The Koosjer connection Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Tja beste Hear-leden,en/of site-hoppers. hoe is dan nu de stand van zaken op het brave schoonzonen forum,nu de kruit-dampen wat zijn opgetrokken,en iedereen weer terug in zijn/haar eigen loopgraafje zit ? zijn de club van 30 al een beetje paria's aan het worden,of heeft Andre nog wat kunnen lijmen want na dat bombardement van e-mails is me weer een klein beetje meer duidelijk geworden hoe de een en de ander tegen bepaalde zaken blijft aankijken ben benieuwd, Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Hans Ik was al iets eerder van hifi.nl vertrokken. De resultaten van de boycotactie hebben mij niet van mening dioen veranderen, dus... Geen hifi.nl meer voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Geplaatst door Kermit:Hans Geen hifi.nl meer voor mij. Idem, alleen nog via PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Bij hifi.nl zie ik heel vaak meer gasten dan leden online, "hear" is het andersom Hear zie ik gelukkig weer interessante topics en bij hifi.nl zie ik alleen nog :"moet ik Marantz of Denon kopen" voorbij komen Ik geef geen waarde oordeel, dat mag je zelf doen Hans Op hifi.nl komen geen reacties meer op de actie, temeer omdat de meesten van de actiegroep zelden posten op hifi.nl. Peter B deed nog een dappere poging door met een verhaal te komen over een eventuele koper van hifi.nl, wat JP uiteraard ontkrachtte. (oh JP, ik noem nog steeds feiten hoor ) Ik denk dat Henno en Paul het niet druk krijgen met off-topic, over Jan van Gent lees ik nog weinig (Jan zou ook mod mogen worden bij off-topic). Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 en ik ben ook weg bij hifi.nl en dat is maar goed ook want ik ben op dit moment knap sjacherijnig ,dus ik had ze daar zo de huid vol gescholden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Ben je nou helemaal&%##@&%&&^$$@$#&$@**& betoeterd. Dat doe je toch niet op een net forum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:en ik ben ook weg bij hifi.nl en dat is maar goed ook want ik ben op dit moment knap sjacherijnig ,dus ik had ze daar zo de huid vol gescholden Hoezo, ben je ongesteld of zo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Ik houd het maar bij een lekker kant en klaar Marlboro'tje. De tijd van Broccoli door m'n shag is al weer een poosje geleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Idem! Still and over de hifi.nl stasi's! Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk:Zo 't wordt weer eens tijd voor een sjekkie Even wat "broccoli" kruimeltjes erdoor Wrijf het er maar lekker in voor Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Nou... http://www.hifi.nl/opinie.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 SUKKELS!!!!!!!!! ik rook lekker toch niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Heum...lekker boeiend allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 januari 2003 Report Share Posted 3 januari 2003 Tja beste Hear-leden,en/of site-hoppers.hoe is dan nu de stand van zaken op het brave schoonzonen forum Voor zover ik weet Hans zijn er geen nieuwe ontwikkelingen gaande hoor. Je weet hoe het gaat h Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 januari 2003 Author Report Share Posted 3 januari 2003 juist ja,dat dacht ik al,gemixte reactie's. feit blijft dat " we " helaas HI-FI nl over heben moeten laten aan mensen zonder echte feeling voor de hobby met al zijn aspecten. OFF-topic zal de boel niet meer uit het slop kunnen halen,daar is de kloof al reeds te wijd voor,en het echte hart eruit. review sectie? ik denk dat dat niet te lijmen valt met het geld achter de site....helaas. het feit wat mij eigenlijk nog het meeste stoort is.. dat er nog steeds leden ' bang ' zijn voor het feit dat er mensen van andere site's mee lezen,en de mogelijke kommentaren daarop. dat is toch te idioot voor woorden in ieder geval is het fijn om te zien dat er wel site zijn waar je je kunt uitleven met je hobby. have funn, Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts