Jump to content

Koop/Geld

Haudio
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Audiopaul:

En misschien wel twee! ;):D

kwijl.gifkwijl.gifkwijl.gif

Nou, omdat je nog een keer wilde komen luisteren met je 115KG. Weet niet of m'n luisterstoel dat trekt :D

En alsjeblieft geen bullit plugs, als je geen contact wil moet je vooral die pluggen nemen ;)

Een half jaar is belachelijk lang. Die persoon maakt er een potje van. Laat hem dan duidelijk maken hoe de vork in de steel zitten zodat je weet waar je aan toe bent.

Ik zou hem een laatste kans geven waarin je bijvoorbeeld afspreekt elkaar persoonlijk te ontmoeten (ook al moet je er voor naar Sneek ;)). Anders zou ik aangifte doen en zijn naam openbaar maken want dan is het niets anders dan oplichting.

Maar ja, ik heb zelf mogen aanschouwen dat je nogal druk bent dat je er misshien niet aan toe komt.

Succes in ieder geval.

Conqubite

Ps. Haudio heb je m'n E-mail gelezen die ik via de site van AS hebt gestuurd???

Ik heb regelmatig iets gekocht via Ebay en dat is allemaal vlekkeloos verlopen. Ik heb 1 keer iets via mail gekocht en dat duurde "wat" langer (3-4 maanden), maar het was handgemaakt en het resultaat was/is erg goed en ik ben er ondanks de wachttijd uitermate tevreden mee ;). Ik kan me voorstellen dat een koop de mist in gaat, maar dat er dan geen geld teruggestort wordt vind ik pure oplichterij. Ik weet niet wat ik zou doen in zo'n geval, maar publiekelijk aan de schandpaal nagelen is zeker een optie. Zeker van een forumgenoot mag je meer verwachten.

Tip: Als je betaald via telebankieren oid is het mogelijk het overgemaakte bedrag binnen 14 dagen terug te laten storten. Als ik iets niet binnen die termijn in huis heb en ik heb de persoonsgegevens niet, maak ik daar gebruik van. Als het als dan toch nog binnenkomt, maak ik het gewoon weer opnieuw over. Binnen NL is dit binnen een paar uurtjes geregeld.

BTW: [[Game]] je spullen liggen klaar voor verzending. Ik wacht alleen nog op jou ;)

P.S.: Die Magnat is nog steeds niet de deur uit (net als de 2 x 3m MIT T2 interlink). Dus wie interesse heeft .......... :D;)

Geplaatst door JSA:

kwijl.gif

Nou, omdat je nog een keer wilde komen luisteren met je 115KG. Weet niet of m'n luisterstoel dat trekt :D

En alsjeblieft geen bullit plugs, als je geen contact wil moet je vooral die pluggen nemen ;)

Kleine vergissing, Jasper, ...115 kilo weegt Edwin, ik ben die slanke kerel van slechts 110 kilo! ;):D:D

Als ik kom breng ik wel wat XTC mee, of heb jij dat al in huis! :rolleyes::D

Tja inderdaad Henk , je bent weer eens te goed voor deze wereld :D

Overmaken en niet ontvangen .... direct laten terugboeken, echter de verstreken termijn is daar wat te lang voor inmiddels.

Ik neem aan dat je het element in kwestie zakelijk gekocht hebt ? ... echter voor

Beste Allemaal,

Tja , ik ben misschien een beetje naief en ga ervanuit dat de meeste mensen betrouwbaar zijn .

Een vriend van hem zit tegen woordig regelmatig op dit forum.

Hijzelf al tijden niet meer.

Woonplaats is Veghel , dus niet erg naast de deur anders was ik al eens met de deur in huis gevallen :D mijn gewicht is nl 120 kg :D ....

Maar echt super boos ben ik nog niet want anders dan was ik daar allang geweest.

Niet zozeer om het geld maar om het feit.

Het is mij al vaker overkomen , dit was via HEAR maar op Ebay is het mij vaker overkomen.

Binnenkort ga ik naar de politie om aangifte te doen.

Want volgens insiders schijnt dat te werken.

MvG,

Haudio

Geplaatst door Jahe:

Wat zijn dit allemaal voor absurde gewichten confused.gif

Ik blijf nergens met mijn 97 kilo schoon aan de haak :(

Ach, dan ik... Ik weeg (denk ik) 70 kilo of zo. Ik ben ook niet zo lang (nog geen 1,80m)... En dan te bedenken dat ik het laatste jaar minstens 7 kilo ben aangekomen!

Geplaatst door Henrie:

Ach, dan ik... Ik weeg (denk ik) 70 kilo of zo. Ik ben ook niet zo lang (nog geen 1,80m)... En dan te bedenken dat ik het laatste jaar minstens 7 kilo ben aangekomen!

