joopus Posted 15 augustus 2004 Report Share Posted 15 augustus 2004 Ben bzig naar Cardas interlinks te luisteren, ik denk dat dit mijn volgende upgrade wordt. De interlink geeft een mooi gedetaileerd geluid zonder dat bepaalde tonen gaan overheersen. Ik ben namelijk opzoek naar interlinks die het geluid niet veranderen maar alleen meer geven van wat er als is dus niet meer hoog of meer laag maar beter llaten horen wat er op de bron staat zonder dit te kleuren. Ik wil geen interlinks met een eigen geluid om het zo samen te vatten. simpel, dropveter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 augustus 2004 Report Share Posted 15 augustus 2004 Ben bzig naar Cardas interlinks te luisteren, ik denk dat dit mijn volgende upgrade wordt. De interlink geeft een mooi gedetaileerd geluid zonder dat bepaalde tonen gaan overheersen. Ik ben namelijk opzoek naar interlinks die het geluid niet veranderen maar alleen meer geven van wat er als is dus niet meer hoog of meer laag maar beter llaten horen wat er op de bron staat zonder dit te kleuren. Ik wil geen interlinks met een eigen geluid om het zo samen te vatten. simpel, dropveter. Maar dan wel luxe dropveters Jopie Uhhh, welke dropveters had jij ook al weer Jopie HARIBO Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 15 augustus 2004 Report Share Posted 15 augustus 2004 Ben bzig naar Cardas interlinks te luisteren, ik denk dat dit mijn volgende upgrade wordt. De interlink geeft een mooi gedetaileerd geluid zonder dat bepaalde tonen gaan overheersen. Ik ben namelijk opzoek naar interlinks die het geluid niet veranderen maar alleen meer geven van wat er als is dus niet meer hoog of meer laag maar beter llaten horen wat er op de bron staat zonder dit te kleuren. Ik wil geen interlinks met een eigen geluid om het zo samen te vatten. simpel, dropveter. Maar dan wel luxe dropveters Jopie Uhhh, welke dropveters had jij ook al weer Jopie ensemble dropveter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Twee doosjes met deze jongens via E-bay voor een wel zeer schappelijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Twee doosjes met deze jongens via E-bay voor een wel zeer schappelijke prijs En....w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 En....w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Deze staan al een tijdje onder de speakers ook een aanrader...zeker als je ze "relatief" goedkoop kunt aanschaffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 misschien onder de platenspeler Dat helpt nix Ik zal het zi.....horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Probeer je de Auriosjes ook nog onder de IM....sorry......TDL's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Deze staan al een tijdje onder de speakers ook een aanrader...zeker als je ze "relatief" goedkoop kunt aanschaffen Probeer je de Auriosjes ook nog onder de IM....sorry......TDL's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Deze staan al een tijdje onder de speakers ook een aanrader...zeker als je ze "relatief" goedkoop kunt aanschaffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 De zwarte zijn de Aurios PRO MIB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Overigens vorige week aangeschaft Marantz 2238B en hij stuurt een paar ouwetjes aan n.l. B&W DM1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 De zwarte zijn de Aurios PRO MIB O.... Ik wist dus niet meer dat dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Ben bzig naar Cardas interlinks te luisteren, ik denk dat dit mijn volgende upgrade wordt. De interlink geeft een mooi gedetaileerd geluid zonder dat bepaalde tonen gaan overheersen. Ik ben namelijk opzoek naar interlinks die het geluid niet veranderen maar alleen meer geven van wat er als is dus niet meer hoog of meer laag maar beter llaten horen wat er op de bron staat zonder dit te kleuren. Ik wil geen interlinks met een eigen geluid om het zo samen te vatten. Je zou toch eens, als je in de gelegenheid bent naar de SEEC Model: ASC 2 moeten luisteren. Dit is een active interlink. Als je deze kunt betalen, wil je hem zeer waarschijnlijk nooit meer kwijt. Kijk eens als je wilt op http://my.hifi.nl/ daar is iemand met zo'n interlink. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Als je deze kunt betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Overigens vorige week aangeschaft Marantz 2238B en hij stuurt een paar ouwetjes aan n.l. B&W DM1. Heeft toch wel wat Henk zoiets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Als je deze kunt betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Als je deze kunt betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2004 Report Share Posted 18 augustus 2004 Als je deze kunt betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Maar de grootste sport, voor mij, is toch om iets bijzonders te pakken te krijgen voor een schappelijke prijs Beste Ruud, Het begint hear een klein beetje op de Olympics te lijken. Maar met deze stelling ga ik helemaal mee. Voornamelijk 'interessante' 2ehands spullen opduikelen die boven verwachting blijken te presteren. Dit heeft mij veel meer voldoening gegeven, dan een complete set (Etude MP2-NAD1300/2300) aan te schaffen voor veel geld. Achteraf bezien vond ik die maar matig presteren. Maar ja, toen was ik nog jong en onbezonnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Als je deze kunt betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 29 augustus 2004 Report Share Posted 29 augustus 2004 'K heb een kabeltje gekocht Volgens Bas is dit (langere interlink + kortere luidsprekerkabel) een heuse upgrade. Hier dus de langere interlink, waarvan ik van plan ben er slechts 1 te gebruiken. WAT VOOR EEN KABEL IS DA? SPEELT HET MOOI.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 29 augustus 2004 Report Share Posted 29 augustus 2004 mijn cd-speler (NAD 541) een voedingskabel upgrade gekregen. hij heeft i.p.v. het standaard dropveter voedings snoer een zelfbouw voedings kabel gekregen, en ook intern het stukje voedingskabel vervangen voor die van het nieuwe model. Dit word samen gevoegt door middel van een Neutrics PowerConn connector en aansluiting, en aan de stekkerkant een Kopp rubberen stekker. het is nu een 2x 2mm kwadraat gemaakt van 2x 4x 0.5mm kwadraat, zonder aarde en/of afscherming. verschil te horen?? idd. het stereobeeld is stabieler en beter, net als de pinpointpresentatie, personen zijn meer op "hoogte" dus op voor ook zo'n kabel voor de versterkers, maar eerst een nieuwe tweeter voor een van de luidsprekers, want die gaf gisteren rooksignalen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts