Jump to content

Veel "humor" op Hear.......

WanFie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Hans van Liempd:

Het valt mij op dat er steeds meer mensen met z.g. "humor" op dit forum aanwezig zijn.

Was me ook al opgevallen ;), maar dat maakt het er alleen maar leuKer op :D

De meeste hebben eigenlijk nergens geen verstand van en proberen alles en iedereen belachelijk te maken.

Krasse uitspraak en behoorlijk denigrerend. Alsof jij de wijsheid in pacht hebt.

Ook lijkt het doel van deze mensen om een Topic zo snel mogelijk de grond in te boren.

Och af en toe hebben we eens een melige bui :D

Een ander doel schijnt te zijn zoveel mogelijk inzendingen op je naam te hebben.

Ben ik daar 1 van confused.gif

Ik stel voor om eens met namen te gaan gooien i.p.v. deze "FORUMSTERREN" te bejuichen.

Begin maar eens ergens........

Ik kan eigenlijk geen andere conclusie trekken dan dat het je hier niet bevalt. Daar is wel wat aan te doen dacht ik zo, maar je zult je dan zelf moeten helpen.

Ik ben trouwens nou veel te moe om een melige opmerking te plaatsen. Sorry dat ik niks om te lachen kan plaatsen eek.gif;)

Geplaatst door Sodejuu:

Ik ben trouwens nou veel te moe om een melige opmerking te plaatsen. Sorry dat ik niks om te lachen kan plaatsen eek.gif;)

Daar is toch niets mis mee. Als er iemand is die altijd met goede adviezen klaar staat dan ben jij het wel. Geen geslijm, just de truth.

Nog steeds zo druk op het werk?

Geplaatst door Duck-Twacy:

Daar is toch niets mis mee. Als er iemand is die altijd met goede adviezen klaar staat dan ben jij het wel. Geen geslijm, just de truth.

Nog steeds zo druk op het werk?

Juist ....... al zoveel gouden tips gehad van R. als hij een meisje was kreeg hij een kusje maar dat weet hij wel :D

Ja ja, zo kan ie wel weer. Zo meteen vind ik mezelf ook al goed (doe ik toch wel). Af en toe moet je jezelf wel een komplimentje geven als niemand anders dat doet, maar dat is hier niet nodig :D;)

Op m'n werk roep ik regelmatig: "Ik ben goed! Boh, wat ben

Geplaatst door telefunken:

aangezien er niet serieus gereageerd word sluit ik deze topic. f_closed.gif

ciao.gif

Beschouw het als carnaval, heeft beslist een functie, is zeer nuttig de verhoudingen even onder de aandacht te brengen........

Groet Jitze

De meeste hebben zich al kenbaar gemaakt,

nu de rest nog!!!!!!!!!!!!!!! :D

Er doen ook uitzonderingen mee merk ik, laat je toch niet opjutten door die lui joh.

Geplaatst door Jitze:

Beschouw het als carnaval, heeft beslist een functie, is zeer nuttig de verhoudingen even onder de aandacht te brengen........

Groet Jitze

Geplaatst 07 maart 2003 22:07

--------------------------------------------------------------------------------

denk je jitse dat het een functie heeft.

ik denk als de mensen hier echt de hart willen spugen dat het er niet leuker op word.(en geloof me die mensen zijn er)

maar de opening van deze topic begint niet echt sterk.(ik citeer)

1.Het valt mij op dat er steeds meer mensen met z.g. "humor" op dit forum aanwezig zijn.

gelukkig maar anders was het helemaal zo saai.

2.De meeste hebben eigenlijk nergens geen verstand van en proberen alles en iedereen belachelijk te maken.

gelukkig ben jij in ons midden dan leren we nog wat

Geplaatst door telefunken:

ja jitse je heb gelijk het is inderdaad nodig dit onder de aandacht te brengen maar ik ben maar 1 ding hiermee op geschoten en dat is dat dit oplucht, en dat zonder master baze. :D

da's dan toch erg lekker,laten we proberen - zo af en toe - eens lekker nuttig bezig te zijn enn plezier te hebben.

Groet Jitze

Telefunken

Dit is toch een topic wat aanspreekt. Ik denk dat de meeste mensen wel weten wat ik bedoel.

M.b.t. mijn inzendingen, dit zijn er lang niet zoveel als van andere, en bovendien probeer ik zoals nu uit te leggen wat ik bedoel en ervaar. Ik maak weinig gebruik van quotes.