Ik ben 1.78 meter lang en het laatste jaar stabiel wat gewicht betreft.

Maar niet dik, gewoon niet van de schriele

:P

Ik zag van de week op eurosport een aantal K1 gevechten waar ene Bob Sap (geen idee of ik de naam goed schrijf) aan mee deed.

Deze meneer weegt 170 kilo en wat ik kon zie n was het 1 grote bonk spier.

Hij verloor wel in de eerste ronde van iemand rond de 110 kilo omdat Bob duidelijk een bodybuilder is en geen vechter..

Kleine vergissing, Jasper, ...115 kilo weegt Edwin, ik ben die slanke kerel van slechts 110 kilo! ;):D:D

Als ik kom breng ik wel wat XTC mee, of heb jij dat al in huis! :rolleyes::D

Ik nam even een nauwkeurigheid van +/- 5 kilo :rolleyes: Je neemt je touwtjes maar mee, Paul. Maar laat ik nou net allemaal vaste netsnoeren en ongebalanceerde interlinks hebben :D *aaahhh*

Geplaatst door Haudio:

Beste Allemaal,

Tja , ik ben misschien een beetje naief en ga ervanuit dat de meeste mensen betrouwbaar zijn .

MvG,

Haudio

Tja,zo zie je iedereen krijgt wat hij toekomt :D

Ik dacht ook dat jij een betrouwbare kerel was,

tot je me een mes in m'n rug stak en dat vind ik jammer,

je bent best wel infomatief,

alleen niet te vertrouwen,he "vriend".

PB.

Geplaatst door pietje bell:

PB.

Tjonge wat een reactie. Was jij de verkopende partij of zo?

:D

Geplaatst door pietje bell:

PB.

Hallo Pietje BELL,

He, jij bent toch diegene die in Duitsland een draaitafel heeft gekocht, en bij mij garantie wilde claimen als er wat fout was/ging.

Wat ik niet wilde en kan doen.

En een vriend van mij ben je niet.

Wie is er dan onbetrouwbaar ?

Haudio

Kracht taal hier en zwaar gewichten HAAA ik ben dus niet de enige met een beetje overgewicht is niet echt veel hoor maar ik weeg me niet meer want die weegschalen houden je dus echt voor de gek.

Damn de een kan alles vreten en ik dus niet daar wordt ik wel eens ziek van dus.

Wat dien oplichter betreft ?

Vermorzellen zieken tot hij echt gaat janken en smeekt of hij je met rente mag terug betalen.

Tips heb ik wel voor je maar die zal ik hier maar niet vermelden maar het is eenvoudig een persoon die ongetwijfeld meer vijanden heeft dusdanig de stuipen op het lijf te jagen en bovendien op kosten.

100 euro alsof het maar niets is dat zou ik dus echt niet laten gaan en ook 10 euro niet dat zijn principes afspraken dien je na te komen altijd geen gezeik .

Zonder dat soort hufters zou het leven lijkt mij een stuk aangenamer zijn of niet soms.

Zie zijn e mail adres eens te bemachtigen of zijn IP nummer kenteken telefoon nummer adres enz enz dat zijn gegevens waar je wat mee kan zonder de desbtreffende persoon Fysiek te vernielen want dan ben jij diegene die dezlefde avond nog van zijn mandje wordt gelicht om vervolgens op een vies matras in een politie cel door te brengen als ware jij de misdadiger

Geplaatst door Don van der Deijl:

Kracht taal hier en zwaar gewichten HAAA ik ben dus niet de enige met een beetje overgewicht is niet echt veel hoor maar ik weeg me niet meer want die weegschalen houden je dus echt voor de gek.

Damn de een kan alles vreten en ik dus niet daar wordt ik wel eens ziek van dus.

Tja, Don, mijn hoge lichaamsgewicht is voor een groot deel te wijten aan mijn 5 x per weekse aanwezigheid in het krachthonk van de sportschool, waar ik al jaren van die achterlijk hoge gewichten van me af lig te gooien. :D

Zelfs de laatste tijd, terwijl het zo druk was op m'n werk wist ik toch nog de discipline op te brengen op te gaan trainen!

Soms vraag ik me wel eens af waarom ik niet gewoon postzegels ga sparen of zo, maar dat getrain met ijzer is gewoon verslavend! :D

Overigens kan ik ook niet alles meer eten wat ik zou willen. Als ik dat nl. zou doen, groei ik in no-time compleet dicht! :D

Als ik op vakantie ga en ik sport verder niet, dan gaan bij mij de "remmen" los en kom ik 10 kilo zwaarder terug! eek.gif

Geplaatst door Don van der Deijl:

Wat dien oplichter betreft ?

