Jump to content

Onrealistische voorwaarden hifi.nl

carl
 Share

Recommended Posts

Paul,

Volgens mij is deze thread volledig de verkeerde kant op aan het gaan. Die 50 van m'n laatste post was een mooi rond getal en was figuurlijk bedoeld en sloeg noch op jou (noch op Ome Henk) persoonlijk.

Teruglezend komt er uit de laatste posts inderdaad een somber beeld naar boven, en ik wil mijn post hier zo niet tussen hebben staan. Ik ga m'n post zo dus verwijderen. Excuses als mijn post ertoe heeft bijgedragen dat je tot dit besluit bent gekomen, ik hoop van harte dat je je besluit gaat heroverwegen.

Zoals hiervoor aangegeven vind ik dat iedereen zelf moet weten waar hij post. En ik wil het graag leuk houden op hear.nl

Maarten :(

Zeg Audiopaul, lees nog eens goed waar die opmerkingen vandaan kwamen.

Degene die reageerde op het "kuddegedrag" komt niet op die meeting, dus dat lelijke sfeertje van zojuist ook niet denk ik ;)

Laat je niet te sterk leiden door zo'n ontsporing in slechts 1 topic, maar doe gewoon wat je leuk vindt, naar zo'n meeting gaan bijv. ;)

Die meeting is nog in de maak en er wordt best veel georganiseerd, dat zal toch allemaal niet voor niets geweest zijn confused.gif

Greetinx

Andr

Geplaatst door Audiopaul:

Ik kom op beide forums vooral om vragers van dienst te zijn en uiteraard voor de gezelligheid!

Vanwege de opmerkingen hiero, waarbij ook nog effe de LPF en Hitler wordt aangehaald is het voor mij ineens een stuk minder gezellig geworden!

Op grond daarvan zal ik ook niet verschijnen op de forummeeting........bah! mad.gif

He Audiopaul, wat is er mis met het qouten van een stukje geschiedenis. Ik mijd journalen en kranten om mijn leven een beetje gezellig te houden. Maar dat wat ik mee pik is droevig en tekenend voor de tijd. Toch moeten we 't er mee doen. En JA ik hou 't ook liever gezellig maar da's gewoon niet re

Het wordt tijd dat we het verleden een beetje moeten vergeten. En proberen om beide forums zoals vroeger(voor de sluiting en verbouwing van het forum van HiFi.nl) te laten uitzien, met hetzelfde gevoel erbij. :)

Er had gewoon geen topic over "concurreende" sites mogen komen op zowel deze forum als op HiFi.nl. Allebij lijkt bijna "kapot" te gaan en de leden drijven beetje bij beetje uit elkaar. Dat is jammer. :(

Hier komen de HiFi.nl leden om hun gal spuien tegen HiFi.nl, terwijl ze dat op HiFi.nl tegen Hear.nl deden. Nu ze hier zijn geweest en sommige hebben deze forum ontdekt en zijn gaan blijven, zijn ze toch weer terug gegaan. En nu lijkt hier wel wat schade aan gericht te zijn.

Dat had niet gehoeven. Als iedereen gewoon hun problemen bij de desbetreffende site hadden aangegeven of gewoon datgene voor zich gehouden, dan was er veel minder gebeurt dan nu het geval is.

Van mij mag Hear.nl ook de die topic verwijderen of zo, zodat er geen referentie meer is, van er gebeurt is.

Of iemand anders moet wat anders verzinnen. :rolleyes::D

Ik dacht dat dit wel genoeg was voor vandaag. :D

Ik hoop hiermee dat het ook wat rustiger word hier en op HiFi.nl. :rolleyes:

Hai Paul,

Met het openenen van dit topic wilde ik een dergelijke discussie natuurlijk niet. Zelf vind ik wel dat dit soort fora best iets vrijbuiterigs mogen hebben. Fora zouden een meerwaarde kunnen hebben boven een wel erg tam blad als HVT - te coomercieel in mijn ogen.

Een mailtje is vaak te vlug geschreven dus neem het "tuby" niet kwalijk.

Beste HEAR-forummers,

Het wordt tijd om, mede dankzij de sympathieke reacties van m'n HEAR-vrienden, tot bezinning te komen!

Ik vind het namelijk veels te jammer om de dag waar ik me zo op had verheugd door dit incident te moeten missen!