Bovendien heb ik een hekel aan dat er zoveel serieus bedoelde verhalen belachelijk gemaakt worden.

Ik kan niet iedereen met naam noemen, omdat ik lang niet al deze mensen ken.

Ik weet wel dat er een aantal mensen tussen zitten die gewoon alles afkammen. Dan de grappenmakers en afleiders. Kortom, je moet twee keer zoveel post doornemen als wat nodig is, en dat vindt ik jammer van de tijd, en heeft weinig toegevoegde waarde.

Het leuke van dit topic is dat er al veel gereageerd is op de manier zoals ik verwacht had. :)

hoi hans.

ja inderdaad zo leer je de mensen kennen maar je leert zo ook kennen tijdens een meeting en daarna kom je er pas achter hoe een medeforumer in elkaar zit.

en dat is nou zo jammer dat je daar nog achter gaat komen. ;)

het kan allemaal veel gezelliger.

Beste Hans,

Ik kan me jou ongenoegen wel enigszins voorstellen. Maar het is helaas niet te voorkomen dat negatievelingen en grappenmakers het forum ook bevolken, naast degenen die wel serieus en vriendelijk zijn. Dat is nou eenmaal een onvolkomenheid van elk forum.

In het opstellen van een zwartboek, het 'besterren' van deze lieden zie ik geen heil. Haal je schouders maar gewoon op en communiceer met degenen die je wel aanstaan.

Manus

Zo ........ en nu eerst een B*V*Ri* :)en dan misschien over tot de orde van de dag?? als Hans tenminste tevreden is met al deze uitvoerige spontane humorvolle leervolle reactie's ??

;)

Ik vind het eigenlijk hier wel wat meevallen met het aantal 'niet-serieuzen'... Er zijn fora die veel erger zijn. Over het algemeen krijg je hier gewoon netjes een antwoord als je een serieuze vraag hebt.

Het 'besterren' van mensen vind ik sowieso suf. Ik heb er zelf gemiddeld 4 (na een tijdje gemiddeld 5 gehad te hebben), maar het kan me eigenlijk niet schelen. Ik heb zelf nog nooit iemand 'besterd', want als je iemand maar 1 of 2 sterren geeft omdat je 'm op dat moment een eikel vind, krijg je daar misschien wel spijt van als ie later anders gaat reageren (of als jij er anders tegenaan gaat kijken). En andersom geldt het natuurlijk ook.

Je kunt mensen het beste leren kennen tijdens een meeting (die ik nog nooit heb meegemaakt trouwens). Via een forum kun je er niet zoveel over zeggen...

Geplaatst door kyra:

Zo ........ en nu eerst een B*V*Ri* :)en dan misschien over tot de orde van de dag?? als Hans tenminste tevreden is met al deze uitvoerige spontane humorvolle leervolle reactie's ??

;)

Sinds wanneer drink jij dat spul confused.gif:P

Beste Hans,

Als ik alles alleen maar van een serieuze kant zou bekijken en bekeken zou willen hebben, zat ik zeker niet op dit forum, maar hoogstwaarschijnlijk in een klooster. Probeer eens van het leven te genieten. Het leven bestaat niet alleen uit serieuze dingen. Om eerlijk te zijn, vind ik je vraag naar het "besterren" van mis-posters wel erg zielig en zo dit topic (althans het doel ervan) even zo. Ik heb in mijn eerste reactie al aangegeven dat als het je hier niet bevalt je best weg mag blijven. Het hoeft niet, maar als je hier mee wil doen, zul je toch moeten leven met de "gebreken" van de medeforummers.

Ga eens bij jezelf te rade en bedenk eens of je echt een doodsaai extreem zakelijk forum wil hebben eek.gif:rolleyes:

Geplaatst door Ome Henk:

Da's toch alleen voorbehouden aan dat andere forum confused.gif (alhoewel dat ook niet echt lukt :rolleyes: )

Het lukt idd niet echt, na deze (des)illusie is het aantal postings per maand nog altijd lager dan bij het oude forum en zie ik dat er veel "leden" met 0 postings geregistreerd zijn.

Verder lukt het niet erg met de sfeer, de recensies en off-topic, daarom ben ik ook hear :D

Overigens is het jammer van zo'n zielePietje snottebel die hear rond loopt, hij weet/zegt niets over audio en vindt dat ie overal tegenaan moet trappen, lekker nuttig zo'n figuur mad.gif

Andr