yoyo Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Geplaatst door dick jansen:Je bedoelt: contradictio in terminis. Ai.... dat krijg je als je dure woorden gebruikt die je eigenlijk niet goed begrijpt. Maar je begrijpt nu wel dat jouw postings letter voor letter worden uitgespeld op zoek naar taal- , stijl- en spelfouten. Ik zou ze voortaan maar drie keer doorlezen voor je op de "voeg reactie toe" button klikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Geplaatst door Yoyo: Ai.... dat krijg je als je dure woorden gebruikt die je eigenlijk niet goed begrijpt. Maar je begrijpt nu wel dat jouw postings letter voor letter worden uitgespeld op zoek naar taal- , stijl- en spelfouten. Ik zou ze voortaan maar drie keer doorlezen voor je op de "voeg reactie toe" button klikt. Hij kan het altijd nog aanpassen door op 'bewerk' te klikken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Beste,Wie is het niet opgevallen. De langzame verandering van het hear.nl forum. Toch mis ik dat "stoffige sfeertje" van vroeger wel een beetje hear. Wel grappig dat de rollen zijn omgedraaid. vroeger was Hear een stoffig oud engels buizenforum, en nu is het een hippe site geworden. En hifi.nl lijkt steeds meer te verdrinken in het stof. Wat een steriel, koud, klinisch, sfeerloos forum is dat geworden zeg. niets is daar meer wat het was. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Klinisch? Het Hifi.nl forum is bijna klinisch dood, mede dankzij de slotjes als het weer eens over S. gaat bijv. Tegenwoordig zie je hear meer mensen online dan daar. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 21 mei 2003 Report Share Posted 21 mei 2003 Het Hifi.nl forum is bijna klinisch dood Ik vind dit prima samengevat. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: ....en wat je wel leuk vindt, steek je je energie in. Of iets anders Kon het niet laten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door dick jansen:Of iets anders En dit soort bedenkelijke opmerkingen kom je op Hifi.nl toch heel wat minder tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Ik vind dit prima samengevat. Edwin Het valt eigelijk best wel mee,vind ik tenminste Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Yoyo: En dit soort bedenkelijke opmerkingen kom je op Hifi.nl toch heel wat minder tegen. Beste Yoyo, Geld, beste kerel, geld. Dan steek je daar je geld in, wordt door mij bedoeld. Met vriendelijke groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvsl Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Ehm,....wat een gedoe!!!! Als je vb op je werk of in je kennisenkring iemand tegenkomt met dezelfde hobby als die van ons(das al een uitzondering),dan ben je blij om eens met iemand te spreken die dezelfde afwijking heeft. Het is dan leuk en LEERZAAM om iemand anders zijn mening over deze te horen. Je hoeft het dan ook niet met mekaar eens te zijn,maar het is altijd een aanvulling op je hobby. Zo hoor je andere dingen en sta je mischien ook eens open voor een ander zijn mening. Zelf kijk ik iedere dag op beide fora,met als doel er iets van bij te leren. Dit laatse is er zelden bij,als je al eens een vraag steld,krijg je er weinig reactie op. Dat is op ze minds raar,te bedenken dat er zoveel KENNERS bij zitten. MIJN strekking:Je moet iets posten,als je iets zinnigs te zeggen hebt wat met onze HOBBY te maken heeft. Groet Harry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Over dat vragen stellen, 'domme' antwoorden zie je vooral wanneer de vraag weinig informatie en aanknopingspunten bevat. Je kunt er alle kanten mee op en dat gebeurt dan ook, meestal verzandt de vraag in grappenmakerij. De faq van hifi.nl wordt meestal niet geraadpleegd en ook de andere voorzieningen niet, dus kennelijk heeft een forum een meerwaarde t.o.v. de standaard antwoorden en het is laagdrempelig natuurlijk. Ik vind het wel leuk om te zien hoe ver zo'n topic soms afdrijft, 10 pagina's verder verduidelijkt de vraagsteller z'n vraag toch maar een keer Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvsl Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 In vergelijk met hifi.nl lijkt het hier nu inderdaad meer op het oude hifi.nl dan het nieuwe. Ik denk dat ik hier maar eens wat regelmatiger mijn neus ga laten zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 hoe kan ik een avatar plaatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Ennuh, het zou ook leuk zijn als ik nu tenminste 1 ster had Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe:hoe kan ik een avatar plaatsen Hey Jahe, Avatars kennen we hier niet , maar dat is niet erg, want die leiden toch alleen maar af En sterretjes moet je verdienen, maar omdat je zo netjes vraagt ..... [edit]Je kan helaas geen sterretjes krijgen, want dat heb je blijkbaar afgevinkt Bang [/edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe:Ennuh, het zou ook leuk zijn als ik nu tenminste 1 ster had Dat wil je toch niet! Afijn jij bent toch een ster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Ik heb nu een aantal berichten van mezelf verwijderd nu ik weet hoe dat moet.. Kom ik gelijk tot de conclusie dat dan eigenlijk ineens de berichten van anderen nergens meer op slaan Ik stop nu met het verwijderen. Wanneer mij bekend wordt dat het op prijs gesteld wordt hier mee door te gaan in deze draad ga ik hier mee verder. Henrie, bedankt voor de uitleg van het bericht verwijderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts