Jump to content

Koop/Geld

Haudio
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Nederbelg:

Henk,

Pietje Bel, service kost nu eenmaal geld. Als je er niet voor wilt betalen, dan moet je ook niet zeuren als je een probleem hebt en een je niet wordt geholpen door een winkelier bij wie je niet hebt gekocht.

JIJ moet leren lezen.!!!

Nergens,maar dan ook nergens,

lees je dat ik ergens over zeur,

dit is verzonnen als verdedeging van de hr Audio (aanval lijkt de beste verdedeging,NOT).

Ik wil niets van die man en heb ook nooit wat willen hebben.

Hij heeft achter mijn rug om,

een gesprek dat we op dit forum hadden,

door gebrieft naar de NL importeur,

om zo een concurent uit Duitsland uit te schakkelen.

ik kreeg nadat hij dat dus gevlikt had,

het bovenstaande mailtje,

Hierdoor raakte ik bijna mijn garantie kwijt.

het hele verhaal kun je op boven genoemde topic vinden.

Daarna mag je je conclusies trekken,anders gewoon b*k dicht. cool.gif

vr gr PB

Geplaatst door pietje bell:

JIJ moet leren lezen.!!!

Nergens,maar dan ook nergens,lees je dat ik ergens over zeur,dit is verzonnen als verdedeging van de hr Audio (aanval lijkt de beste verdedeging,NOT)

Ik wil niets van die man en heb ook nooit wat willen hebben.

Hij heeft achter mijn rug om een gesprek dat we op dit forum hebben door gebrieft naar de nl importeur,om zo een concurent uit Duitsland uit te schakkelen.

ik kreeg nadat hij dat dus gevlikt had,het bovenstaande mailtje,

Hierdoor raakte ik bijna mijn garantie kwijt.

het hele verhaal kun je op boven genoemde topic vinden.

Daarna mag je je conclusies trekken,anders gewoon b*k dicht.

vr gr PB

Beste Piet,

't Is gebeurd en, gelukkig voor jou, verder goed afgelopen! Neem een biertje van me, geniet van je prachtige draaitafel en gooi een berg zand over deze kwestie heen! ;)

Laten we het gezellig houden op HEAR. cool.gif;)

Geplaatst door Audiopaul:

Beste Piet,

't Is gebeurd en, gelukkig voor jou, verder goed afgelopen! Neem een biertje van me, geniet van je prachtige draaitafel en gooi een berg zand over deze kwestie heen! ;)

Zit me "beetje" hoog,nou ja beetje :(

als zo iemand dan over vertrouwen begind,knapt er bij mij wat.

Ik ga plaatje draaie,doegi.

Beste H(enk)audio,

Je kan wel naar de politie gaan, maar ik vrees dat ze zeggen dat hier sprake is van een civiele zaak en dat je naar de burgerlijke rechter moet gaan. Voor dit soort zaken is dat niet de moeite waard en daar speculeert die "klant" van je op. Het is een hufter, maar daar heb je helaas niets aan.

Als je koopt/verkoopt dan zoveel mogelijk handje contantje.Platen koop ik ook vaak op internet, maar ik koop ze eigenlijk liever in de buurt.

Blijf desondanks een aardige kerel!

• 2 weeks later...

Nou hoop ik dat na dit berichtje deze post wordt gesloten want dat gezeur zit niemand op te wachten. Zoals ik weet is het zo gegaan. Spreken af een element op te sturen en er wordt 100 euro voor over gemaakt. 100 Euro is binne, element wordt opgestuurd maar komt niet aan. Twee personen kenne elkaar niet dus weten niet; Is het wel gestuurd? Liegt ontvager over amnco zending (heeft het misschien wel gehad). Zoals ik het zie zijn beide heren stom geweest door het niet aangetekend en onder rembours te laten sturen. Kost je elf euro maar scheelt je al dit gezeik wat er nu is. Oftewel gewoon een sachikking proberen te treffen en verkoper de helft terug laten betalen. Gewoon het leed delen. Klaar. Post nu sluiten aub

Geplaatst door Audiopaul:

Beste Piet,

Laten we het gezellig houden?

Waarom?

Ik heb hier op Hear ook al wel eens geschreven dat bij sommigen de schoorsteen ten koste van heel veel moet roken.

Blijkbaar is Pietje hier ook achter gekomen en maakt deze grieven terecht kenbaar.

Het is treurig dat sommigen hier met hun "schone schijn" bedolven worden onder de vijf sterren terwijl in real life een halve ster nog teveel zou zijn geweest.

Onder vier ogen komen er teksten als "ik zeg het liever niet, maar eh...," en dan een concurrent volledig tot aan de grond toe afbranden. Ja dan houden we het hier op Hear liever gezellig. mad.gif

Hier blijkt maar weer eens, dat het niet slim is dit soort geschillen via het forum aan de kaak te stellen. Zoals je ziet, haalt het een het ander aan en aan het eind van het liedje is de schade voor jezelf nog groter. Dit soort transacties is nooit risico-vrij, dat blijkt. Er zijn genoeg manieren om dit risico te beperken. Sluiten die hap, hier wordt niemand wijzer van.

Vraag het traknr dan weet je gelijk of het verstuurd is.

Zo niet ga irriteren, je kan nl heel fijn iemand zijn bankrekening laten blokkeren, telefoon laten afsluiten, evt website weghalen, etc met de gegevens waarnaar je het geld hebt overgemaakt. Het helpt weinig maar het is heerlijk om te doen.

Het makkelijkste is natuurlijk bellen of langsgaan. Bij voorkeur met wat meer man voor als je je tekst kwijt bent en alleen maar heel boos word. Slaan ofzo heeft geen nut dus de ander kan je dan mooit tegenhouden.

O ja dit natuurlijk als je zeker weet dat degene waar je van koopt je naait.

Dit heb ik niet zelf verzonnen maar van een maat van mij (handelaar die veel inkoopt en verkoopt via internet)