Jump to content

Audiorek voor aan de wand

Robert Copier
 Share

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Misschien kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik zoek een rek of iets dergelijks wat ik aan de wand boven mij tv kan hangen en daarin mijn audio componenten (het gaat om max. 4 componenten) kan inzetten. Hierin vind ik weinig keus, en het moet wel design zijn, het mag dus best wat kosten.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes,

Robert

ik heb zelf een poosje met hetzelfde probleem gezeten.

waar ik voor heb gekozen is het volgende:

Ik heb iemand een ijzeren frame laten lassen volgens eigen ontwerp. Daaromheen komt een houten betimmering. Voor mij koste het bijna niks omdat ik degenen die me hielepn ken, maar anders zou je maximaal op 150 euro komen.

Nu heb je waarschijnlijk totaal geen beeld van hoe het eruit ziet. En ik kan geen foto laten zien...

Maar ik wil in elk geval de mogelijheid opperen, dat je een eigenontwerp kan maken en laten bouwen...

game :)

Ik vind de stalen rails met in te haken beugels van de Gamma een mooi voorbeeld van vorm volgt functie en daardoor zeker een esthetisch verantwoorde oplossing.

Met de keus van materiaal en kleur van de legplanken zou je iets kunnen doen om een en ander bij je interieur te laten aansluiten.

nou, ik vindt dat niet onder de catogorie design vallen. En het mag iets kosten...

kijk eens bij 'maupertuus' ofzo. Die hebben veel design. Er staan ook wandsystemen die dan wel niet specifiek voor audio, maar wel geschikt daarvoor zijn...

greetz game ;):rolleyes:

Geplaatst door [[Game]]:

nou, ik vindt dat niet onder de catogorie design vallen. En het mag iets kosten...

Dan laat je de dragers en rails door mondriaan rood blauw en groen verven.

confused.gif

Waar gaat dit nog over?

Simon

Geplaatst door seoman:

Dan laat je de dragers en rails door mondriaan rood blauw en groen verven.

confused.gif

Waar gaat dit nog over?

Simon

nou simon,

degene die dit topic opende wilde iets van design. Als je dan komt aan zetten met een gamma rekje, kan je ervan uitgaan dat ie dat niet zoekt... ;)ja toch?

Ik ben niet degene die verzint dat de gamma niet mooi genoeg is, maar je moet wel rekening houden met de eisen... :rolleyes:

game

:)

:)

Oh sorry van die kleuren.

Ik ga niet happen,

Ik ga niet happen,

..

.

........

Ik ga toch happen

Ja het is niet praktisch,

niet te betalen,

lelijk.

En bovenal de buren hebben 't niet, zo design is 't.

Veel plezier confused.gif