Jump to content

Conussen vs panelen

Kermit
 Share

Recommended Posts

Leuke foto's jongens, ziet er gezellig uit.

icon14.gif

Het valt wel op dat "De man in de grijze trui" ( Andre? ) op alle relevante foto's op het mooiste plekje zit. Hopelijk hebben de anderen ook een kans gekregen om op de sweetspot te zitten.

Ja, voor de bezetting van de sweetspot waren door gastheer Kermit strenge regels opgesteld. Bij elke speaker die we gingen beluisteren kwam er iemand anders op de sweetspot, en als je daar eenmaal had gezeten had je voorlopig je rechten verspeeld. 's Avonds hebben we en tweede ronde gehouden met alle speakers en toen kon je dus met een andere speaker naar keuze op de sweetspot terecht.

Geplaatst door Pjotr:

Leuke foto's jongens, ziet er gezellig uit.

icon14.gif  

Het valt wel op dat "De man in de grijze trui" ( Andre? ) op alle relevante foto's op het mooiste plekje zit. Hopelijk hebben de anderen ook een kans gekregen om op de sweetspot te zitten.

Haha, dat viel echt wel mee hoor.

Ik zie mijzelf meerdere malen achter de sweetspot zitten en niet op de bank.

Wel zat ik regelmatig ergens in het midden, terwijl achter mij Telefunken in het midden stond (staan vindt hij zeker lekker, of de vrouw zit bij hem steeds in het midden :D )

Je zou ook kunnen zeggen dat ik een soort "middelpunt" was :D

Greetinx

Andr

Geplaatst door Paul Jenner:

O.K., kan de forumbeheerder dat dan doen ?

Paul.

Kun je ook zelf: Knippen en plakken naar je nieuwe posting. Je oude posting kun je zelf weghalen door je post te "editen" en dan het vakje linksboven "Verwijder bericht? (zo ja, vink het vakje aan)"

aan te vinken.