Vermorzellen zieken tot hij echt gaat janken en smeekt of hij je met rente mag terug betalen.

Tips heb ik wel voor je maar die zal ik hier maar niet vermelden maar het is eenvoudig een persoon die ongetwijfeld meer vijanden heeft dusdanig de stuipen op het lijf te jagen en bovendien op kosten.

100 euro alsof het maar niets is dat zou ik dus echt niet laten gaan en ook 10 euro niet dat zijn principes afspraken dien je na te komen altijd geen gezeik .

Zonder dat soort hufters zou het leven lijkt mij een stuk aangenamer zijn of niet soms.

Zie zijn e mail adres eens te bemachtigen of zijn IP nummer kenteken telefoon nummer adres enz enz dat zijn gegevens waar je wat mee kan zonder de desbtreffende persoon Fysiek te vernielen want dan ben jij diegene die dezlefde avond nog van zijn mandje wordt gelicht om vervolgens op een vies matras in een politie cel door te brengen als ware jij de misdadiger

Ik zou meteen naam en gebruikersnaam in ons gezellige forum gooien

:Dmad.gifmad.gifmad.gif

Tja, Don, mijn hoge lichaamsgewicht is voor een groot deel te wijten aan mijn 5 x per weekse aanwezigheid in het krachthonk van de sportschool, waar ik al jaren van die achterlijk hoge gewichten van me af lig te gooien. :D

Zelfs de laatste tijd, terwijl het zo druk was op m'n werk wist ik toch nog de discipline op te brengen op te gaan trainen!

Soms vraag ik me wel eens af waarom ik niet gewoon postzegels ga sparen of zo, maar dat getrain met ijzer is gewoon verslavend! :D

Overigens kan ik ook niet alles meer eten wat ik zou willen. Als ik dat nl. zou doen, groei ik in no-time compleet dicht! :D

Als ik op vakantie ga en ik sport verder niet, dan gaan bij mij de "remmen" los en kom ik 10 kilo zwaarder terug! eek.gif

What about kruimel appeltaart? :D

Dank je we kunnen dus.

Mooi een ieder die wil weten hoe eerlijk dhr audio is.

zoek topic

"Blij blij blij met mijn platenspeler"

er maar even bij.

http://www.hear.nl/cgi-bin/ubb6/ultimatebb...ic&f=3&t=000444

Daar ontlokt heer audio mij een bewijs dat ik een platen speler heb gekocht voor minder en met element.

Wat doet het vieserikje?

even cut en pasten uit mijn mailbox hier op hear komtie:

Haudio

Ere lid

Forumlid # 155 Geplaatst 17 maart 2003 15:55

--------------------------------------------------------------------------------

Bedankt Piet,

5 Minuten geleden heb ik een telefoontje gehad, dat phono is drooggelegd.

Ze krijgen vanaf nu geen Draaitafels meer.

Jou aankoop plus bestelnr. was de druppel die de emmer deed overlopen.

Nogmaals bedankt voor jou medewerking.

MvG,

Haudio

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is dus de manier waarop die eerlijke Henk met mede forum leden en concurenten omgaat.

door dit geintje was ik bijna mijn garantie kwijt.

En dan stoer gaan afschuiven met je vriendjes,je bent en blijft een matennaaier.

Gelukkig heb ik hier in Nederland gewoon garantie en verkoopt Phone Phone geen enkele FatBob minder,ook allemaal "lucht" Henk?

Jezelf omhoog proberen te halen door je concurenten zwart te maken,moet je het daar van hebben,je bent toch zo goed?

stiekem achter de rugom van je mede forum leden ,hen gebruiken,dan een mailtje sturen met bedankt en lekker puh.

Zielig mannetje.

PB

Henk,

Hoewel 100 euro best een leuk bedrag is, kan ik me voorstellen dat het jou meer om het principe gaat. Als je ondaks het geringe bedrag toch juridische stappen wilt nemen, hoop ik voor je dat je een rechtsbijstandverzekering hebt (als je een advocaat een briefje moet laten schrijven ben je al meer dan 100 euro kwijt).

Wat betreft het openlijk aan de schandpaal nagelen van mensen: als we daar aan beginnen op deze site, dan krijgen we straks het "oude hifi.nl" effect met scheldpartijen over en weer, valse beschuldigingen etc. Lijkt mij niet de beste oplossing. Aan de andere kant kan je er andere potentiele slachtoffers van deze oplichter mee waarschuwen.

Pietje Bel, service kost nu eenmaal geld. Als je er niet voor wilt betalen, dan moet je ook niet zeuren als je een probleem hebt en een je niet wordt geholpen door een winkelier bij wie je niet hebt gekocht.