Pjotr Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Leuke foto's jongens, ziet er gezellig uit. Het valt wel op dat "De man in de grijze trui" ( Andre? ) op alle relevante foto's op het mooiste plekje zit. Hopelijk hebben de anderen ook een kans gekregen om op de sweetspot te zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Ja, voor de bezetting van de sweetspot waren door gastheer Kermit strenge regels opgesteld. Bij elke speaker die we gingen beluisteren kwam er iemand anders op de sweetspot, en als je daar eenmaal had gezeten had je voorlopig je rechten verspeeld. 's Avonds hebben we en tweede ronde gehouden met alle speakers en toen kon je dus met een andere speaker naar keuze op de sweetspot terecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 Zullen we voor de verslagen een nieuw draadje openen? Als de hier geplaatste reacties dan eerst daar naartoe verplaatst worden, te beginnen met die van Ron... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 O.K., kan de forumbeheerder dat dan doen ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Geplaatst door Pjotr:Leuke foto's jongens, ziet er gezellig uit. Het valt wel op dat "De man in de grijze trui" ( Andre? ) op alle relevante foto's op het mooiste plekje zit. Hopelijk hebben de anderen ook een kans gekregen om op de sweetspot te zitten. Haha, dat viel echt wel mee hoor. Ik zie mijzelf meerdere malen achter de sweetspot zitten en niet op de bank. Wel zat ik regelmatig ergens in het midden, terwijl achter mij Telefunken in het midden stond (staan vindt hij zeker lekker, of de vrouw zit bij hem steeds in het midden ) Je zou ook kunnen zeggen dat ik een soort "middelpunt" was Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Hehe, eindelijk thuis na een zondagse werkdag Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Geplaatst door Paul Jenner:O.K., kan de forumbeheerder dat dan doen ? Paul. Kun je ook zelf: Knippen en plakken naar je nieuwe posting. Je oude posting kun je zelf weghalen door je post te "editen" en dan het vakje linksboven "Verwijder bericht? (zo ja, vink het vakje aan)"aan te vinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 19 januari 2003 Report Share Posted 19 januari 2003 Kermit, je hebt er weer een top dagje van gemaakt zo te zien (dit niet opvatten als beledigend ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 20 januari 2003 Report Share Posted 20 januari 2003 Geplaatst door JSA:Kermit, je hebt er weer een top dagje van gemaakt zo te zien (dit niet opvatten als beledigend ) hoi jasper waar heb je deze vandaan ik had hem toendertijd ook maar de site was ineens weg http://www.paincreators.net/~kirler/galler...ery/?path=funny Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 januari 2003 Report Share Posted 20 januari 2003 Geplaatst door telefunken: hoi jasper waar heb je deze vandaan ik had hem toendertijd ook maar de site was ineens weg http://www.paincreators.net/~kirler/galler...ery/?path=funny Leuk is ie h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts