Michel Posted 10 maart 2002 Report Share Posted 10 maart 2002 Beste Forumvrienden, Het lijkt misschien een grap, maar dit is bloedserieus; Hoe vaak maken jullie je oren schoon cq laten jullie je oren uitspuiten? Dit naar aanleiding van een bezoekje mijnerzijds aan de huisarts afgelopen vrijdag. Resultaat: wel 10 gordijntjes weg!! Om een lang verhaal kort te maken kun je kapitalen aan een installatie uitgeven, maar als je oortjes niet in optima forma zijn, dan kom je nog nergens! Groet, Michel , (wat zeg je??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 maart 2002 Report Share Posted 14 maart 2002 Geplaatst door Michel:Beste Forumvrienden, Het lijkt misschien een grap, maar dit is bloedserieus; Nou, ik ben benieuwd......... Hoe vaak maken jullie je oren schoon cq laten jullie je oren uitspuiten? Tjonge, jonge, ben effe weg en de beer breekt weer los! Nooit dus! Gewoon je neus dichtknippen en met volle kracht tegengas geven is voldoende om de "overbodige ballast" af te voeren! Dit naar aanleiding van een bezoekje mijnerzijds aan de huisarts afgelopen vrijdag. Resultaat: wel 10 gordijntjes weg!! Nou, fijn! Ik stel me even niks bij die "gordijntjes" voor, want ik ben net ziek geweest! Om een lang verhaal kort te maken kun je kapitalen aan een installatie uitgeven, maar als je oortjes niet in optima forma zijn, dan kom je nog nergens! Groet, Michel , (wat zeg je??) We zullen je 6 april wel even de oren wassen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts