Jump to content

hoe is de stand van zaken nu?

Recommended Posts

Tja beste Hear-leden,en/of site-hoppers.

hoe is dan nu de stand van zaken op het brave schoonzonen forum,nu de kruit-dampen wat zijn opgetrokken,en iedereen weer terug in zijn/haar eigen loopgraafje zit ? :)

zijn de club van 30 al een beetje paria's aan het worden,of heeft Andre nog wat kunnen lijmen :D

want na dat bombardement van e-mails is me weer een klein beetje meer duidelijk geworden hoe de een en de ander tegen bepaalde zaken blijft aankijken ;)

ben benieuwd, Hans :rolleyes:

Bij hifi.nl zie ik heel vaak meer gasten dan leden online, "hear" is het andersom ;)

Hear zie ik gelukkig weer interessante topics en bij hifi.nl zie ik alleen nog :"moet ik Marantz of Denon kopen" voorbij komen :D

Ik geef geen waarde oordeel, dat mag je zelf doen Hans cool.gif

Op hifi.nl komen geen reacties meer op de actie, temeer omdat de meesten van de actiegroep zelden posten op hifi.nl.

Peter B deed nog een dappere poging door met een verhaal te komen over een eventuele koper van hifi.nl, wat JP uiteraard ontkrachtte.

(oh JP, ik noem nog steeds feiten hoor :D)

Ik denk dat Henno en Paul het niet druk krijgen met off-topic, over Jan van Gent lees ik nog weinig (Jan zou ook mod mogen worden bij off-topic).

Greetinx

Andr

juist ja,dat dacht ik al,gemixte reactie's.

feit blijft dat " we " helaas HI-FI nl over heben moeten laten aan mensen zonder echte feeling voor de hobby met al zijn aspecten.

OFF-topic zal de boel niet meer uit het slop kunnen halen,daar is de kloof al reeds te wijd voor,en het echte hart eruit.

review sectie?

ik denk dat dat niet te lijmen valt met het geld achter de site....helaas.

het feit wat mij eigenlijk nog het meeste stoort is..

dat er nog steeds leden ' bang ' zijn voor het feit dat er mensen van andere site's mee lezen,en de mogelijke kommentaren daarop.

dat is toch te idioot voor woorden mad.gifmad.gif

in ieder geval is het fijn om te zien dat er wel site zijn waar je je kunt uitleven met je hobby. :D

have funn, Hans cool.gif