Jump to content

Audio Note opent "winkel" in Den Haag!

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ruud:

In ieder geval bovengemiddeld wat geluidskwaliteit betreft :) , en als het dan ook nog je smaak is :D;)

Ik zag er in de gauwigheid 2 die me wel interesseerden (Procal harum en Cowboy Junkies), had te weinig cash bij me en de lokale pin automaat weigerde mijn pinpas (dat doet ie ander nooit).

Dus de deal ging niet door. Waar kun je dingen verder kopen??

Geplaatst door Duck-Twacy:

Ik zag er in de gauwigheid 2 die me wel interesseerden (Procal harum en Cowboy Junkies), had te weinig cash bij me en de lokale pin automaat weigerde mijn pinpas (dat doet ie ander nooit).

Dus de deal ging niet door. Waar kun je dingen verder kopen??

Beste Duck-Twacy,

Volgens mij bij Kimber dealers......

MvG,

Haudio

Geplaatst door Haudio:

Beste Duck-Twacy,

Volgens mij bij Kimber dealers......

MvG,

Haudio

Lol, ja natuurlijk, Wordt door Nutters geleverd.

Henk weet jij of er ergens een lijst met titels beschikbaar is. Van de man op de Pluimgraaffshow kreeg ik de url www.zounds.de , maar als ik daarnaar surf krijg in na de "start" link (onder "Hier sind die Bilder") een melding:

"You are not authorized to view this page"

Dat schiet dus niet op.

Met een goede lijst kan ik op mijn gemak een paar titels uitzoeken (en wellicht bij jou bestellen).

edit. Ik zie net dad beste man een "s" was vergeten op te schrijven in de link www.zounds.de

ff kijken of er een lijst staat :)

edit2. Dit is waarschijnlijk niet de volgen. De beste man had www.zound.de opgeschreven voor me, tik ik hierboven dus wel goed, per ongeluk :D

Lol, ja natuurlijk, Wordt door Nutters geleverd.

Henk weet jij of er ergens een lijst met titels beschikbaar is. Van de man op de Pluimgraaffshow kreeg ik de url www.zounds.de , maar als ik daarnaar surf krijg in na de "start" link (onder "Hier sind die Bilder") een melding:

"You are not authorized to view this page"

Dat schiet dus niet op.

Met een goede lijst kan ik op mijn gemak een paar titels uitzoeken (en wellicht bij jou bestellen).

Hallo allo...

Ja ik ga Gerrit morgen bellen voor een lijst..

MvG,

Haudio

:D;);)

Geplaatst door Haudio:

Hallo allo...

Ja ik ga Gerrit morgen bellen voor een lijst..

MvG,

Haudio

:D;);)

Ik heb op de site al een paar titels uitgezocht. Ik stuur je ff een mailtje (is beter denk ik).

Ik heb op de site al een paar titels uitgezocht. Ik stuur je ff een mailtje (is beter denk ik).

Hoi Duck,

Een lijst kun je rechtstreeks bij hun aanvragen. Met regelmaat kom je ook een lijst tegen in de Audio en Stereoplay (middenpagina's tussen de advertenties, meestal achteraan).

Zounds CD's staan bekend om hun goeie opnamekwaliteit. Vooral hun samplers zijn erg goed. Je weet wel, Voices & Instruments, Vocal Heroes, Bass Fire en Ebony and Ivory. ;)