Jump to content

Veel "humor" op Hear.......

WanFie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door kyra:

Zo ........ en nu eerst een B*V*Ri* :);)

Neem wel een Gulpener, als je het niet erg vindt..............

:D Jitze

Geplaatst door Sodejuu:

Beste Hans,

Ga eens bij jezelf te rade en bedenk eens of je echt een doodsaai extreem zakelijk forum wil hebben eek.gif:rolleyes:

ja,daar zeg je wat.

je blijft anders wel dit forum bezoeken,dus je vindt er dan toch wel genoeg confused.gif ?

om dan nu even naar de quote te gaan kun je ook op dit volgend adres terecht,dat voldoet extreem goed aan jou kwaliteits-eisen mbt een forum en zijn leden,veel plezier :D

enuuh,ik stop hiermee,ik hoop dat het nu wel duidelijk genoeg is zo voor Hans :rolleyes:

>>>>> klik hier <<<<<

-- Hans.

Komop heren, niet met zijn allen tegen 1 eek.gif

Iedereen is hier welkom vind ik, of je hier nu alleen serieuze audio zaken zoekt of ook wel eens een lolletje wilt maken. Overigens het gaat wel over "audio" (en muziek gelukkig), dus echt heel zware kost zal het nooit worden ;)

Hoop dat je blijft Hans ;)

Geplaatst door Jitze:

Jitze ........ jij mag zeker blijven :D:rolleyes:cool.gif Gulpener kan er zeker mee door ;)

btw Hans, wij drinken hier meestal een biertje als wij luisteren vandaar dat ik effe wilde weten welk bier de forumleden graag drinken ......meestal wordt je minder kritisch na een paar glaasjes zegt men

:rolleyes:

Geplaatst door Jitze:

Ow, heb ik gisteravond Gulpener bij je gedronken, niet slecht idd :D

Ik merkte zelfs nog tot 2x toe op dat L+R andersom zaten, zit er eigenlijk wel alcohol in confused.gif:P

Andr

He.... zo wordt het inderdaad wel erg serieus.

Humor mag, graag zelfs. maar aan negatieviteit heb ik een hekel.

Afkatten en -kraken dragen meestal weinig bij.

Ik heb overigens nog niemand met naam genoemd.

Ik vindt wel dat de topics die ik de laatste 10 minuten heb gelezen er op vooruit zijn gegaan. ;)

Wel, om het nivo de komende minuten weer eens even flink naar beneden te halen ;) :

Er valt nog niet veel te lachen in deze "humonthread"!!

Zei iemand Bier?? En daarmee bedoel je ECHT bier?? Dan geen gulpener pils (wel lekker: GLadiator) of andere NL pils (spoelwater met kleur- en schuimstof) maar een lekkere Trappist!!!

Groet

Nanning

Geplaatst door Nanning:

Wel, om het nivo de komende minuten weer eens even flink naar beneden te halen ;) :

Zei iemand Bier?? En daarmee bedoel je ECHT bier?? Dan geen gulpener pils (wel lekker: GLadiator) of andere NL pils (spoelwater met kleur- en schuimstof) maar een lekkere Trappist!!!

Groet

Nanning

Lokatie Friesland ? ik dacht werkelijk dat je een belg was :D die kennen ook alleen maar bieren voor oude mannetjes ;)

Geplaatst door Nanning:

Groet

Nanning

Zo'n Gladdejator is toch echt ouwe meuk. Amerikaans toch confused.gif . Ik meen dat ze er een aantal jaren geleden een film over gemaakt hebben :rolleyes::D

Weet je trouwens wat ze in Kopenhagen aan bier drinken? Guinness zinkers eek.gif , Carlsberg en Tuborg. Vooral de Guinness zinkers doen het echt geweldig cool.gif. Daar kun je uitstekkend van lallen :D;)

Geplaatst door Sodejuu:

Weet je trouwens wat ze in Kopenhagen aan bier drinken? Guinness zinkers eek.gif , Carlsberg en Tuborg. Vooral de Guinness zinkers doen het echt geweldig cool.gif. Daar kun je uitstekkend van lallen :D;)

Ook in Nieuwstadt en omstreken :-))

Meestal Limburgers die weten wat goed te z*ipen is :D, ook wereldwijd.... oooo ja .. Jitze zag ik begint ook naast muziek zijn drank emotie's en smaken te ontdekken :rolleyes::D:P

Geplaatst door Ome Henk:

Geef mij maar gewoon de limonade onder de biermerken :D

Wat bedoel je nou, een ijskouwe Freddy, een Kinderbier (oud bruin) of een Berenburg eek.gif:D . Zo'n Freddy is niet echt aan mij besteedt en Berenburg heb ik nog niet gehad. Misschien bij het volgende bezoek aan AS confused.gif;)

Geplaatst door Henrie:

Wat kun je er nog meer mee dan? ;):P

eergisteren voor het eerst gedronken op een feestje .... :rolleyes: ik zou zeggen drink hem maar gewoon dan krijg je het optimale voor je geld ;) lekker cool.gif

Over Beerenburg:

Geplaatst door John:

eergisteren voor het eerst gedronken op een feestje .... :rolleyes: ik zou zeggen drink hem maar gewoon dan krijg je het optimale voor je geld ;) lekker cool.gif

Ik voel me ineens afschuwelijk oud John. mad.gif Zeg dat het alleen maar komt omdat je in Limburg (toch?) woont.

Geplaatst door Hans:

Mijn eerste Beerenburg had ik denk ik ook op m'n negentiende, maar dat is iets meer dan twaalf jaar terug :rolleyes: .

je bent niet zo verschrikkelijk oud Hans :rolleyes: ik dronk dus mijn eerste berenburg toen ik effe denken ....... bijna 10 was

Nu zul je wel denken confused.gif was die er vroeg bij ? heb ik gelijk ? .... zal het je effe uitleggen ;) ben een schrikkelkindtje dus op 29/2 geboren, mijn verjaring valt maar elke 4 jaar (2004 is zo'n jaar) :D dus je kunt stellen dat ik er vroeg aan was maar ook nog veel later dan jouw als je het anders bekijkt :D

Geplaatst door John:

BTW ......... Limburgerse Els z**p ik al toen ik net 3,5 was........tel uit (ivm met schrikkeljaar) cool.gif

Limburgerse Els kennen jullie niet ?

Een Els ken ik en ook wel meerdere, maar die zijn niet echt om te drinken. Je kunt er wel mee drinken :) of vanwege drinken eek.gif:P . Wat ik echter niet ken is een schrikkelkindtje eek.gif:D;)