Daarom heb ik besloten om alsnog op de analoog-meeting te komen en keer hiermee tevens terug tot "de orde van de dag"!

Laten we het voortaan zo gezellig houden zoals het altijd was! ;)

Beste HEAR-forummers,

Het wordt tijd om, mede dankzij de sympathieke reacties van m'n HEAR-vrienden, tot bezinning te komen!

Ik vind het namelijk veels te jammer om de dag waar ik me zo op had verheugd door dit incident te moeten missen!

Daarom heb ik besloten om alsnog op de analoog-meeting te komen en keer hiermee tevens terug tot "de orde van de dag"!

Laten we het voortaan zo gezellig houden zoals het altijd was! ;)

party.gifdance2.gifyelclap.gifflash.gifxyxthumbs.gif:D;)

Geplaatst door carl:

[*] ... Met het openenen van dit topic wilde ik een dergelijke discussie natuurlijk niet.

[*]... Zelf vind ik wel dat dit soort fora best iets vrijbuiterigs mogen hebben.

[*] ... Fora zouden een meerwaarde kunnen hebben ...

[*] ... Een mailtje is vaak te vlug geschreven dus neem het "tuby" niet kwalijk.

[/list=a]

Beste Carl,

[*]Waarom doe je het dan ? Eerst denken dan clicken.

[*]Ik heb zelfs de erectie van seoman voorbij zien komen (1 sept 14:16, vreemde tijd?). Moet kunnen. Heb me kapot gelachen. Maar de hele dag zo'n ding op de monitor verveelt en ontneemt mij het zicht op het onderwerp waarover het gaat. Je kan zo'n ding natuurlijk wel gebruiken als een soort 'opgeheven' wijsvingertje om mede-forummers te waarschuwen voor dingen die ze (naar jouw idee) beter kunnen doen. Zo'n ding gebruiken als 'opgeheven' middelvinger vinden de meeste mensen minder prettig.

[*]Die meerwaarde dacht ik hier te vinden. Moet steeds vaker tussen allerlei offtopic zaken gaan zoeken. Op een gegeven moment wordt ik moe van dat zoeken en ga ik slapen. Ik kan heel lang slapen.

[*]Kennelijk zijn er een aantal forummers die dat "tuby" wel kwalijknemen en naar mijn idee terecht. Wederom, eerst denken dan clicken.[/list=a]

mvg

Gert

p.s. Ik hoop overigens wel dat het moderator team nu eindelijk begint met modereren en hun eigen op 22 augustus geposte principes gaat hanteren.

Hallo moderator bent u daar nog?

Geplaatst door sodejuu:

... Ik ben het helemaal met je eens (check your mail). Ik vind zelf ook dat deze topic helemaal is doorgeslagen....

Beste sodejuu,

Wat gaan we eraan doen ?

mvg

Gert

p.s. Ik hoop overigens wel dat het moderator team nu eindelijk begint met modereren en hun eigen op 22 augustus geposte principes gaat hanteren.

... Op grond daarvan zal ik ook niet verschijnen op de forummeeting........bah!

... Het wordt tijd om, mede dankzij de sympathieke reacties van m'n HEAR-vrienden, tot bezinning te komen!

Beste Audiopaul,

Verstandig dat je je beslissing hebt heroverwogen. Het zal ongetwijfeld een leuke dag worden daar in Sneek. Lekker luisteren, beetje dollen en lekker eten. Voor mij het allerhoogste dat er is. Hoop dat ik ook kan komen.

We laten ons niet kisten door een paar onnadenkende idioten.

mvg

Gert

Geplaatst door Michel:

Dat ik conservatief ben wist ik al. Dat ik te principieel ben voor de huidige maatschappij eigenlijk ook.

Beste Michel,

Er is niets mis met een fatsoenlijk conservatisme. Er is ook niets mis met een dito progressieve opstelling.

Er is wel iets mis als een (z

Geplaatst door Lars:

... Van mij mag Hear.nl ook de die topic verwijderen of zo, zodat er geen referentie meer is, van er gebeurt is.

... Of iemand anders moet wat anders verzinnen.

Beste Lars,

Helemaal eens. Deleten die hap.

