Jump to content

Hellup! ..Het dak ligt d'r af!

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ruud:

Hellup! ..Het dak ligt d'r af!

Zeg eens Paul, wat moeten wij doen om je te hellupen :D;)

Ziet er overigens zeer fraai uit eek.gif;)

Je gaat toch niet blijven volhouden dat jij er niets mee te maken hebt, de wind pfffffff ;)

Hoi, Ruud

Het feit dat jij het, net als ik van de vrolijke kant bekijkt, ondanks dat er eigenlijk niks te lachen valt, geeft mij al hulp genoeg! Je hierover druk maken heeft toch geen zin! ;):D

Enne...m'n Thiels kunnen een hoop, maar de wind kan blijkbaar v

Geplaatst door Lars Aberson:

Dat is helemaal niet zo mooi, vooral met een nieuw gebouw. Hopelijk dat het dan daar bij blijft. :)

Heb niet veel last van het water gehad in huis, want het heeft gisteravond veel geregend. confused.gif:rolleyes:

Da's zeker niet mooi, en het zal de aannemer zeker een slechte naam bezorgen!

Hoewel het gisteravond de hele avond hard heeft geregend (en gestormd) is het in de slaapkamers nagenoeg drooggebleven. Water zoekt

Potjandrietieneurocentnogantoe, en dan maar blijven beweren HOOG EN DROOG eek.gif 't Is wel een aardige ravage. Bijna net zo erg als 10 jaar geleden hier met die aardbeving. Toen lagen bijna alle daken ervanaf.

Ik hoop dat het snel gerepareerd wordt. Nu zijn dus al minstens 3 forummers met een verbouwing bezig :P:rolleyes::D:D;)

Jeemig de pemig,AudioPaul!

Da's wel effe schrikken zeg. Ik dacht dat deze topic zo getiteld was omdat je wellicht iets nieuws had gekocht of veranderd in je HiFi set,waardoor spreekwoordelijk 't dak er af ging,maar 't is dus letterlijk bedoeld!!!

Ik hoop voor je dat de schade gauw hersteld is! (en dat je niet zelf voor de kosten op hoeft te draaien zoals in mijn geval vorig jaar)

Bij mij in 't appartementencomplex was vorig jaar (alleen) in de galerijen betonrot geconstateerd. We dachten als bewoners:"No sweat, de flat is 3 jaar geleden volledig gerenoveerd,dus wordt wel geregeld"

Niet dus,...2 jaar juridisch getouwtrek en veel gezeur en gezeik met de voormalig eigenaar van 't complex volgden.

Hij zei dat ie 't gehele complex prima had opgelevert en wilde niks betalen.

Kortom,uiteindelijk moest elke bewonder effe Hfl 9500,- op tafel leggen om de totale kosten van Hfl 750.000,- te bekostigen.

(de bewoners van de 3 penthousen 't dubbele!)

Uiteindelijk kregen we van de 'beste' man per bewoner een schikking van Hfl 1700,- maar dan wilde hij ook nix meer met ons en de flat te maken hebben.

De meeste mensen gingen hiermee akkoord,maarja 't hele zaakkie heeft me nu dus nog Hfl 7800,-/3545,- euro gekost.

Daar had ik ook 'n paar mooie Nautilusjes,etc van kenne kopen. mad.gif:rolleyes:

groeten,

Alco

Oei Paul,

Das niet te best ik hoop dat het hierbij blijft.

Want meer water kun je nu effe niet gebruiken denk ik och en anders kun je nog altijd naar Sneek komen daar zit het water in grote gaten in de grond.

Meren noemen ze het geloof ik.

Meer is het wel want het water staat hoog maar bij jou komt het van boven.

Sterkte.

Als ik iets kan doen.

MvG,

Haudio

Nou moe AudioPaul,

Dat is niet niks. Gelukkig valt de schade nog wel mee. Het had erger uit kunnen pakken.

Zal wel schrikken zijn geweest. Werken in je kamertje en in een keer komt het dak er een stuk vanaf zetten. Heel veel sterkte en succes toegewenst met het opnieuw op(ver)bouwen van je huis.

:D:D

Hi guys,

I'm back ..na drie dagen met 40 graden koorts en een forse keelontsteking. Ach ja, kon d'r ook nog wel bij! :(

Iedereen bedankt voor de support en opbeurende woorden! ;)

Inmiddels zijn er noodvoorzieningen getroffen, de experts zijn geweest en de verzekering heeft toestemming gegeven voor het herstel van de overstek! Het herstel gaat zeker enkele weken duren!

Paul,

Veel sterkte toegewenst aan jou en Netty, ik hoop voor je dat 't snel zomer wordt......

Mocht je onverhoopt nog opslagruimte nodig hebben voor je Audio Hardware of Software; dan heb ik nog wel een kamertje vij ;)

Groeten,

Stefan, die wel eens wat LP's wil draaien :rolleyes:

Geplaatst door Audiopaul:

Hi guys,

I'm back ..na drie dagen met 40 graden koorts en een forse keelontsteking. Ach ja, kon d'r ook nog wel bij! :(

Is dat het resultaat van een afgewaait dak of van een fotograaf in spe confused.gif:rolleyes:confused.gif;)

Geplaatst door sodejuu:

Is dat het resultaat van een afgewaait dak of van een fotograaf in spe dak3.jpg

links op de foto zie je het kale beton van de achterzijde v/d appartementen

Je kunt je afvragen of zo'n enorme overstek nou wel nodig was! De architect vond het kennelijk wel mooi, maar kennelijk krijg je dan problemen zoals dit! Waar de schuld ligt, wordt verder uitgezocht!

Van die moderne architecten heb ik niet zo'n hoge muts op. Die hebben het meer over estetica dan over functionaliteit. Ik weet dat dit ook samen kan, maar dan vallen ze buiten de boot. Alles moet weer anders dan anderen ooit gedaan hebben en dan krijg je van die exorbitante uitstulpingen. Om dit goed te kunnen bouwen mag er dan ook nergens aan het budget geknaagd worden, anders gaat het fout. Resultaat is dan een op het eerste gezicht geweldig nieuw pand met een hoop onderhuidse gebreken. Ik wil niet zeggen dat dat bij jou het geval is, maar het lijkt de laatste tijd meer regel dan uitzondering (parkeerdek van De Valk en zo).

Ik hoop voor jou dat alles snel geregeld is. Het telefoonnr. van Ook Dat Nog en Breekijzer heb ik wel voor je :P;)

Heb je helemaal gelijk in! Ik sprak van de week iemand die vertelde dat de bouw van complexen zoals dat van ons een eeuwige strijd tussen architect en aannemer oplevert!

Het gaat de aannemer om de functionaliteit en de veiligheid, terwijl de architect het ontwerp voor ogen staat! Wat er bij ons is gebeurd is volgens mij vrij simpel te voorkomen geweest door de zaak beter te verankeren! Maar ja, het moest esthetisch verantwoord blijven, h