaar als klankmuurverf) :P

Ik zou daar patent op aanvragen :)

Goeie vraag, met het muziekbehang kan ik me dan nog iets voorstellen. De muziekverf wordt wat lastig.

Aan de andere kant zijn er al apparaatjes om "muziek" uit tafelbladen, ramen ed te krijgen..