Jahe Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Hoi Iedereen, Mijn eerste vraag is: Is er een aan te klikken pagina waarop ik kan lezen hoe hier alles precies werkt? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 http://www.hear.nl/cgi-bin/ubb6/ultimatebb.cgi?ubb=faq Tada!!! De FAQ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 hallo , kijk eens even onder .. ( faq ) bovenaan op de pagina , daar is te lezen hoe het zo'n beetje werkt hier succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe:Hoi Iedereen, Mijn eerste vraag is: Is er een aan te klikken pagina waarop ik kan lezen hoe hier alles precies werkt? Alvast bedankt Volgens mij niet , ken je niet al leden die hier zijn, dan kun je misschien bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Henrie:http://www.hear.nl/cgi-bin/ubb6/ultimatebb.cgi?ubb=faq Tada!!! De FAQ... je was mij net voor Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door John: je was mij net voor Henrie Misschien moet ik mij maar SpeedyHenrie gaan noemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Misschien moet ik mij maar SpeedyHenrie gaan noemen het kan ook zijn dat ik toch een jaartje ouder wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 Wauw !!!!!! 5 antwoorden binnen zes minuten !!!! Geweldig, ik ga gelijk kijken wat ik er mee kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 Oke, het schijnt dat ik iets uit heb staan waardoor er niet gestemt kan worden op wat voor ongelooflijk beste kerel ik ben. Hoe vink ik dit aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 Yes !!! Ik doe in ieder geval al leuk mee Dit forum gaat me echt goed bevallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe:Oke, het schijnt dat ik iets uit heb staan waardoor er niet gestemt kan worden op wat voor ongelooflijk beste kerel ik ben. Hoe vink ik dit aan? Bij 'Mijn gegevens' kijken. Daar kun je vanalles aan- en uitvinken. Zie maar wat je er mee doet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe:Yes !!! Ik doe in ieder geval al leuk mee Dit forum gaat me echt goed bevallen Welkom hier trouwens Had je al eerder verwacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe:Yes !!! Ik doe in ieder geval al leuk mee Dit forum gaat me echt goed bevallen Als het je maar niet zo goed gaat bevallen als mij. Ben nauwelijks een jaar ingeschreven en heb al bijna 2000 posts... Weet niet of dat nou een goed teken is of niet... Ach, ik verveel me iig niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Bij 'Mijn gegevens' kijken. Daar kun je vanalles aan- en uitvinken. Zie maar wat je er mee doet... Mmmm... Ik kan maar een paar dingen aan of uitvinken.. Nergens staat iets van leden die op me zouden kunnen stemmen? Ik heb me een hele poos geleden hier geregistreerd maar daar maanden lang niks mee gedaan, zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe: Mmmm... Ik kan maar een paar dingen aan of uitvinken.. Nergens staat iets van leden die op me zouden kunnen stemmen? Ik heb me een hele poos geleden hier geregistreerd maar daar maanden lang niks mee gedaan, zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?> Nee, ik zie het ook zo niet staan. Dacht dat het daar stond, maar blijkbaar niet... Sorry... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door paul demo: Welkom hier trouwens Had je al eerder verwacht bedankt voor het hartelijke welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 mei 2003 Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door Jahe: Mmmm... Ik kan maar een paar dingen aan of uitvinken.. Nergens staat iets van leden die op me zouden kunnen stemmen? Ik heb me een hele poos geleden hier geregistreerd maar daar maanden lang niks mee gedaan, zou dat er wat mee te maken kunnen hebben?> Volgens mij stem je ook niet op persoon maar onderwerp En jij krijgt dan uiteraard die stem nog niet. Maar ik zal je er eentje geven omdat je volgens mij de eerste bent die deze vraag stelt. Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 22 mei 2003 Author Report Share Posted 22 mei 2003 Geplaatst door paul demo: Volgens mij stem je ook niet op persoon maar onderwerp En jij krijgt dan uiteraard die stem nog niet. Maar ik zal je er eentje geven omdat je volgens mij de eerste bent die deze vraag stelt. Paul Haha, Ik zie nu voor het eerst dat er op mij gestemd worden kan dus nu hoef ik niks meer te vinken en word ik vast mega populair Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door paul demo: Volgens mij stem je ook niet op persoon maar onderwerp En jij krijgt dan uiteraard die stem nog niet. Maar ik zal je er eentje geven omdat je volgens mij de eerste bent die deze vraag stelt. Paul Wanneer ben je dat wel waard dan? Ik vind dat stemmen trouwens sowieso maar bull... Ik heb nog nooit op iemand (of op een onderwerp) gestemd. Ik weet namelijk dat mijn mening nog wel eens kan veranderen (met de tijd). Je verandert zelf ook, dus je mening kan dan ook veranderen. Bovendien ken ik niemand persoonlijk (komt vast nog wel een keer), en ik vind niet dat je iemand puur op z'n forumgedrag mag beoordelen (tenzij iemand zich willens en wetens misdraagt omdat hij/zij anoniem is). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 23 mei 2003 Author Report Share Posted 23 mei 2003 Henrie, Hoe plaats jij die plaatjes van de Gathering onder je bericht? Van alles geprobeert maar kon het niet vinden onder mijn profiel. Groetjes, tot morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Jahe:Henrie, Hoe plaats jij die plaatjes van de Gathering onder je bericht? Van alles geprobeert maar kon het niet vinden onder mijn profiel. Groetjes, tot morgen Je bent er bijna! Je hebt al de URL van het gewenste plaatje in je sig staan. Als je er nu voor zeten [/ img] erachter (zonder spatie!!!) dan zou ie het moeten doen... Maar ehh... ik zie dat dat plaatje behoorlijk groot is. Tenminste wel voor een plaatjes in je sig. Wellicht dat je 'm wat kleiner kunt maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Wanneer ben je dat wel waard dan? Ik vind dat stemmen trouwens sowieso maar bull... Ik heb nog nooit op iemand (of op een onderwerp) gestemd. Ik weet namelijk dat mijn mening nog wel eens kan veranderen (met de tijd). Je verandert zelf ook, dus je mening kan dan ook veranderen. Bovendien ken ik niemand persoonlijk (komt vast nog wel een keer), en ik vind niet dat je iemand puur op z'n forumgedrag mag beoordelen (tenzij iemand zich willens en wetens misdraagt omdat hij/zij anoniem is). HOi, ik ben dus degene die de stem heeft uitgebracht. Ken Jahe alleen van forum Hifi.nl waar ik na lang zeuren eindelijk onder mijn lidmaatschap uitkwam, omdat moderator kennelijk gek werd van mijn pm's. Maar Jahe heeft ook altijd in bepaalde onderwerpen zeer goede inzendingen gegeven. Niet dat ik stemmen op personen geen onzin vind maar wat ik wel leuk zou vinden als er bij je artikel geplaatst het aantal inzendingen staat bijv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Als je al die tijd nu eens aan je studie ging besteden Als ik daar nou eens geen zin aan heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan de Boer Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 HAi Ik ben nieuw op dit forum. Het is voor mij voor het eerst dat ik meedoe aan hifipraat via internet dus ik laat me verassen. Ik hoop hier leuke mensen en leuke tips tegen te komen. Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Geplaatst door Jahe:Yes !!! Ik doe in ieder geval al leuk mee Dit forum gaat me echt goed bevallen overloper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts