Jump to content

Veel "humor" op Hear.......

WanFie
 Share

Recommended Posts

Het valt mij op dat er steeds meer mensen met z.g. "humor" op dit forum aanwezig zijn.

De meeste hebben eigenlijk nergens geen verstand van en proberen alles en iedereen belachelijk te maken.

Ook lijkt het doel van deze mensen om een Topic zo snel mogelijk de grond in te boren.

Een ander doel schijnt te zijn zoveel mogelijk inzendingen op je naam te hebben.

Ik stel voor om eens met namen te gaan gooien i.p.v. deze "FORUMSTERREN" te bejuichen.

Begin maar eens ergens........

Nee ik toch (humor, har har)

Kep igg nergens GEEN verstand van (mooie uitspraak btw).

Overigens vind ik "humor" zo nu en dan een groot goed. Alleen zal niet iedereen altijd "in the mood zijn".

Btw Hans, ik vind je sig ook wel humor. ;)

Geplaatst door Ome Henk:

Wie o wie confused.gif

(mijn zelfkennis zegt me dat ik inderdaad vriendelijk ben cool.gif ook al komt dit soms niet zo over :rolleyes: )

Beste Hans ,

dit zijn denk ik de meeste mensen hier :rolleyes: of jij dit zo ervaart weet ik niet, ik ken nog geen echte forumster(ren) hier en het zal mij eerlijk gezegd ook een zorg zijn :P Je krijgt denk ik altijd een x-aantal verschillende reactie's op iets en niet alleen hier.........

btw .... jouw aantal berichten op je tijd vanaf registratie is ook niet gering te noemen :D (dit laatste is dus als PTG-tje bedoelt, in Limburgs : poging tot grapje dus .. :)

groetjes Kyra

Btw ik denk niet de clowns (iig spreek ik voor mezelf) de bedoeling hebben om topics de grond in te boren. Misschien niet altijd een zinvolle en/of serieuze bijdrage, maar er zijn ook forums met maar 1 nieuwe post per week of zo.

Dat lijk me ook niet de bedoeling :)

enough said

Geplaatst door Henrie:

Grind Eastwood...

Volgend raadseltje: Het zat in Idols en schiet graag... :)

Weer niemand? Valt me van jullie tegen hoor... :)

Antwoord: Hind Eastwood...

Zo en nou stop ik met de flauwe grapjes :)