Ik kan wel wat anders verzinnen, maar dat wil je niet weten. Voorlopig zijn we afhankelijk van de moderator. Ik vind dat deze zijn werk niet goed doet. Totdat hij reageert zal ik een gepast ps'je toevoegen. Ik zal ook proberen enige gepaste zinnen rechtstreeks te posten. Wel een hoop gedoe en ik kom helemaal niet toe aan waar ik hier voor ben.

mvg

Gert

Ben je even een paar dagen niet online en dan neemt zo'n topic een wending die ik nooit van mijn leven had verwacht :(

Met uw aller goedvinden zal ik hieronder proberen op een begrijpelijker manier uit te leggen wat ik heb bedoeld met mijn posts op pagina 2:

- Alle info over HiFi.nl heb ik van mensen die op DIT forum erover hebben geschreven. (Ikzelf kwam en kom niet op die site. Zonder gelijk met modder te gooien, ik heb er simpelweg geen behoefte aan, ik heb genoeg aan HEAR.) Dat betekent dus dat alle posts met klachten over HiFi.nl voor mij -mede- het beeld van die site hebben geschapen.

Begrijpelijkerwijs is het totaalplaatje daardoor tot iets uitgegroeid dat allesbehalve positief is.

- Op het moment dat HiFi.nl weer in de lucht is, en ik er eens ga kijken -nieuwsgierig als ik ben geworden door alle kommotie- kom ik tot mijn stomme verbazing OOK de mensen tegen die zo hebben geklaagt!

Let wel; er zijn een heel aantal forummers die zich sinds jaar en dag op beide fora blijken te begeven. Zoals ik al eerder heb gesteld zou ik niet DURVEN daar commentaar op te leveren. In mijn ogen zou dat ongepast zijn, maar ik heb er ook totaal geen behoefte aan.

Helaas zijn juist een aantal van deze forummers erg geraakt door mijn eerdere post. Dit vind ik bijzonder spijtig, het is niet mijn bedoeling geweest.

Juist de schreeuwerds (gasten :rolleyes:, die op zeer duidelijke, soms groffe wijze hebben duidelijk gemaakt wat zij van de actie van HiFi.nl vonden) heb ik bedoeld aan te spreken.

Dit is blijkbaar niet gelukt, sterker nog, het heeft compleet averechts gewerkt.

Dus voor de volledigheid: Paul, Roger, Henk, Maarten en iedereen die zich onterecht aangesproken heeft gevoeld door mijn eerdere post: mijn excuses. Als jullie het bericht nog eens nalezen zullen jullie zien dat ik slecht naar de "HEAR harde kern" heb verwezen met het bericht dat het me "verdrietig stemde" jullie daar tegen te komen. Nogmaals, slechts geboren uit het HiFi.nl-beeld dat op deze site geschapen is...

De aanhaling van de LPF en Hitler is achteraf bezien een weinig slimme zet van mij geweest, die ik heb geprobeerd te nuanceren in de daarop volgende post. Ik hoop dat het iedereen duidelijk is dat ik slecht Maarten's verklaring ("iedereen zit weer op HiFi.nl want we volgen de grootste activiteit") heb geprobeerd te relativeren. Nogmaals, niet op de meest tactische manier. Ik zal deze verwijzing uit de bewuste post verwijderen.

Dat zal me leren nog eens te posten over iets anders dan audio...

Hoi Michel,

Ik had je posting ook niet gelezen als een aanval op mijn persoontje. Toch vond ik de opmerkingen ongepast en het was te voorspellen dat dit hieruit zou voortvloeien. Alleen al de benamingen die je in de strijd gooit, raken vaak de verkeerde snaar bij ook nog eens de verkeerde personen. Ik vind het wel prettig dat je deze positieve reactie hier neer zet.

Het lijkt me verstandig dat deze topic bij deze verwijdert of op z'n allerminst gesloten wordt, zodat deze niet weer eens tot zulke uitwassen kan leiden.

Beste Allemaal,

Laat de problemen daar waar ze zijn.....

En af en toe (regelmatig) proberen we onze eigen problemen te vergeten ,door (vaak) iets leuks te doen....

Met vriendelijke groet,

Haudio

:rolleyes:

Geplaatst door Haudio:

Beste Allemaal,

Laat de problemen daar waar ze zijn.....

En af en toe (regelmatig) proberen we onze eigen problemen te vergeten ,door (vaak) iets leuks te doen....

Met vriendelijke groet,

Haudio

:rolleyes:

Door een LP op te zetten bijvoorbeeld.

Om een voorbeeld te noemen:

After forever : Decipher

Maakt mijn hele dag weer goed :):)