Jump to content

Is dat even schrikken

FrankD
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door FrankD:

Met die nieuw layout.

Moet ik verdikkie de rechterbovenhoek van m'n scherm afplakken.

Frank

Is dit een site geworden voor Bose reclame ?

Of is dit een geintje (audiospeciaalzakensite)

MvG,

Haudio

:Dconfused.gif;)

Geplaatst door Audiopaul:

Goh, jullie hebben er ook verstand van, kennen jullie alle B eek.gifse-modellen uit je hoofd of zo? :P:D

Ik dacht eerst dat het Zonie-speakers waren! ;):D

Dat zou best kunnen, maar dan zijn het dus imitatie B eek.gifses van S eek.gifny

Geplaatst door Wijx:

he daar is ie weer?

bugje ofzo?

update:

Ik weet het probleem. Ik kom via mijn favorieten naar de 2e hands site: http://www.hear.nl/2dehands/index.html

das nog de oude layout.

Als ik dan naar de nieuwe layout ga staat er geen scrollbar. Als ik www.hear.nl en typ en daar naar het forum ga is die scrollbar er wek

Juist ja, kom ik ook net achter ;)

Wel ff wennen, ziet er een beetje bleekjes uit,enfin...ik weet een prima adviseur Gert....... brengt kleur in onze levens :D;)

Die twee witte balken links en rechts op m'n scherm zijn ook jammer.

Een beetje dat gevoel dat die man ook bij Philips breedbeeld TV's gehad moest hebben (mag ook Sony zijn hoor).

We worden veroordeeld tot een A4 beeldscherm in portrait mode.

M.

Geplaatst door Maarten:

Die twee witte balken links en rechts op m'n scherm zijn ook jammer.

Een beetje dat gevoel dat die man ook bij Philips breedbeeld TV's gehad moest hebben (mag ook Sony zijn hoor).

We worden veroordeeld tot een A4 beeldscherm in portrait mode.

M.

Tip (afgezien van Franks oude link, die zal wel verdwijnen na verloop van tijd): open 2 windows op 800*600, kun je stereo forummen :)

Hai allemaal,

Ik vind het er allemaal wel wat mooier en ook strakker uitzien. Ik vind wel dat je het beeld als zodanig zo groot mogelijk moet maken. De witte zijbalken en de bovenbalk mogen er wat mij betreft af.

Geplaatst door Ruud:

Juist ja, kom ik ook net achter

Wel ff wennen, ziet er een beetje bleekjes uit,enfin...ik weet een prima adviseur Gert....... brengt kleur in onze levens

Beste Ruud,

Vind je mijn kleuren ook zo lelijk? Ik namelijk wel. Zit al maanden te wachten dat iemand dat zegt. Geef jij een compliment n.b.. Of was het dat niet?

Beste wensen trouwens voor 2003 en verder.

Moge de lagetonen weelderig tieren

mvg

Gert

Geplaatst door gert:

Beste Ruud,

Vind je mijn kleuren ook zo lelijk? Ik namelijk wel. Zit al maanden te wachten dat iemand dat zegt. Geef jij een compliment n.b.. Of was het dat niet?

Beste wensen trouwens voor 2003 en verder.

Moge de lagetonen weelderig tieren

mvg

Gert

Go als ik toch kommentaar moest geven, op wat ik allemaal lelijk vindt dan ben ik nog niet klaar, dus laat ik daar niet aan beginnen.

Groeten Simon

Geplaatst door seoman:

Go als ik toch kommentaar moest geven, op wat ik allemaal lelijk vindt dan ben ik nog niet klaar, dus laat ik daar niet aan beginnen.

Groeten Simon

Beste seoman,

Jammer.

mvg

Gert

Geplaatst door Arjen de Goeij:

Ja, maak het scherm wat breder, het is zo nutteloos om 40% van het scherm leeg te laten. Ik scroll mezelf te pletter nu. Voor de rest ziet het er netjes en overzichtelijk uit.

Beste arjen,

Bij mij is ook 40 % leeg. Maar ongeveer de helft van de people draait nog op 800 x 600 dus dan past het net. Ik hoef alleen maar vertikaal te scrollen, maar dat is altijd geweest. Ziet er verder wel netjes uit. Ik zelf zit op 1152.

mvg

Gert

Ik had laatst een onderzoekje gelezen dat 64% een resolutie draait van 1024x768, 20% draait een lagere resolutie als dat (bijvoorbeeld 800x600) en 14% draait een hogere resolutie (bijvoorbeeld de 1280x1024 waar ik mee draai). Het onderzoek was van begin vorig jaar, het % hogere resoluties zal alleen maar zijn toegenomen ondertussen.

Jongens ik heb een scherm van 1280x1024

en mijn scherm is voor 95% gevuld.

Waarom? hear.nl is opgebouwd uit frames. En de startpagina is gefixeerd, de rest niet.

Dus gebruik toch http://www.hear.nl/cgi-bin/ubb6/ultimatebb.cgi

Groetjes Simon

Geplaatst door gert:

Beste seoman,

Jammer.

mvg

Gert

Nou vooruit dan.

Gadverdamme wat een lelijke kleuren!!!!!

nu tevreden? :D