Jump to content

De evolutie van Hear.

Sebastiaan
 Share

Recommended Posts

Beste,

Wie is het niet opgevallen. De langzame verandering van het hear.nl forum.

Waar ik vroeger bij Hear.nl alleen maar berichten las van een kleine groep leden, die in harmonie elkaars hobbij en passie deelde, en elkaar regelmatig wat kleine veertjes in elkaar achterste staken.

Hifi.nl was een steeds groter en groter wordend succesvol forum, waar men zich zo vrij als een vogeltje voelde. Van hifi, tot foto's van schaars of niet geklede dames. Van ruzie toe bedreiging het was er allemaal!

Het hifi.nl forum ging dicht, en er kwam een reorganisatie. Dat was een keus van de eigenaren van hifi.nl en ik respecteer die beslissing, al vond ik het wel jammer.

We zien nu dat veel personen die vroeger op hifi.nl zaten langzaam bij hear.nl hun intrek vinden.

Ook proef ik weer het oude hifi.nl sfeertje. Het sfeertje van een forum waar je elke dag wel even een kijkje wilt nemen, omdat het er spannend en gezellig is.

Hear.nl schudt nu op zijn grondvesten, en nu ook hier, op het ooit zo rustige forum hebben we te maken met ruzies, hier en daar wat vrouwelijk schoon plaatjes, maar ook gezelligheid.

Wat wil ik hiermee zeggen.

Ik hoop dat dit forum blijft zoals het is, en dat het straks niet ook dicht gegooid wordt vanwege de toenemende ruzie's en persoonlijk vete's.

Het is namelijk iets wat neit te voorkomen is. Je ziet het al op de lagere school.Waar je meerdere mensen met hetzelfde doel, of passie bij elkaar zet, komt wellicht een keer bonje. Het is de werkelijkheid!

Op TV willen we reality! meer actie, meer echte dingen en meer leedvermaak. Het is deel van onze maatschappij. De meeste op dit forum zijn volwassen mensen, en die worden geacht zelf heel goed te weten wat qua fatsoen kan of niet. Als volwassenen heb je geen kinderjuf meer die je straf geeft als je wat fout doet. die tijd heb je gehad!

Persoonlijk (en ik denk ook stiekem de mensen die dat ontkennen) beleef ik er ook grote lol aan, en lees het met plezier, en een gepaste glimlach`.

Mijn boodschap is ook. Ga deze formule niet veranderen!

Groeten,

Bas

Geplaatst door Turbomarco:

Wereld verbeteraar :P

Ja hoor, Bas kijkt gewoon wat verder dan zijn neus lang is.

Ben het met Bas eens. Er zijn er hier een aantal die deze woonkamer volschijten en dat ook nog anoniem doen. Er komt een moment dat dat te veel shit wordt ...

Er mag best wel eens wat op een ongezouten manier gezegd worden. Maar dan dient daar wel respect voor een ieder uit te blijken. Helaas is soms hier het tegendeel het geval.

Think about it!

:rolleyes:

Geplaatst door Sebastiaan:

Ik hoop dat dit forum blijft zoals het is, en dat het straks niet ook dicht gegooid wordt vanwege de toenemende ruzie's en persoonlijk vete's.

Ook niet door forummers zelf!

:(

Berichtnummer: 17635A

Geplaatst door Pjotr:

Er zijn er hier een aantal die deze woonkamer volschijten en dat ook nog anoniem doen.

En weer een keuteltje erbij ......

Hallo Yoyo,

Als onze postings elkaar gekruist hebben, kun je de onderhavige als ongeschreven beschouwen. Mocht je onverhoopt toch op mijn bijdrage hierboven doelen, dan verwijs ik naar het wissen van de (vorige) topic over de PP demo.

Ik vind het echt niet kunnen dat er zonder enig 'overleg' een topic van een pagina of twaalf wordt verwijderd en er vervolgens gezegd wordt: nu hebben we het er niet meer over.

Zie ook (nieuw) topic PP demo. Maar voor de zuiverheid is het alhier misschien een betere plaats om de discussie eventueel voort te zetten.

confused.gif

Hans

Opgenomen in forumhemel

Hoe ironisch :rolleyes:

Bij het oude hifi.nl kon je topics opslaan of in de explorer-cache de pagina's terugvinden.

Helaas lukte dit mij niet met het hear verwijderde topic, anders had ik het in z'n geheel opnieuw geplaatst.

Dit noem ik de DEvolutie van Hear, er wordt hear meer afgebroken dan opgebouwd :(

Andr

Geplaatst door Hans:

Ik vind het echt niet kunnen dat er zonder enig 'overleg' een topic van een pagina of twaalf wordt verwijderd en er vervolgens gezegd wordt: nu hebben we het er niet meer over.

Beste Hans,

Mijn bericht met nummer 17635A sloeg op Pjotr die volgens mij bezig was zijn eigen stelling ten uitvoer te brengen.

Maar nu je het er toch over hebt; Ik kan me goed indenken dat de serieuze en integere Eric een beetje baalt van de draai die z

Geplaatst door Hans:

Hallo Yoyo,

Als onze postings elkaar gekruist hebben, kun je de onderhavige als ongeschreven beschouwen. Mocht je onverhoopt toch op mijn bijdrage hierboven doelen, dan verwijs ik naar het wissen van de (vorige) topic over de PP demo.

Zie ook (nieuw) topic PP demo. Maar voor de zuiverheid is het alhier misschien een betere plaats om de discussie eventueel voort te zetten.

confused.gif

ik snap best dat je de schuld bij mij neer legt hans ,

maar ,

het had zo anders kunnen verlopen weet je .

zonder al dat ge OH .

gewoon een gezellig topic met alleen maar leuke reacties .

en daaropvolgend een leuke luisteravond waar iedereen heen had kunnen gaan die wilde .

maar het liep anders dan ik had gedacht .

en niet zo,n beetje anders ook .

dus heb ik alles eraf geknikkerd ,

niet omwille van een persoon .

maar omdat ik de teksten die het topic vervuilde niet onder ogen kon krijgen zonder er kippevel van te krijgen .

en geef me er maar van langs

maar ik kon niet anders :rolleyes::(

Ik vind het er hier leuk aan toe gaan laat ik dat voor op stellen en ben het met Bas eens dat je weer wat van de sfeer kan proeven van het oude hifi.nl

De ingrepen daar zorgde voor een saai forum waardoor ik er bijna niet meer kom.

Ook ik ging in het verleden dikwijls te ver en zo kwamen er zaken op het forum die gewoon echt helemaal nergens over gingen maar die door sommige wel serieus genomen werden en dan escaleerde de zaak en kreeg je ruzies en in mijn geval werd zelfs gesuggereerd dat ik zou zijn overleden.

Ik zat er niet mee maar het zijn naar mijn idee zaken die hier niet thuis horen.

Afdwalen in topic,s vind ik nog zoiets vaak zie je aan het eind helemaal niets meer terug van het oorspronkelijke onderwerp en dat vind ik jammer

Laten we het dus leuk en gezellig houden.

Good job Bassie(blijven lachen)

Geplaatst door Yoyo:

Mijn bericht met nummer 17635A sloeg op Pjotr die volgens mij bezig was zijn eigen stelling ten uitvoer te brengen.

Kun je even quoten waar het over gaat en wat je nou eigenlijk bedoelt zodat we het allemaal kunnen volgen?

Geplaatst door Pjotr:

Geplaatst door Yoyo:

Berichtnummer: 17635A

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst door Pjotr:

Er zijn er hier een aantal die deze woonkamer volschijten en dat ook nog anoniem doen.

--------------------------------------------------------------------------------

En weer een keuteltje erbij ......

--------------------

pas op voor wateryoyo's

Geplaatst door Pjotr:

[QB]

Ja hoor, Bas kijkt gewoon wat verder dan zijn neus lang is.

Ben het met Bas eens. Er zijn er hier een aantal die deze woonkamer volschijten en dat ook nog anoniem doen. Er komt een moment dat dat te veel shit wordt ...

Er mag best wel eens wat op een ongezouten manier gezegd worden. Maar dan dient daar wel respect voor een ieder uit te blijken. Helaas is soms hier het tegendeel het geval.

Think about it!

[/QB]

Kun je even quoten waar het over gaat en wat je nou eigenlijk bedoelt zodat we het allemaal kunnen volgen?

confused.gifconfused.gifconfused.gif

Ik bedoel dus als je op een dergelijke lompe manier zegt dat er mensen de kamer volschijten, dan ben je zelf ook de kamer aan het "volschijten". De pot verwijt de ketel ... etc. t'Is allemaal wel leuk af en toe maar het moet een beetje uitzondering blijven.

Beste Yoyo,

Ach het is hier zo langzamerhand wel heel veel de "de pot verwijt de ketel" aan het worden.

Kennelijk ontgaat je de strekking van mijn posting door het negatief te interpreteren. Bovendien wordt er de laatste tijd wel erg veel op de man gespeeld i.p.v. met iets inhoudelijks te komen wat echt met onze audio hobby te maken heeft.

Veel postings reflecteren meer de mening over medeforumgenoten zelf die je verder eigenlijk helemaal niet kent, dan een eigen mening over het onderwerp van een thread.

Bij nader inzien lucht het niet op Erik.

Maar trek het je niet te persoonlijk aan. De gebeurtenis is er een uit meerdere, waardoor ik mij niet meer zo thuis voel op het forum. Er zijn er hier die niet leuk bezig zijn en dat wel haarscherp zien bij een ander maar niet bij zichzelf. Mocht ik mijzelf misdragen hebben tegenover deze of gene forummer: excuus daarvoor.

Ik lees verder wel mee als gast.

En dan nu voor alle zieke forummers: beterschap.

En voor alle gezonde forummers: kop op!

:(

Je kunt Erik vrijdag ook 'live' slaan hoor :D

Ik laat me niet van een forum verjagen vanwege bepaalde personen, of ze moeten JP heten, dan heb ik wat minder keus :D

Kermit ook niet, want zoals verwacht post hij alweer hear :P

Andr

Geplaatst door Hans:

Ik lees verder wel mee als gast.

Wat is dit nu weer, Hans?

Ik vind dat je de positieve gebruikers van dit forum wel heel erg laat vallen door verder te gaan als gast.

Kop op!

Geplaatst door Pjotr:

Kennelijk ontgaat je de strekking van mijn posting door het negatief te interpreteren.

Beste Pjotr,

Met de strekking van je post is niets mis hoor. En de zin "kamer volschijten" is geen kwestie van negatief interpreteren, dat is een kwestie van negatief brengen.

Neem het niet te zwaar, op zich vond ik het wel een mooie uitdrukking. Het ging mij meer om het soort Contradictie Interminus dat in je bericht zat. (dat mooie woord las pas ergens op een forum)

En laat je vooral niet wegjagen van dit forum, dat zou zonde zijn, h

Geplaatst door Yoyo:

Het ging mij meer om het soort Contradictie Interminus dat in je bericht zat. (dat mooie woord las pas ergens op een forum)

Beste Yoyo,

Je bedoelt: contradictio in terminis.

Je las dus wel drie mooie woorden

:D:D:D

Met groet,